Author Topic: Värilliset piilolinssit  (Read 2463 times)

2566

• Guest
Värilliset piilolinssit
« on: September 07, 2004, 09:40:00 am »
Onko kellään kokemuksia värillisistä piilareista? Näköni on siis oikein hyvä, mutta olisi hauska kokeilla joskus jonkun muun värisiä silmiä, kuin mitä Luoja antoi.  [Wink]  Mistä niitä saa ja paljonko suunnilleen maksavat?

Janey

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #1 on: September 07, 2004, 13:10:00 pm »
Ihan hyvät kokemukset on värillisistä piilareista. Ainakin omia, ehkä hieman "värittömiä" silmiä ne ovat tuoneet esille.  [love]  

Hinnoissa on kyllä reilusti eroja, mutta ainakin Nissenillä aloituspakkaus(piilarit, neste ja sovitus) on 30e. Instrumentariumissa taas hinta menee reilusti päälle 60e. Näin siis ainakin Jyväskylässä. Tietenkin kannattaa kysellä oman paikkakunnan optikoilta, jos olisi vaikka jotain mukavia tarjouksia.   [Smile]  

Ainoa miinus, jonka omalla kohdalla keksin, on silmien lievä kuivuminen, mutta sekään ei ole vakavaa.

2566

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: September 07, 2004, 15:12:00 pm »
Kuulostaapa hyvältä!  [thumb]  Miten monta kertaa niitä voi pitää? Ja miten pitkään yhdellä kerralla? Hinta ei tosiaan ole päätä huimaava, vaikka kerran hieman kirpaisisikin.  [thum]

Janey

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #3 on: September 08, 2004, 11:53:00 am »
Mulla on käytössä sellaiset kuukauden piilarit.   [thumb]   Niiden kanssa piti kyllä aloittaa aika varovasti eli ensin sai pitää muistaakseni 4 tuntia ja sitten kasvattaa määrää aina tunnilla per päivä. Maksimissaanhan piilareita saa pitää 12 h/päivä.

Ihan joka päivä en ole niitä pitänyt eikä sitä suositellakaan, mutta esim. juhlissa tai muissa erikoistapuksissa ne on ihan kiva lisä. Optikko kyllä neuvoo niiden käytössä.   [thumb]

2555

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: September 08, 2004, 15:33:00 pm »
Käytän melko harvoin värillisiä piilareita, mutta ne tuovat kyllä syventyvyyttä ja ilmettä kivasti!
Minulla on ollut käytössä nuo kuukauden piilarit joita kylläkin voi satunnaisemmin käytetttynä ja hyvin hoidettuna käyttää paljon kauemminkin!Nykyiset (jotka olivat viimeksi viime viikonloppuna päässä) on ollut minulla noin puoli vuotta ja sopivat vieläkin käytettäviksi silloin tällöin.  [thumb]   kannattaa kokeilla!

2566

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: September 09, 2004, 10:17:00 am »
Kiitokset tiedoista! Taidanpa seuraavana palkkapäivänä mennä paikalliseen optikkoliikkeeseen vähän tiedustelemaan tarjontaa.  [Cool]

laura.T

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: December 18, 2004, 00:04:00 am »
näköni on hyvä mutta haluan vaihdella silmien väriä,joten olen ostanut vuoden kestävät novalens väripiilarit ,maksoivat noin 135e
eli niitä voi pitää jokapäivä vuoden ajan(tietenki yöksi pois piilarinesteeseen)
suosittelen!netistä voi tilata.

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #7 on: December 18, 2004, 14:03:00 pm »
Ruskea väri on vaikeaa muuttaa täysin siniseksi lyhyillä piilareilla. Ainoastaan tuollaisilla kalliimmilla onnistuu.

kirck

• Guest
Re: Värilliset piilolinssit
« Reply #8 on: March 14, 2005, 21:23:34 pm »
Itse tilaan netistä www.lensway.com   tietenkin käyn optikolla säännöllisesti ja sieltä saamallani reseptillä tilaan sitten netistä yli puolet halvemmalla.

Jonayla

• Guest
« Reply #9 on: March 18, 2005, 15:08:53 pm »
Samaa sivua voin suositella kuin Kirck, mutta tässä myös toisen hyvän sivun osoite! www.lenses4net.com

mr.sixty

• Guest
« Reply #10 on: March 24, 2005, 09:55:44 am »
pitäis mennä hankkimaan semmoset vihreet piilarit koska mulla on -1 näkö ja koska mun silmät on omituiset vihreenrusehtavan keltaset ja olis kiva ees kerran että olis smaragdinväriset silmät(mulle kyllä sanotaan aika usein että mulla on makeet tai oudot silmät-puhuu väristä)

gheot

• Junior Member
  • **
« Reply #11 on: April 09, 2005, 20:27:09 pm »
Ruskea väri on vaikeaa muuttaa täysin siniseksi lyhyillä piilareilla. Ainoastaan tuollaisilla kalliimmilla onnistuu.
Kuulin huhuja, että tummanruskeita silmiä ei saa juuri esim. sinisiksi minkäänlaisilla piilareilla, mutta taisi olla väärää tietoa? Kuinka suuri ero näillä kalliimmilla on halvempiin?

karin

• Full Member
« Reply #12 on: April 09, 2005, 20:38:00 pm »
voisiko joku suositella jotain tiettyä merkkiä? Minulla ei ole laseja, joten en tarvitse vahvuuksilla,
mutta joskus olisi kiva vähän muunnella omaa väriä (jos saisi vaikka yksiväriset silmät, kun luonnostaan toisessa silmässä on eriväriläikkä ;D).

Tuolla nettikaupassa kun on useampaa merkkiä, niin vaikea valita... Joskus kokeilin värillisiä piilareita, mutta kun merkkimuisti on niiiiiin huono :itku:

kirck

• Guest
« Reply #13 on: April 09, 2005, 20:45:57 pm »
voisiko joku suositella jotain tiettyä merkkiä? Minulla ei ole laseja, joten en tarvitse vahvuuksilla,
mutta joskus olisi kiva vähän muunnella omaa väriä (jos saisi vaikka yksiväriset silmät, kun luonnostaan toisessa silmässä on eriväriläikkä ;D).

Tuolla nettikaupassa kun on useampaa merkkiä, niin vaikea valita... Joskus kokeilin värillisiä piilareita, mutta kun merkkimuisti on niiiiiin huono :itku:

Karin, sinun täytyy käydä optikolla sovittamassa linssejä ja sitten ostaa netistä.
Tilasin kerran sellaiset jotka kuivuivat silmiini.
Käyn aina optikolla ja kaikki linssit joita optikolla sovitan eivät sovi minulle.
Myös kaarevuus täytyy käydä katsomassa.

kirck

• Guest
« Reply #14 on: April 09, 2005, 20:46:53 pm »
Fresh care on ollut minulle paras. Sitä tosin ei saa netistä.