Author Topic: Irtoripset  (Read 4971 times)

Saike

• ELITE MEMBER
Re: Irtoripset
« Reply #30 on: June 15, 2005, 00:09:41 am »
Mulla hyvä puoli on että mulla on myös tuuheet ja pitkät alaripset

Minullakin!! :nanner: :king:

mr.sixty

• Guest
« Reply #31 on: June 15, 2005, 09:27:50 am »
*kadehtii*

Kuin myös 
Nyt  misteri ostamaan taivuttimet ja hurmaamaan  räpsyttimillä
Mä oon yrittänyt taivuttaa mutta alaripsiä on vaikee saada siihen vekottimeen mukaan ja yläripset taipuu mulla sitten liian helposti ja niistä tulee semmoiset laatikon malliset [Embarrassed]

Anisliini

• Guest
« Reply #32 on: June 15, 2005, 22:02:10 pm »
Älä huoli misteri! Mä en ainakaan osaa taivutta alaripsiä ja mukana ne on pysynyt ihan siisteinä  :police:

elisaelisa

• Full Member
« Reply #33 on: June 16, 2005, 01:10:16 am »
Täällä myös yksi joka ei ole tyytyväinen omiin ripsiin, liian lyhyet sekä liian harvat ripset  :(
Tekoripsiä olen käyttänyt itseasiassa aika paljonkin, ja ne on helppo laittaa itselleen sekä toisille jos vaan on isohkot silmät ja ei ole roikkuluomet( onneksi ei ole, siis jotain hyvää omissa silmissä).

Omasta mielestäni seppälän irtoripset ovat parempia kun H&M, mutta kuka tykkää mistäkin  :)
Yksittäisistä tupsuista ei ole kokemusta, ehkäpä täytyy ostaa sellasii ja kokeilla ihan mielenkiinnon vuoksi.

Monilla miehillä on kyllä kadehdittavan pitkät sekä tuuheat ripseät, jos niitä voisi vaihdella niin olisin varmaan oman äijäni ripset ottanut jo ajat sitten  ;D
- Elämä On-

mr.sixty

• Guest
« Reply #34 on: June 16, 2005, 09:34:18 am »
Älä huoli misteri! Mä en ainakaan osaa taivutta alaripsiä ja mukana ne on pysynyt ihan siisteinä :police:
Ehkä niitä ei tarttekkana hirveesti taivutella. Mitä muuten hyötyä taivuttamisesta pitäisi olla(isontaako silmiä tai jotain??)