Hei! Mulla ei itsellä oo kokemusta kyseisestä ihokarvanpoistogeelistä, mut pari vuotta eräässä lehdessä oli juttu, jossa oltiin testattu eri karvanpoistogeelejä. Lehti tais olla jokin kauneus&sportti tyylinen, nimeä en muista.. No anyway ainakin siinä lehdessä ne tyypit, jotka oli kokeillu Nad'sia ei tykänny siitä yhtään. Mainoshan lupaa, et karvat lähtee pois kunnolla eikä satu yhtään ja lopulta sulle ei pitäs kasvaa karvoja enää ollenkaan. Testaajilla karvat ei ollu lähteny siististi ja poistaminen oli sattunu. Mut kuten sanoin, itse en oo kokeillu, niin en voi varmasti sanoa. Mainoshan on kyllä houkkutteleva, jos oiskin semmosta ainetta et karvat ei kasvais enää koskaan takasin.. Mut eikö siinä ollu niin et saa rahat takasin jos ei tykkaa tuotteesta? Jos päätät tilata tuotetta niin kerro sit ihmeessä millasta geeli on ollu ja onko toiminu.. Itsekin oon joskus miettiny et ois kiva kokeilla. Ja sit vihjeenä yks mun kaveri on suositellu jotain Sugar nimistä, en muista nimeä tarkkaan, Body Shopista ostettavaa ihokarvanpoistogeeliä, joka kuulemma oikeesti toimii eikä oon kallistakaan, jotain 10e purkki. Eli ei muuta kuin kokeileen!
![[Smile]](smile.gif)