Author Topic: Suosittele tuotetta  (Read 5288 times)

Sari

• Full Member
Suosittele tuotetta
« on: September 14, 2004, 20:04:00 pm »
Tänne voisivat kaikki sitten kertoa parhaat tuotevinkkinsä meikkien, voiteiden ym. suhteen   [thumb]  

Kaipailisin mielipiteitä erityisesti ripsareista, meikkivoiteista, puutereista, kasvovoiteista...   [Smile]

Monica

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: September 14, 2004, 21:01:00 pm »
Ripsari:

Estee Lauder, MagnaScopic.

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: September 15, 2004, 08:45:00 am »
Omia suosikkejani perustelujen kera:

Ripsarit:
- Diorin Ultimeyes
- Kanebo 38
- L`orealin Panoramic Curl
Vaatimuksena, etteivät saa levitä silmien alle. Itselläni valitettavasti useat ripsarit tekevät näin. Hyvä konsti saada takuuvarmasti sottaamattomat ripset, on laittaa minkä tahansa ripsivärin päälle Kanebo 38 ripsari.

Meikkivoiteet:
-Lancomen Id
-MF:n Lasting Perfomance
Näillä saa ihon tasaisen näköiseksi, ilman kökköistä vaikutelmaa. Varsinkin Lancomen meikkivoide saa ihon todella hehkeäksi.

Puuterit:
-Kanebo
-Guerlain
Itse käytän vain irtopuuteria, nuo kaksi ovat ylivoimaiset ykköset, kaikkien kokeilujen jälkeen. Ihon pinnasta jää samettinen ja kiilloton pitkäksi aikaa. Jos päivän mittaan ilmaantuu t-alueelle kiiltoa, poistan sen puuteripapereiden avulla. Parempi konsti kuin lisätä puuteria ja näin ollen saada pakkelikerros naamalle.    [thum]    

Huulipunat:
-MF:n lipfinity
-Lancomen uusi 10h kestävä huulipuna (nimeä en muista)

Nämä ovat todellakin ainoat, jotka kestävät syömisen ja juomisen, muita tarvii olla aina lisäämässä...

Poskipunat:
-IsaDora
-Estee Lauder

Nämä oikeastaan sen takia, että löytyy paljon itselle mieluisia vaalealle sopivia sävyjä.

Valokynät:
-Dior
-Ysl

Todettu parhaiksi ja löytyy todella vaalealle iholle tarpeeksi vaaleat sävyt. Esim. Clarinsin vastaava tuote on liian tumma!

Luomivärit:
-Dior
-Chanel

Jos haluan vaalean tuloksen käytän Chanelia, mutta jos teen iltameikin, sitten ehdottomasti Dioria, joka paljon runsas pigmenttisempää kuin Chanel.

Ihovoiteet:
-Biotherm
-Clarins

Melkein kaikki ihon hoitotuotteeni ovat Biothermiltä tai Clarinsilta. Molemmilta löytyy loistavia tuotteita sekaiholle. Talvella kun iho on kuivempi Clarinsin Energizing Morning Cream on huippu. Jos iho tuntuu väsyneeltä käytössä on Biothermin D-stress voide tai jo tälläiselle ensimmäiset rypyt omistavalle tarkoitettu Biothermin age fitness normaalille iholle. Voiteissa kriteereinä hyvä levittyvyys ja se että toimivat meikin alla.

Sitten on pakko lisätä vielä yksi ehdoton suosikkituotteeni. EA:n eight hour cream. Tämä tuote on ehdoton aina mukana! Tällä saa parhaan kiillon huuliin, voi laittaa ojennukseen kulmakarvat ja kuivuneet hiusten latvat. Lisäksi jos ilmaantuu näppy, laittaa yöksi tätä päälle, niin näppy näyttää aamulla huomattavasti paremmalta,(toinen mitä kannattaa näppyyn kokeilla paikallisesti on sinkkipasta!) ja todellinen kuivien käsien hoito on, kun laittaa voidetta yöksi käsiin ja hanskat käteen. Aamulla kädet on uskomattoman pehmeät! Käy myös auringon polttamiin...    [Big Grin]

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: September 15, 2004, 09:43:00 am »
Meikkivoide: HR (Spectacular Foundation)
Peitevoide: FACE Stockholm, Make Up Store
Puuteri: M.A.C ja FACE Stockholm
Poskipuna: M.A.C, FACE Stockholm ja YSL
Huultenrajauskynä: FACE Stockholm, M.A.C
Huulipuna: Face Stockholm, Clinique (Long Lasting), Dior
Huulikiilto: Lancome (Juicy Tubes), Bobbi Brown Cosmetics, Laura Mercier
Luomivärit: FACE Stockholm, M.A.C, Dior, YSL
Mascara: Chanel (Extreme Cils)

Kasvojen puhdistus: Darphin, Louis Widmer
Kuorinta: Murad AHA/BHA Exfoliating Cleanser
Tehohoito: Murad Vitalic Energizing Pomegranate Treatment
Kosteusvoide: Nuxen kosteusvoiteet

En käytä mitään muotitalojen tuotteita (YSL, Dior, Chanel, Givenchy...) ihonhoidossa, mutta värikosmetiikassa kyllä.

