Author Topic: Mihin olet tyytyväinen itsessäsi?  (Read 3774 times)

Jennyfer

• Junior Member
  • **
Mihin olet tyytyväinen itsessäsi?
« on: July 27, 2004, 00:40:00 am »
Vaihteeksi niitä positiivisia asioita itsessämme, eli mihin asiaan olet itsessäsi erityisen tyytyväinen (ulkonäössä)? Jokin ominaisuus mikä tekee sinusta juuri sen erityisen joka olet ja jota et muuttaisi mistään hinnasta?  [Smile]   Jokaiselle meistä on luoja luonut ominaisuuksia joista voimme olla tyytyväisiä!  [Big Grin]  

Tällainen galluppi siksi kun täällä on usein keskustelua erilaisista parannus keinoista ulkonäön suhteen (tietenkin tällä alalla yritetään kauneus maksimoida)itseään on hyvä muistuttaa jo olemassa olevista hyvistä asioista.. Ja kenekään on turha väittää ettei niitä olisi, meissä jokaisessa on hyviä puolia paljonkin!  [Wink]    [thumb]  

Mun oma juttu on silmät joista olen aina pitänyt ja kuullut ulkopuoleltakin positiivista kommenttia!Eli niitä en myisi vaikka paljon maksettaisiin..heh..  [Big Grin]  Kisoja ajatellen kasvot on mun vahvuus yleensäkin!  [thum]

Adriana

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: July 27, 2004, 00:51:00 am »
noniin...loistava galluppi vuorossa  [Wink]  tulee ihania positiivisia juttuja tänne!
minä tietty heti ekana kerkeän vastaamaan...

Mäkin pidän kasvoissa eniten mun silmistä, ne on niin isot ja erikoisen väriset  [Smile]  ja huulista kun ne on luonnostaan niin paksut.

Sitten kropassa parasta on ehdotomasti jalat jotka on kyllä ahkeran treenauksen tulosta... toisaalta niiden järkyttävä pituus on kyllä geenien ansiota (kiitti hujopille isilleni)   [Razz]

Annemari

• V.I.P. MEMBER
hmm
« Reply #2 on: July 26, 2004, 18:51:00 pm »
Ehkä pidän ruskeista silmistäni, kasvojen piirteistäni, kropassani vatsastani.
On päiviä, jolloin on enemmän tyytyväinen ja päiviä, jolloin on vähemmän tyytyväinen ulkonäköönsä.

Janey

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #3 on: July 29, 2004, 14:32:00 pm »
Silmistäni tykkään minäkin ja kuten muillekin, on niistä tullut hyvää palautetta.   [Smile]  Samoin pidän pituudestani (177cm) ja pitkistä jaloistani.  [Smile]

2555

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: August 04, 2004, 00:30:00 am »
Mun parhaita kohtia on mun suu ja erityisesti hymy  [thum]  !Kuulemma luonnollinen ja saa muutkin hymyilemään!
Silmät on sielun peili ja ne kertovat paljon, ehkä siksi niin "suositut".Minä pidän omistani hyvän värin takia,hieman erikoiset ja voi laittaa luomelle ihan mitä vaan! [Embarrassed]

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #5 on: August 03, 2004, 14:03:00 pm »
Tama vanha tati on niita naisia joiden ulkoiset parhaat puolet eivat ole koskaan loytyneet paasta vaan lahinna kaulan ja varpaiden valilta   [thum]    [Big Grin]  
ja tukkanaisena luumu on onnellinen etta vanhatessa tukka vihdoin kasvaa! vyotaromitasta haaveilin jo silloin aikoinaan mutta vasta vanhanaluumuna saavutin sen...  [bigglasses]    [thumb]
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

1404

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: August 03, 2004, 15:49:00 pm »
Monet tuntuvat pitävän silmistään, kuten minäkin!!!! Omistan isot silmät ja kauuuheeean tuuheat ripset! Olen tyytyväinen myös vartalooni ja siihen etten ole mikään lauta. Mulla on myös hyvä ryhti ja treenaamalla saan helposti lihaksia.   [beauty]

Nuppu

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #7 on: August 03, 2004, 16:18:00 pm »
Myös mä tykkään tosi paljo silmistäni ja oon muutenkin tyytyväinen kasvoihini, mut jos jotain erityistä tavaramerkkiä etitään, niin mulla se on mun takamus!=) Esim yläasteelle ja lukiossa mum pepa voitti joitain vuoden perä-palkintoja ym. No en tietenkään ottanu niitä turhan vakavasti, mut yleisesti ottaen tykkään pyöreästä mut silti kiinteästä takamuksestani.=)

