Author Topic: Nad´s  (Read 1549 times)

Sandra

• New Face
  • *
Nad´s
« on: December 20, 2004, 23:18:00 pm »
Onko teillä kokemuksis Nad´sistä eli menestyksekkäästä australialaisesta ihokarvanpoistogeelistä? Itse ajattelin tilata geeliä Australiasta lähiaikoina.

69

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: December 20, 2004, 23:47:00 pm »
Mitä Nad on?

Sandra

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: December 20, 2004, 23:53:00 pm »
Ihonkarvanpoistogeeli=)Onko sinulla kokemusta ihokarvanpoistogeelistä?

Nuppu

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #3 on: December 22, 2004, 01:33:00 am »
Hei! Mulla ei itsellä oo kokemusta kyseisestä ihokarvanpoistogeelistä, mut pari vuotta eräässä lehdessä oli juttu, jossa oltiin testattu eri karvanpoistogeelejä. Lehti tais olla jokin kauneus&sportti tyylinen, nimeä en muista.. No anyway ainakin siinä lehdessä ne tyypit, jotka oli kokeillu Nad'sia ei tykänny siitä yhtään. Mainoshan lupaa, et karvat lähtee pois kunnolla eikä satu yhtään ja lopulta sulle ei pitäs kasvaa karvoja enää ollenkaan. Testaajilla karvat ei ollu lähteny siististi ja poistaminen oli sattunu. Mut kuten sanoin, itse en oo kokeillu, niin en voi varmasti sanoa. Mainoshan on kyllä houkkutteleva, jos oiskin semmosta ainetta et karvat ei kasvais enää koskaan takasin.. Mut eikö siinä ollu niin et saa rahat takasin jos ei tykkaa tuotteesta? Jos päätät tilata tuotetta niin kerro sit ihmeessä millasta geeli on ollu ja onko toiminu.. Itsekin oon joskus miettiny et ois kiva kokeilla. Ja sit vihjeenä yks mun kaveri on suositellu jotain Sugar nimistä, en muista nimeä tarkkaan, Body Shopista ostettavaa ihokarvanpoistogeeliä, joka kuulemma oikeesti toimii eikä oon kallistakaan, jotain 10e purkki. Eli ei muuta kuin kokeileen!  [Smile]

PiaMaria

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #4 on: December 22, 2004, 01:50:00 am »
Ostin pari pakkausta mukaan Losista ja olen pari kertaa kokeillut, ei ehkä lähde yhtä hyvin karvat kuin mainostavat (saa pari kertaa toisista paikoista ottaa) mutta kyllä se toimi ihan yhtä hyvin kuin kuumavahatkin ja huomattavasti mukavampi käyttää kun sitä ei tosiaankaan tarvitse lämmittää! Eli sanoisin että samanlaista kuin kuumavahakin, totta kai karvojen repäiseminen sattuu vaikka mitä käyttäisi, ideahan onkin vaan se ettei Nad'siä tarvitse valmistaa mitenkään vaan se on valmista käytettäväksi aina ja suoraan purkista!   [thumb]

Mulle toimii niin hyvin että käytän jatkossakin   [Embarrassed]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: December 22, 2004, 05:35:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Sabine:
Ihonkarvanpoistogeeli=)Onko sinulla kokemusta ihokarvanpoistogeelistä?

Ei ole, joten en valitettavasti osaa suositella mitään. Melkein kaikki tuntemani ajavat karvat ennemmin kuin käyttävät kemiallisia aineita karvojen poistoon.

Jasna Preselj

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: December 23, 2004, 00:20:00 am »
Kokeilin itse, enkä tosiaan voi sanoa olevani tyytyväinen tuotteeseen   [1zip]

87

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: December 23, 2004, 10:28:00 am »
Minäkin ostin purkin joskus mutta taisin käyttää vain kerran ja kaappiin jäi. Sinänsä se on paljon yksinkertaisempaa käyttää kotioloissa kuin kuumavaha mutta ihon pitäisi olla täysin kuiva jotta se toimisi ja minullakaan se ei toiminut ihan niin hyvin kuin olisi olettanut. Tosin toimi se paremmin kuin kokemukseni Veet-tuotteista. Aikamoista sotkemistahan tuokin on mutta kaikki lähtee vedellä pois helposti joten se on tuotteen hyvä puoli.

Tuollaisen tuotteen hyvä puoli on myös se että kun tarpeeksi pitkään kiskoo karvoja irti juurineen lakkaavat ne pikkuhiljaa kasvamasta miltei kokonaan. Siis ainakin harvenevat ja ohenevat toisin kuin höylätessä jolloin vaikutus voi olla jopa päinvastainen.