Amentes

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: September 16, 2004, 10:26:00 am »
Paras itseruskettava:
Fake Bake (Self Tanning lotion)

Tällä hetkellä kuulautta sekaiholle:
ihon puhdistukseen Darphin Purifying foam gel ja kasvovetenä Vitalskin Aromatic Toner

Kosteutta: Mario Badescu, Herbal Hydrating Serum ja Nuxen tuotteet

Päivävoiteet Biothermilta (Biojeunesse)

Yövoide: Mario Badescu, Ceramide Complex
A good nightmare comes so rarely
-while ordinary dreams are so easy to find

Amentes

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: September 16, 2004, 10:44:00 am »
Meikeistä:

Truccon "translucent" puuteri huippu kuin myös meikkivoide ja kolmiväripuuteri. Näillä saa lähes nukkemaisen ihon.
RVBn meikkivoidetta käytin reilu vuoden mutta oli hieman liian paksua ja voidemaista. Truccon Concealer Lightia silmien alle, joka ehdottomasti parempaa kuin Macilla. Make Up Storelta luomivärit ja poskipunat. Niin ja tietysti Make Up Storen kolmen värin kulmaväri (en ole tavannut maskeer/meikkaajaa, jolta tätä ei löytyis).

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #6 on: September 16, 2004, 10:56:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Amentes:
Paras itseruskettava:
Fake Bake (Self Tanning lotion)

Miten ihmeessä saat tuon Fake Baken pysymään, ja saatko sillä ihan luonnollisen sävyn?  [Confused]

Mulla se väri ei tartu ihoon kunnolla ja sitten kun sitä laittaa noin neljä kerrosta niin se kehittyy vain hieman likaisen oranssin suuntaan (oma ihonvärini on keskivaalea oliivi) ja lähtee parissa pesussa vaikka olen kuorinut ja/tai kosteuttanut saman merkin hoitotuotteilla ensin. Olen antanut sen vaikuttaa tuntikausia ja joskus jopa yön yli. Se pilasi muuten mun yhdet  luonnonvalkoiset housut, muutamat vaaleat alusasut ja beigen silkkihuivin.  [sad]

Banana Boatin tuotteet ovat toimineet mulla ehdottomasti parhaiten.  [thumb]  

St. Tropez oli aika hyvä aluksi, mutta sitten sain siitä aivan järkyttävän ihottuman!  [Eek!]

Amentes

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: September 17, 2004, 00:30:00 am »
Mulla on hyvin vaalea ja paikoitellen erittäin ohut iho, joten oranssiin taittuvat itseruskettavat jättää karmean värin pintaan. Fake Bake ei ole sitä tehnyt paitsi heti levittämisen jälkeen, jolloin väri on oudon vihertävän oranssi.
Vastaavanlaista vaatteiden ja lakanoiden värjääntymistä ei ole ollut. Syynä varmaankin se etten koskaan laita väriä ennen nukkumaanmenoa vaan aina päiväsaikaan (yleensä sunnuntaisin kun luen tai teen duunia himassa ja tiedän etten ole lähdössä ulos muutamaan tuntiin). Illalla kun käyn suihkussa, väriä lähtee jonkin verran mutta jäljelle jää kaunis rusketus. Kosteutan ihoni (väh. joka aamu ja ilta) ja väri kestää vajaa viikon, kasvoilla lyhyemmän aikaa.

Jo pelkästään oma ihoni reagoi eri tavoin eri vuoden aikoina esim. perusvoiteisiin, saatika sitten itseruskettavat eri ihmisillä, lopputulokset voi olla hyvinkin erilaisia.

Fake Baken muita tuotteita en ole käyttänyt, kuorin (tällä hetkellä) Lumenen sokeriselle vartalokuor. (liila purkki). Öljyä käytän joka toinen päivä, imeytän sen märälle iholle, muina päivinä vaihdellen aloee, hunajapohjaisia, kuningatarvoidetta, BSn kookosta rinnoille...
  [Wink]

Sari

• Full Member
(No subject)
« Reply #8 on: September 16, 2004, 19:10:00 pm »
Mistä tätä fake bakea saa ostettua? Ei ole tuttu merkki meikäläiselle..

