Author Topic: Miten olet "parannellut" omaa ulkonäköäsi?  (Read 6835 times)

mr.sixty

• Guest
Re: Miten olet "parannellut" omaa ulkonäköäsi?
« Reply #60 on: May 11, 2005, 08:43:56 am »
Mä taas käännyn enemmän sileän ihon puolelle ihan itsekkäistä syistä. Mikään ei ole niin kamalaa kuin naamanahkan raastuminen vereslihalle sängen takia. Sänki on kiva katsella (jos siis siisti eikä mikään yks-risti-kaks karva siellä toinen täällä) muttei todellakaan kivan tuntuinen.
Samaa mieltä. Mulla on ties kuinka monta kertaa ollut huulien ympärys vereslihalla kun toinen ei ole ajanut. Viiksiä inhoan yli kaiken ja semmonen embusken metsämies parta on järkkyä.

Sileästä tykkään eniten, mutta pieni sänki käy myös

Mikke

• Guest
« Reply #61 on: May 11, 2005, 09:50:06 am »
Tämähän sai kunnon keskustelun aikaiseksi!

Oma kantani on, että en pidä parrasta yhtään. Tietenkin joskus jossain sopivassa tilaisuudessa on ihan hyväkin näyttää hieman räjähtäneeltä (lue: naisten mielestä seksikkäältä), mutta normaalisti hoidan kyllä päivittäin noiden partakarvojen poiston. Joku viisas on joskus sanonut, että "liha on pilaantunutta, jos siinä on karvoja", mutta en mä nyt ihan totakaan allekirjoita. Itse tykkään kuitenkin olla siloposki.

Aulinha

• Junior Member
  • **
« Reply #62 on: May 11, 2005, 10:19:34 am »
Minä en taas ikinä ole sietänyt miehellä partaa tai viiksiä..

Partaa en kyllä katso hyvällä minäkään siis ainakaan sellaista ZZTOP tyyppistä tai munkkipartaa. Pieni parta suunympärillä tai leuassa on ihan stylish ja viikset tekee miehekkään oloiseksi. Parran ja viiksien ero sänkeen on kuitenkin se ettei ne enää juurikaan raasta naamanahkaa saati pistele ja siksi ovat ihan OK.

mr.sixty

• Guest
« Reply #63 on: May 11, 2005, 11:08:57 am »
tiellä ne ovat silti

mr.sixty

• Guest
« Reply #64 on: June 20, 2005, 13:25:21 pm »
Aijuu parran ajaminen ja muitten karvojen trimmailua ;)
Nykyään yritän vähentää trimmailua, mutta muuten samat. Ripsaria tulee laitettua kun lähtee ulos ja kulmat värjään aina kun muistan ja katon aiheelliseksi.
Tietenkin leikkaan myös hiukset ja värjään about 1.5 kuukauden välein