Kannattaisi kuitenkin ehkä kokeilla ensin vaikka tuota Body Shopin tuotetta joka lienee hyvin samantyyppistä kamaa mutta paljon edullisempaa.

mr.sixty

• Guest
Re: Nad´s
« Reply #8 on: March 24, 2005, 10:06:37 am »
Miten te muuten perustelette ton että höylätessä karvat alkaisi kasvamaan enenmän. Siinähän poikkastaan karva jo kuolleesta osasta
Tarkottaako toi sitten sitä että kaljuuntuvan kannattaa vetää pari kertaa höylällä kaljuks ja se saa tuuhean pehkon päähänsä :D

Onko kukaan kokeillu syödä sitä nadsiä :D senhän piti olla hyvänmakusta ja syötävää :)

Starfish

• New Face
  • *
« Reply #9 on: May 09, 2005, 18:18:01 pm »
Miten te muuten perustelette ton että höylätessä karvat alkaisi kasvamaan enenmän. Siinähän poikkastaan karva jo kuolleesta osasta
Tarkottaako toi sitten sitä että kaljuuntuvan kannattaa vetää pari kertaa höylällä kaljuks ja se saa tuuhean pehkon päähänsä :D

Onko kukaan kokeillu syödä sitä nadsiä :D senhän piti olla hyvänmakusta ja syötävää :)

Jos karvat ajaa höylällä se tuntuu, että ne kasvavat paksumpina takaisin, koska ihan samahan se on hiusten kanssa. Jos muistat tasoittaa latvoja usein, kasvavat hiukset terveempinä ja paksumman tuntuisina. Se ei pidä paikkaansa että karva siitä pahemmin voimistuisi. Sitten sellainenkin vinkki että karvat kannattaa vahata kun ne ovat vielä "kasvuvaiheessa" eli noin 3-5mm mittaisia jolloin tulos säilyy pidempään. Jos vahaat täyspitkiä karvoja jotka ovat näin ollen jo "irtoamisvaiheessa" karva kasvaa nopeammin takaisin, koska karva on jo käytännössä irronnut tupestaan. :)

Aulinha

• Junior Member
  • **
« Reply #10 on: May 10, 2005, 15:34:22 pm »

Olihan sitä joo pakko kokeilla  [Embarrassed] kun niin kovasti mainostettiin. Ihan semmoista makeaa mössöähän se oli, ei tosin tehnyt mieli erityisesti syödä ??? Mulla se toimi hyvin kunnes muuttui kidesokerin kaltaiseksi eikä tarttunut enää. Purkki oli tällöin kyllä ollut mulla jo jonkin aikaa. Nyhtäminen sattui, siitä ei pääse mihinkään. Ihan jees se oli vaan en kyllä tilannut toista purkkia.

mr.sixty

• Guest
« Reply #11 on: May 11, 2005, 10:17:00 am »
Se mainos oli huvittava kun se vahas siltä mieheltä karvoja ja se melkeen itki samalla kun se sano siinä ettei tuntunut miltään/ei sattunut. Sitten kun se nainen tunki sen lapun toiseen kohtaan se ihossa, sen ilmeestä näki että se säikähti ja meinas sanoo sille naiselle jotain. Sitten se muija repi pari kertaa sen jalka karvoja ja sitten näytettiin sen miehen hymyilevää(kosteet silmät omistavaa) naamaa :-*

Aulinha

• Junior Member
  • **
« Reply #12 on: May 11, 2005, 10:23:13 am »
Se mainos oli huvittava kun se vahas siltä mieheltä karvoja ja se melkeen itki samalla kun se sano siinä ettei tuntunut miltään/ei sattunut. Sitten kun se nainen tunki sen lapun toiseen kohtaan se ihossa, sen ilmeestä näki että se säikähti ja meinas sanoo sille naiselle jotain. Sitten se muija repi pari kertaa sen jalka karvoja ja sitten näytettiin sen miehen hymyilevää(kosteet silmät omistavaa) naamaa :-*

Heh. Mä testasin tota nad'siä mun ex-avopuolison selkään. Hyvin se kesti kyllä tuskan mutta hirveelle näytti nyhtämisen jälkeen. Joka riivatun karvatuppi otti ja tulehtui vaikka kuinka lyötin desifiointi aine perään. Samaa lappuakaan ei todella voinut käyttää kuin kerran (toisin kuin mainoksessa). Sinänsä ihan hupaisa mainos ja niitä harvoja, joiden vuoksi minä järkevä kansalainen olen sortunut tvshop tuotteeseen (tapahtunut kaksi kertaa). :1crazy:

Juups

• New Face
  • *
« Reply #13 on: May 19, 2005, 20:13:02 pm »
Oon tilannut Nad`s:iä kaksi purkillista Tv Shopista. Vaha on ollut tosi riittoisaa ja oon ollut erittäin tyytyväinen tuotteeseen. Tilasin toisen purkillisen reilu vuosi sitten ja nyt vaha alkaa olla loppu. KävinTv Shopin sivuilla tilatakseni uuden purkillisen, mutta Tv Shop ei enää myy Nad`s:iä. Nyt oon aika lailla hätää kärsimässä, kun oon tottunut käyttämään kyseistä tuotetta.

Tietääkö kukaan, mistä saisin tilattua Nad`s:iä??? Ulkomailta? Jos tilaa netin kautta ulkomailta, niin täytyykö olla luottokortti käytettävissä, vai onko mahdollista tilata postiennakolla?! Olisin erittäin kiitollinen neuvoa antaville!!!  :o

mr.sixty

• Guest
« Reply #14 on: May 20, 2005, 09:20:44 am »
Kato vaikka yhtiön nimi purkista ja googleta, jos vaikka löytyisi kotisivut.