Author Topic: KIIRE! -10kg!  (Read 1531 times)

Nivi

• New Face
  • *
KIIRE! -10kg!
« on: September 23, 2004, 19:56:00 pm »
Olen pulassa lievästi sanottuna! Mallitoimistoni johtaja soitti eilen ja tarjosi minulle töitä pitkästä aikaa! Olin aivan onnessani. En voinut kieltäytyä tarjouksesta, jota olen odottanut liian kauan. Juttu on siis että olen lihonut n puolessa vuodessa 7 kg. Painan nyt 69 (olen 171cm) ja paino, jossa pitäisi olla on 58. Kuvaus on joulukuun eka päivä joten mitä ihmettä teen?! En todellakaan halua perua keikkaa! Auttakaa ihmiset!!!

_birdie_

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #1 on: September 23, 2004, 20:29:00 pm »
Ala harrastamaan säännöllistä liikuntaa (vaikkapa lenkkeilyä tai jotain ohjattua liikuntaa) , jätä herkut pois, syö kasviksia ja vaikkapa kalaa, kanaa ym. vähärasvaista lihaa. Tsemppiä sulle, itsekin olen laihduttamassa     [sad]  

Ai niin, baareissa käynti kannattaa lopettaa tai ainakin vähentää reippaasti (tai lähinnä se juomapuoli  [Wink] )!

2566

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: September 23, 2004, 20:48:00 pm »
Juo noin 20 minuuttia ennen ateriaa pari lasillista vettä niin vatsa tuntuu täydemmältä, eikä tarvitse/voi ahmia niin paljon ruokaa.  [Razz]  

Tsemppiä kuuriin!  [thumb]

PiaMaria

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #3 on: September 23, 2004, 20:51:00 pm »
Active Low-Carber Forum on mahtava paikka vaikkei välttämättä Atkinsin diettiä itse noudattaisikaan!

mm. kohdasta Kitchen: Low-Carb Recipes löytyy terveellisiä reseptejä joka lähtöön, ainut tietenkin on se että koko foorumi on englanniksi, toivottavasti ei haittaa    [sad]  

Onnea yritykseen, itseä vaan niskasta kiinni ja näpäytys sormille jos meinaa livetä, eiköhän se siitä kun muistaa sen tulevan malli keikan    [thumb]  

Pia

Jossu

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: September 23, 2004, 21:00:00 pm »
Tässä muutama neuvo:

-Jos makeannälkä yllättää, syö karkkien sijasta hedelmiä.

-Jos suolannälkä iskee, syö pala suolakurkkua. Se lievittää himoa.

-Teen juonti aamuisin tai/ja iltaisin antaa potkua aineenvaihdunnalle, parempi ja terveellisempi vaihtoehto kuin kahvi.

-Kylmähkö suihku kiinteyttää ihoa. Vuorottelu kylmällä ja kuumalla suihkulla parantaa verenkiertoa ja aineenvaihduntaa.

-Jos kropassasi näkyy epätasaisuutta/nestekertymää, suosittelen kuivaharjausta tai/ja ihonkuorintaa suihkun yhteydessä. Kuivaharjauksen/ihon kuorinnan jälkeen kannattaa laittaa vartaloa kiinteyttävää voidetta. Näin ylimääräiset nesteet lähtevät kehostasi ja tunnet olosi kevyemmäksi. Ihokin näyttää terveeltä ja raikkaalta.

Elwira2

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #5 on: September 23, 2004, 21:29:00 pm »
Liikuntaa ja herkut pois! Suosittelen ehdottomasti spinningiä sekä muita lajeja joissa hiki tosiaan virtaa. Spinning polttaa myös rasvaa 24 h treenin jälkeenkin!
Jotain herkkua voit sitten syödä kerran viikossa, koska se parantaa aineenvaihduntaa... Onneksi sinulla on kuitenki aika hyvin aikaa totetuttaa tavoiteltu paino... Itsekuria kyllä varmasti tarvitaan! Mutta onnea sinulle! [Smile]

Riikka81

• Full Member
(No subject)
« Reply #6 on: September 24, 2004, 09:28:00 am »
Tässä muutamia vinkkejä:
- jätä sokerin ja suolan käyttö pois (tai ainakin vähennä huomattavasti)
- rasvan käyttöä tulisi myös vähentää (nykyään saa mielestäni todella hyviä vähärasvaisia vaihtoehtoja melkein mistä tuotteesta vaan)
- syö paljon hedelmiä ja kasviksia sekä juo vettä
- harrasta liikuntaa niin, että joudut hikoilemaan ja syke nousee noin 3-4 krt/vk, suosittelen mm. spinningiä, aerobicciä ja kuntosaliharjoittelua

Itsekuriahan tämä vaatii, mutta etköhän siihen pysty jos sen mallikeikan haluat! Tsemppiä!   [thumb]

Kisu

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #7 on: September 24, 2004, 14:12:00 pm »
Onneksi sulla on kohtalaisesti kuitenkin aikaa, tosin repsahtamista aikataulu ei taida kestää  [Wink]  

Mut jos meinaa alkaa sisu loppua, niin tsemppaat vaan ajattelemalla sitä keikkaa!

Muista, että varsinkin kun sulla on aika vauhdikas aikataulu, niin pelkällä ruokavaliolla voi käydä niin, että kroppa on kuitenkin "löysä". Eli paljon liikuntaa, ja etenkin kiinteyttävää lihaskuntoa!!

Tsemppiä vaan paljon! Mulla oli vähän sama tilanne viime kevään jäljiltä. Olin kevään englannissa, ja vaikka sielä tein mallintöitä niin pääsin lihoamaan, kiitos englantilaisen "ruokavalion". Siellä mua ei koettu mitenkään isoks tai löysäks, mutta suomeen tullessa mallitoimistossa nousi vähän desibelit  [thum]  

kesällä sitten treenattiin, ja taas mahutaan niihin pienempiin farkkuihin!
Joten kyllä sä siihen pystyt!!!!!

Shakira

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #8 on: January 06, 2005, 20:20:00 pm »
"Tsemppiä vaan paljon! Mulla oli vähän sama tilanne viime kevään jäljiltä. Olin kevään englannissa, ja vaikka sielä tein mallintöitä niin pääsin lihoamaan, kiitos englantilaisen "ruokavalion"."
--------------------------------------------------
Hmm. Minulla on onneksi käynyt juuri päinvastoin. Englantilainen ruoka on niin kertakaikkisen pahaa, että kiloja on tippunut viimeisen puolen vuoden aikana kuin huomaamatta.   [Wink]   Mikä on tietysti aivan loistavaa kun tiedossa on Miss Suomi semifinaali muutaman viikon päästä...

mr.sixty

• Guest
Re: KIIRE! -10kg!
« Reply #9 on: June 07, 2005, 14:51:00 pm »
Mitä niville sitten kävi. Saitko tehtyä sen työsi??