924

• Guest
(No subject)
« Reply #8 on: August 04, 2004, 12:01:00 pm »
Oikea jalka  [thumb]    [king]

2499

• Guest
(No subject)
« Reply #9 on: August 04, 2004, 13:02:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt vanhaluumu:
ja tukkanaisena luumu on onnellinen etta vanhatessa tukka vihdoin kasvaa! vyotaromitasta haaveilin jo silloin aikoinaan mutta vasta vanhanaluumuna saavutin sen...   [bigglasses]      [thumb]

Luumutar: mika olikaan sitten tukan kasvamisen salaisuus, siis miten onnistuit? Itsellani tukka kasvaa kylla, mutta latvat ohenevat aina ajan myota sellaiseksi hiirenhannaksi, ettei ikina paasta sinne vyotarolle asti..

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #10 on: August 04, 2004, 15:59:00 pm »
Manne!
Ensinnakin ne on nama vitamiinit ja kalsium! Niita on pakko popsia kahmaloittain jos aikoo tehtailla kaksi muksua parissa vuodessa ja pysya niiden perassa   [Big Grin]  

Kulumiseen minulla ainakin auttoi se etta kayn ottamassa kerran kuussa ns.syvanaamion paahani. Siis n.1.5h kestava kasittely joka sisaltaa paksun töhnan ja iiiihanan hieronnan.   [beauty]

2499

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: August 04, 2004, 16:02:00 pm »
Luumutar!
Vitamiineja (kaikkia?) ja tabuinako? Missa muodossa kalsium?

Miten muuten kasittelet hiuksiasi: kuivaatko foonilla, kuinka usein peset, leikkaat?

Olis kiva onnistua samassa kuin sina olet onnistunut, ja esimerkki elavasta elamasta voisi antaa lisamotivaatiota!

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #12 on: August 04, 2004, 16:34:00 pm »
Totuushan on siis se etta ohut suomalainen tukka on ohut suomalainen tukka vaikka turkkiin muuttaisi    [Wink]  
Suomalaistukkakin voi silti olla hyvakuntoinen ja siihen siis vitamiineja!
Rautaa popsin ja monivitamiinia. Sitten on olemassa erityinen hius/kynsi vitamiini mutta sita en ole kokeillut. Kalsiumia otan tupla-annoksen (meikalaisella talla hetkella "erityistarve"...   [bigglasses]      [teddy]   ) per pv poretablettimuodossa. Ainakin kalsium on vaikuttanut kynsiin niin etta monet ovat kysyneet onko kynnet rakennekynnet! Todistettavasti kalsiumilla on tehoa siis.

En kamalasti föönaa tukkaa vaikka kaikkihan sen tietaa etta föönaataton tukka on aikas karsea! Juttu mika mulla teki pesun jalkeen ison eron entiseen on se etta kampaan tukan jo silloin kun hoitoaine on paassa! Ja sitten huuhtelu paata ylosalaisin kaantamatta. Nain ei ole takkuja eika tuppuraa! eika siis katkeilua!    [thumb]  

p.s ei muuten selvinnyt turhautumatta luumukaan, jatkot oli paassa pari vuotta joskus aikoinaan...   [hert]

*Riikka*

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #13 on: August 05, 2004, 17:16:00 pm »
Olen aika tyytyväinen ulkonäkööni.  [thum]  Olen vain kamalan kriittinen minusta otettuihin kuviin. Aina löytyy joku hassu tai omituinen juttu mikä häiritsee tai huvittaa omaa silmää.  [thum]  Ihoni vaaleudesta usein huomautellaan... Olisihan se kiva jos iho ruskettuisi tai siis että se rusketus pysyisi edes hetken, mutta kun olen niin blondi kuin olla ja voin niin ei se jotenkin vain pysy...lähtee kuin lika suihkussa pois.  [Eek!]  Mutta eipä maailmani siihen kuitenkaan kaadu...Kasvojeni iho on myös melkoinen liankerääjä  [18_crazy]  joten puhdistuksessa pitää olla aina ärsyttävän tarkka ja huolehtivainen.

2566

• Guest
(No subject)
« Reply #14 on: August 06, 2004, 14:53:00 pm »
Ohoh... tulipas vaikeaksi, kun ei päässytkään tällä kertaa etsimään VIKOJA itsestään.  [Wink]  Plussikseni kokisin silmät, hymyn, hiukset, käsivarret & ranteet sekä kapean vyötärön. Löytyihän niitä plussiakin, vaikka aina valittaa ulkonäönsä miinuksista!  [Roll Eyes]