Author Topic: Biodroga ja Ella Baché -tuotemerkit  (Read 1388 times)

MissFlightattendant

• Full Member
Biodroga ja Ella Baché -tuotemerkit
« on: September 28, 2004, 00:35:00 am »
Eli onko foorumin naisilla kokemuksia kyseisistä tuotemerkeistä? Ja mikäli on, niin minkälaisia? Oma kosmetologini on Biodrogan kosmetologi, ja sitä kautta olen tutustumassa kyseisiin tuotteisiin. Ella Basché sen sijaan on vielä suht outo tuotesarja. Äitini on käyttänyt kyseisiä tuotteita toimiessaan kosmetologina jo 80 -luvulla. Molemman tuotemerkit ovat ilmisesti saksalaisia. Yhtään negatiivista palautetta en ole Biodrogan tuotteista vielä kuullut. Olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla muidenkin mielipiteitä, mikäli tuotteiden vannoutuneita käyttäjiä löytyy!    [Smile]

Amentes

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: September 27, 2004, 13:10:00 pm »
Ella Bachelta löytyy monia oikein hyviä tuotteita. Intex- voide on varmaankin yx tunnetuimmista. Haju on vaan ihan älyttömän karsee (sis. turskaöljyä) mutta on siitä ollut apua ongelmanäppyjen taltuttamisessa. Kasvovedet sekaiholle on hyviä, kuten myös kosteutta antava Rosee...sarja (maski+voide =   [love]  ). Sitten on vielä yx "keltainen voide" nimeä en muista, jonka jätän yön yli virkistämään väsynyttä ihoani. Juuri oli neljän päivän näytösmeikki -putki, joten eilen illalla oli pakko tehdä täyshoito kasvoille. Aamulla iho tuntui taas levänneeltä ja virkistyneeltä.
A good nightmare comes so rarely
-while ordinary dreams are so easy to find

Amentes

• Full Member
(No subject)
« Reply #2 on: September 29, 2004, 09:59:00 am »
Ella Bachen listalta unohtui mulle tärkein. Creme Tomaten sarjasta Beautifying Mask + tehotipat. En tiedä parempaa kirkastavaa naamiota. Tämä yhdistelmä tekee ihmeitä sekaiholle. Ennen kuvauksia tai tilanteissa, jossa haluat ihosi olevan täydellinen   [beauty]  -Suosittelen tuotteiden hankintaa!
A good nightmare comes so rarely
-while ordinary dreams are so easy to find

amandus

• New Face
  • *
  • My little pony
Re: Biodroga ja Ella Baché -tuotemerkit
« Reply #3 on: January 26, 2006, 19:19:01 pm »
Käytin tuota Ella Bachén turskalta haisevaa näppyjen taltuttajaa joskus teininä. Ei siitä ainakaan silloin ollut mitään mainittavaa hyötyä. En osaa sitten sanoa, tepsiikö se paremmin aikuisen ihon stressinäppyihin kuin murrosikäisen hormonimylläköistä johtuvaan ongelmaihoon.

faith

• New Face
  • *
Re: Biodroga ja Ella Baché -tuotemerkit
« Reply #4 on: February 10, 2006, 21:49:39 pm »
Ella Bachesta ei minulla kokemusta ole mutta en suosittele kyllä Biodrogaa, varsinkaan jos on herkempi iho. Herkän ihon puhdistus sisältää manteliöljyä, jolle moni on tietämättään herkistynyt. Jo koulussa päätin etten tätä sarjaa halua käyttää, muutaman tytön iho on reaginut voimakkaastikin! Olen kosmetologina muiden sarjojen kannalla...Mutta mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle! :)