Minun suosikkejani:
-Kanebon 38 mascara
-Lumenen moisture dream kasvovesi
-Clarinsin gel contour des yeux silmien ympärysiholle turvotukseen ja mustin silmänalusiin, ihana ja riittoisa geeli.
-Huuliin käytän rasvana vaseliinia, toimii minun huuliini ihan parhaiten.

Vielä kun löytäis kunnollisen kasvorasvan..monia tuotteita olen kokeillut eikä vielä ole löytynyt omaa unelma rasvaa...  [Confused]

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #9 on: September 16, 2004, 20:43:00 pm »
Täältä voi tilata

http://www.hqhair.com

Siellä myydään myös Au Courantin suosittuja itseruskettavia (on mm. Jennifer Anistonin kullanruskean ihon salaisuus), sekä mun suosikkivartalotuotetta eli Jessica Simpsonin Dessert-sarjan vaniljantuoksuista ja -makuista vartalovaahtoa, jota voi nuolla iholta!  [thumb]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: September 17, 2004, 12:02:00 pm »
Anna Hill: Ihan mielenkiinnosta kysyn sun kuukausibudjettia kauneuteen? Tunnet tuotteen kuin tuotteen ja osaat suositella todella eksoottisia merkkejä.  [thumb]

Amentes

• Full Member
(No subject)
« Reply #11 on: September 17, 2004, 10:17:00 am »
hqhair.com on nostanut hintoja. Halvemmalla pääsee kun hankkii Fake Baken www.lookfantastic.comista. Olen myös Redkenin vannoutunut käyttäjä, joten hankin myös hiustuotteet lookf.

hqhairista tilaan niitä tuotteita mitä muista nettikaupoista ei saa.

Amentes

• Full Member
(No subject)
« Reply #12 on: September 17, 2004, 15:38:00 pm »
Hiuksille hupputuote:

terax Original Crema

Uskomattoman silkkiset hiukset pesun jälkeen.

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #13 on: September 17, 2004, 21:32:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Team:
Anna Hill: Ihan mielenkiinnosta kysyn sun kuukausibudjettia kauneuteen? Tunnet tuotteen kuin tuotteen ja osaat suositella todella eksoottisia merkkejä.   [thumb]

Myönnän että olen tuotefriikki ja kokeilen erittäin mielelläni kaikkea uutta.  [Embarrassed]   Mulla on ollut etujakin, eli olen saanut niitä mallikeikkojen kautta lahjoina ja olen työskennellyt markkinointipäällikkönä kosmetiikkatuotteiden maahantuontifirmassa. Saan myös paljon tuotteita ja näytteitä eri kosmetiikkafirmoille ja -merkeille työskenteleviltä ystäviltä.

Luen paljon uusista kauneustuotteista netistä ja tilailen niitä vähän joka paikasta. On myös muistettava, että Ruotsissa on vähän paremmat valikoimat kuin Suomessa.

Laskin pikaisesti, että tässä kuussa hiustenhoito- ja ihonhoitotuotteisiin sekä meikkeihin ja tuoksuihin on mennyt vähän yli 600€/kk (innostuin hamstraamaan "vähän" liikaa Tax Freessa   [Wink]  ). Puolustelen ostoksiani sillä, etten polta ja käyn harvemmin bilettämässä.

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: September 17, 2004, 22:42:00 pm »
Lookfantasticilta voi tilata voi tilata myös O.P.I:n kynsilakkoja ilman postikuluja! Ovat omia suosikkejani. Samoin sarjan käsivoiteet tuoksuvat aivan ihanilta ja levittyvät hyvin.

Muuten itseruskettavista ehdoton oma suosikkini on Clarinsin geeli. Tälläinen "albiino" kun laittaa kaksi kerrosta, niin tulee kiva päivetys, mutta ei näytä liian ruskealta. Hajukin on siedettävä verrattuna moniin muihin.

Anna Hill, sulla on sitten samat puolustuspuheet meikkien hankkimiselle kuin mullakin...     [thum]     Meikkien/voiteiden ostoa pystyn joten kuten hallitseen, mutta ne tuoksut... Niitä omistan kymmeniä. Muutama kestosuosikkia ja muita tykkään vaihdella alvariinsa. Ystävät ja sukulaiset ovat innoissaan, kun lahjoitan pois puolitäysiä pulloja...    [Razz]  

Muuten Crabtree&Evelynillä on aivan ihania suihkutuotteita sekä vartalovoiteita. Omat suosikkini ovat Aloevera suihkugeeli ja vartaloemulsio. Levittyvät ihanasti ja vartaloemulsio jättää iholle raikkaan pehmeän tunteen. Kyseisiä tuotteita saa tilattua suomeen:
www.escentual.co.uk    [thumb]

Ja se tyttö joka ei vielä omista Mason Pearsonin harjaa, on korkea aika hankkia se. Ainoa jolla saan märät hiukset pois takusta, ilman, että puolet hiuksista irtoaa...