Author Topic: Paljonko aikaa meikkaamiseen päivässä ja ilman meikkiä ulos?  (Read 3162 times)

Sandra

• New Face
  • *
Paljonko aikaa meikkaamiseen päivässä ja ilman meikkiä ulos?
« on: December 20, 2004, 23:13:00 pm »
Hei! Kysyisin, että paljonko te muut käytätte päivässä aikaa meikkaamiseen ja lähdettekö ulos yleensä ilman meikkiä? Itse käytän noin puoli tuntia aikaa päivässä meikkaamiseen ja jotenkin sitä aina ulos lähtiessä varmistaa että näyttää hyvältä. Miten teillä muilla?=)

gheot

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #1 on: December 21, 2004, 16:39:00 pm »
Käytän aamuisin noin 20 minuuttia arkimeikin tekoon. Jos on tosi kiire, selviän vain ihon virheet peittämällä. Saan juhliin valmistautuessa tunninkin kulumaan itseäni ehostaessa.

2499

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: December 21, 2004, 16:52:00 pm »
Minun arkimeikin teko kestaa noin 8 min ja juhlameikkiin saa kylla menemaan jo puolikin tuntia...

PiaMaria

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #3 on: December 21, 2004, 17:08:00 pm »
Täysin normaalina päivänä ei mene meikkaamiseen yhtään aikaa, täysin suihkun raikkaana lähden kyllä ulos, sitten jos on joku syy (tuntuu siltä, täytyy tavata joku jonka eteen ei halua mennä ilman meikkiä yms.) niin silloin siihen menee sellaset 15 - 30 min.

Riikka81

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: December 21, 2004, 18:03:00 pm »
Arkimeikkiin (jos menen esim. kouluun/töihin) menee noin 10-20 min ja juhla/iltameikkiin noin 30 min. Jos olen esim. sunnuntaina ihan kotona harvemmin sitä tulee meikattua silloin ollenkaan..

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: December 23, 2004, 00:34:00 am »
Töihin meikkaan aina, aikaa kuluu n.15-20min. Juhliin lähtiessä kulutan aikaa n.30min, tähän tietenkin hiustenlaitto päälle, joka saattaa olla joskus tressaavaa puuhaa.  [Roll Eyes]

Minä saatan lähteä ulos ilman meikkiä, mutta hyvin, hyvin harvoin.

Yleensä pyrin tekemään pohjustuksen ja laittamaan edes ripsiväriä.

Kerran viikossa koitan pitää meikittömän päivän, yleensä tämä osuu vapaapäivään, kun voi vaan löhöillä. Nyt joulun alla ei ole ollut aikaa, kun on pitänyt kierrellä kauppoja ja esim. ostoksille lähtiessä tykkään meikata ja laittaa itseni muutenkin edustuskuntoon.  [Wink]

2831

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: December 28, 2004, 23:29:00 pm »
Meikkaan aina kun olen lähdössä jonnekin, mutta jos olen vain kotona niin en tietenkään viitsi. Arkiaamuina meikkiin menee noin 15 min. aikaa, panostan eniten pohjustukseen. Ulos lähtiessä meikkiin menee ainakin se puolituntia:)

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: January 01, 2005, 19:51:00 pm »
Töihin noin 15 min, juhliin noin 30-40 min.

En lähde ulko-ovesta ulos ilman meikkiä - se olisi aivan sama kuin lähtisin ulos ilman vaatteita.

Eeva

• Full Member
(No subject)
« Reply #8 on: January 03, 2005, 09:53:00 am »
Töihin lähtiessä meikkaamiseen menee n. 15 min ja juhliin lähtiessä puolisen tuntia. Jos olen päivän kotona enkä mene ihmisten ilmoille, olen meikittä ja toki lenkillä. Niin ja joskus lähikaupassa käyn ilman meikkiä   [Wink]

Shakira

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #9 on: January 06, 2005, 20:25:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Anna Hill:
Töihin noin 15 min, juhliin noin 30-40 min.

En lähde ulko-ovesta ulos ilman meikkiä - se olisi aivan sama kuin lähtisin ulos ilman vaatteita.

Sama täällä. Tuntuu todella alastomalta lähteä mihinkään ilman "oikeaa naamaa". Niin sairaalta kun se todennäköisesti kuulostaankin... Sitäpaitsi oloni ja suhtautumiseni elämään muuttuu siinä silmänräpäyksessä kun meikit on naamassa ja hyvät vaatteet päällä. Itsensä tuntee hyvin paljon varmemmaksi!

kirck

• Guest
Re: Paljonko aikaa meikkaamiseen päivässä ja ilman meikkiä ulos?
« Reply #10 on: February 04, 2005, 22:51:11 pm »
Mulla menee n. 10 minuuttia, olen todella nopea..  :-*     Olen samaa mieltä , en pysty lähtemään edes kauppaan ilman meikkiä.                             Joka aamu piristyn yhtä paljon kun saan kupin kahvia hyvän pohjameikin, luomiväriä, rajaukset, ripsivärit ja huulikiiltoa.    :nanner:

DaisyF

• Guest
« Reply #11 on: February 23, 2005, 13:19:28 pm »
Arkimeikkiin menee noin 10 minuuttia ja ulos en yleensä mene ilman pientä ehostusta, joka kyllä saattaa rajoittua sitten ihan vaan kulmarajauksiin. [Embarrassed] Töihin kyllä meikkaan aina! beauty

sweet6teen

• New Face
  • *
« Reply #12 on: February 24, 2005, 11:51:53 am »
Moips kaikki!
Mulle tää meikkaus ei oo mitenkään tärkeetä enkä meikkaa kuin harvoin jos lährn johonkin esim. juhliin. Kouluun ja kaupungille menen aina ilman meikkiä. Jos joskus mulla on meikkiä naamassa sitä on vähän ja silloinkin ehin töhriä sen jotenkin ja pesen pois. Tottakai olisin vähän paremman näkönen jos ripsaria ja puuteria laittaisin, mut se ei vaan oo mun juttu. Ainoot kerrat kun mulla on oikeen PALJON meikkiä on kuvaukset ja näytökset mut sehän on ihan itsestään selvyys et sillon laitetaan paljon meikkiä naamaan, että asiakkaat olis tyytyväisiä.  [cool] Sit oon vielä niin laiska pesemään naamaa, että voin vahingossa unohtaa, että jotain oon naamaan laittanu ja sitten aamulla herää ripsarit poskilla. [Embarrassed] Mut on kyllä kiva katella ihmisiä jotka on oikeen panostanu jokapäiväiseen meikkaamiseen eli good luck kaikilla vaan! :D :nanner:

zaida

• New Face
  • *
« Reply #13 on: February 25, 2005, 13:34:30 pm »
Ihon hoito ja meikkaus vie yleensä n 15 min, tuohon aikaan sisältyy siis myös hampaiden pesu ja muu hygienia.
Juhlameikkiin saattaa sitten tuhrautua jopa ½ tuntia..  :D Se on tämä koulutuksen etu että omat kasvot hoituvan nopsaan vaikka pimeässä  [cool]
toisille tehdessä saattaa sitten kuluakin jokunen hetki... ::)
-z-
-Liikkuvaa kauneutta-

NoooRa182,5

• New Face
  • *
« Reply #14 on: February 25, 2005, 14:22:16 pm »
no minulla menee meikkaamiseen noin 30min tai vähemmän päivässä....mutta jos lähden ulos..tai bilettää niin voi kulua aikaa jopa 2 tuntia... :) ja ilman meikkiä pärjään aina viikonloppuisin ja joskus viikolla..