Author Topic: Paljonko aikaa meikkaamiseen päivässä ja ilman meikkiä ulos?  (Read 3162 times)

jeje

• Junior Member
  • **
Re: Paljonko aikaa meikkaamiseen päivässä ja ilman meikkiä ulos?
« Reply #30 on: November 25, 2005, 15:27:55 pm »
kouluun ja kauppaan aika kevyt meikki ( ainakin huulikiilto, rajaus, ripsiväri ) ehkä n. 5-15min. tilaanteen mukaan! mutta juhlimaan lähdössä tulee tällättyä sitäkin enemmän( puolesta tunnista puoleentoista ). :) hiuksiin kyllä menee joka päivä vähintään 20 minuuttia! puuteria ja muita kasvojen virheiden korjaamis tuotteita en käytä.. koska ei ole tarve.  :o

meeri-

• New Face
  • *
« Reply #31 on: November 27, 2005, 15:22:43 pm »
kouluun tai kauppaan ym. ei mene aikaa ollenkaan. Juhliin jos lähden laitan jotain ehostusta. Aikaa menee enintään 10min.
Olen onnistunut saamaan itsevarmuuteni takaisin ja tällä hetkellä minä olen tyytyväinen naamaani vaikkei siinä meikkiä olisikaan. Joka aamu on kumminkin rasvaa laitettava, kun on niin kuiva iho, että rupeaa kutittamaan naamaa jos siinä ei ole rasvaa. :)

Ice-Princess-

• Full Member
  • happy? yes, i am :)
« Reply #32 on: January 14, 2006, 03:27:49 am »
menee normaalisti aikaa aina sen veran että rasvaa saa naamaan ja välillä ripsarin :)
mutt sitten jos on jotain menoa, juhlia tms niin sillon tottakai kauemmin kun hieman enemmän ehostusta :D

BellaBambi

• Junior Member
  • **
« Reply #33 on: February 09, 2006, 17:21:37 pm »
Minnekkään en lähde ilman meikkiä,  meikkaamiseen käytän korkeintaan puolituntia, hiuksiin n. 15min kuivaus,muotoilu jne. Huoliteltu ulkoasu on myös muiden huomioon ottamista, suomalaiset saisivatkin panostaa itseensä enemmän ! täällä näkee liikaa vaatimattomuutta/harmaata massaa.