Author Topic: hiusten pidennys! KAIKKI KATSOO!  (Read 6451 times)

laura_karoliina

• New Face
  • *
hiusten pidennys! KAIKKI KATSOO!
« on: November 14, 2004, 17:26:00 pm »
voisiko joku kertoa?
-hinnan jos pidentää n. 10 cm
-keston
-kauanko kestää laittaminen
-hienot/huonot??
  [beauty]  Kiitos!

Shakira

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #1 on: November 14, 2004, 17:52:00 pm »
Tampereelta kun näytät olevan niin suosittelen käymistä Tukkateekissa. Tekevät siellä parhaat pidennykset aidosta hiuksesta (Great lenghts). Eikä kestä kuin muutaman tunnin. Hinta riippuu siitä minkä pituista hiusta haluat, tarjolla on 30-60 cm, sekä siitä paljonko osioita hiuksiisi tarvitaan. Käväiseppä siis paikalla kyselemässä, niin tekevät konsultaation, ja pystyvät kertomaan tarkan hinnan.

Itselläni on ollut kyseiset muutamaan otteeseen, ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Oma tukka on pysynyt hyvässä kunnossa pidennyksistä huolimatta jne.. Lisäksi olen pystynyt pitämään niitä yhtäjaksoisesti jopa kahdeksan kuukautta! Tämä on tietysti "tukkakohtainen" juttu, toisilla pysyy siistimpänä kauemmin, ja toisilla ei.Pahinta on vaan, että hommaan jä koukkuun. Tukkaa haluaa koko ajan vaan pidemmäksi ja enemmän...  [Wink]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: November 14, 2004, 20:40:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Shakira:
Tekevät siellä parhaat pidennykset aidosta hiuksesta (Great lenghts).

Great Lenghts on ainoa oikea ja paras hiusten pidennysmenetelmä. Olen "joutunut" kuuntelemaan maahantuojan taholta kaiken kyseisestä tuotemerkistä.

Aidot hiukset on hyvälaatuisia muistaakseni intialaisten hiuksia, jotka värjätään ja käsitellään jossain keski-Euroopassa. Jotkut tahot myös väittävät, että hiuksia tulee myös venäläisistä naistenvankiloista, jossa naisilta leikataan hiukset kun tuomio "pätkähtää".

kirck

• Guest
Re: hiusten pidennys! KAIKKI KATSOO!
« Reply #3 on: March 14, 2005, 21:31:02 pm »
Eurooppalainen hius on mielestäni parasta, koska sitä ei ole harjasta kerätty. Siinä on suomut oikein päin ja niiden hiusten keratiinia ei ole poistettu hapossa.  Kokemuksia minulla on kaikenlaisista pidennyksistä monilta vuosilta. remy hius on parasta jos se on vielä eurooppalaista hiusta. Teippi systeemi on tähän astisista pidennyksistä paras . se on hennoille hiuksille suunniteltu ja teipit voidaan käyttää uudestaan.Tulos on todella luonnollisen näköinen. Se on myös paljon nopeampi kuin tuo great lenghts.
Toki hinta pompsahtaa pilviin ja se on kallista. MUTTA ELÄMÄ ON :D

kirck

• Guest
« Reply #4 on: March 14, 2005, 21:32:32 pm »
Siis ja kun suomut ovat oikein päin ja hiusessa on keratiini se pysyy kauniina ja kiiltävänä.   

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #5 on: March 17, 2005, 18:48:33 pm »
Teippi systeemi? Mitä tarkoittaa??? Mulla on tällä hetkellä sellaisilla liimasineteillä laitetut jatkeet ja hiuksia irtoilee päästä joka päivä >:( Älkää hyvät ystävät ainakaan sellaisia laittako!!!  :laugh:

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #6 on: March 17, 2005, 18:54:04 pm »
Kaikki haukkuvat aina liimasinetit, joten ei voi olla hyvä vaihtoehto.

kirck

• Guest
« Reply #7 on: March 17, 2005, 20:06:13 pm »
Eli se teippissä on hiukset kiinni ja siitä tehdään n. 10 cm pituisia levyjä ja ne kiinnitetään hiuksen tyveen.  Teippi pysyy niin kauan kuin se otetaan pois.Teippiä voi käyttää loputtomasti uudelleen ja kun hiusten paino jakautuu tasaisesti se ei katko hentojakaan hiuksia. Sillä saa tuuhennettua pitkiä hiuksia hyvin . Myös koko pidennys on nopea tehdä ja korjata kasvun myötä. Teippi on todella huomaamaton .

kirck

• Guest
« Reply #8 on: March 20, 2005, 22:25:06 pm »
Voin laittaa kuvan tänne mun teipeistä, kun saan ne taas takas päähän.  :angel:
Eli ne voi ottaa pois pitää taukoa ja käyttää taas, esim kisoihin saa tuuheammat hiukset , vaikka ei koko ajan haluaisi niitä käyttää.
Mun mies osti meille mattotampparin, kun se ei enää kestänyt mun sineteistä irronneita hiuksia villamatossa [Embarrassed]

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #9 on: March 20, 2005, 22:29:46 pm »
Eikä teipeistä muka lähde liimat pois? Tuskin ne liimat niissä ikuisia on?

kirck

• Guest
« Reply #10 on: March 21, 2005, 20:44:57 pm »
Ne teipit uusitaan jos ne on otettu pois ja sitten  laitetaan uudestaan.   

Nicci

• Full Member
« Reply #11 on: March 24, 2005, 15:05:43 pm »
 :itku: Itselläni oli liimasineteillä pidennykset. Kuukaudessa ohenivat varmaan puoleen! Hermot meni ja lopulta pidin niitä vain kaks kuukautta.

:-* Hyvää palautetta olen kuullut letittämällä/ ompelemalla laitettavista hiuksista. Niihin ei tule mitään hiuksia pilaavia liimoja, eivät paina päänahkaa ja ne voi aina käyttää uudestaa. Päänahkaan letitetään aina pieni ranskanletti johon hiukset punotaan kiinni. Eivät kuulemma irtoakaan.

kirck

• Guest
« Reply #12 on: March 24, 2005, 15:10:09 pm »
ei irtoa mutta mulla on esim. niin lyhyet hiukset , että niitä ei letittämällä saa piiloon...
<--------------------    niin kun näkyy.. Toi teippi on samalla periaatteella toimiva , mutta liitoskohta on 90%huomaamaton...
Toi on uus juttu suomessa joten siitä tiedetään vielä vähän....  Siksi KIRCK :laugh:   Toitottaa...

kirck

• Guest
« Reply #13 on: April 11, 2005, 15:15:27 pm »
Tässä hiukseni pidennettynä.
Minulla on normaalisti 7 cm pituiset hiukset kauttaaltaan

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #14 on: April 11, 2005, 15:31:42 pm »
Tässä hiukseni pidennettynä.
Minulla on normaalisti 7 cm pituiset hiukset kauttaaltaan
http://www.photo.net/photodb/photo?photo_id=3267670

Tahdon tuollaiset hiukset! Missä laitetaan ja mitä maksaa?? Kunhan saan nämä viimeiset liimasinetit hiuksistani irti!!! GRRR....