Author Topic: Miten olet "parannellut" omaa ulkonäköäsi?  (Read 6835 times)

Adriana

• Full Member
Miten olet "parannellut" omaa ulkonäköäsi?
« on: July 23, 2004, 13:15:00 pm »
heippa!
Kiinnostaisi tietää kuinka moni on turvautunut mihinkin ulkonäön parannuskeinoon? Tunnustakaa rohkeesti  [Wink]

tässä mun jutut...

-hiusten värjäys yms. tietty
-itserusketus
-rakennekynnet (juuri nyt ei ole)
-ylähampaitten oikominen
-1 hammas muotoiltu posliinilla
-hampaitten valkaisu
-iho kuntoon antibiooteilla

muuta ei nyt just tule mieleen...ajattelin mennä ripsien ja kulmien kestovärjäykseen, Onko jotain hyviä neuvoja tms?

1404

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: July 23, 2004, 13:55:00 pm »
Mielenkiintoista! Reippaasti vaan kaikki kertomaan salaisista ulkonäön parannusoperaatiostaan... Ja kertokaa vinkkejä hyvistä keinoista muokata itsestä Venezuelan missien kaltainen upea nainen! Mulla on nää ihan perusjutut tehty:
- hiustenvärjäys/leikkaus
- rakennekynnet
- rusketus solariumista
- hampaiden puhdistus pari kertaa vuodessa + valkaisu
- kasvohoito kerran kuussa
- kulmien ja ripsien kestovärjäys
Jos olisi enemmän manitskua, tekisin seur. jutut heti:
- hiusten pidennys/tuuhennus
- muutaman hampaan uudelleen muokkaus
- hampaiden kristallivalkaisu
- kasvojen laserhoito (joitakin aknearpia kun ihosta löytyy, valitettavasti)
Muuta en omasta mielestäni tarvitse, menisköhän tohon n. 4000 euroa, huh huh!

Eeva

• Full Member
(No subject)
« Reply #2 on: July 23, 2004, 14:12:00 pm »
Hyvä galluppi    [thumb]  
Tässä mun lista:
- hiusten värjäys/raidoitus/leikkaus
- solarium
- itsestäänruskettavat
- hampaiden valkaisu
- kasvohoidot
- ripsien ja kulmien kestovärjäys
  [Smile]

Jennyfer

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #3 on: July 23, 2004, 14:23:00 pm »
Jeps, eli mun jutut:

-hiustenvärjäys
-rusketus solariumista
-värilliset piilarit välillä

Kaikillahan näitä juttuja löytyy (tietenkin, kun ollaan isestämme huolta pitäviä  [Wink]  ) Itselläni ei ole koskaan ollu rakennekynsiä tai hiuspidennyksiä, kasvaa omat senverran hyvin..  [thum]   Kasvohoitoon olisi tietty hyvä pari kertaa vuodessa mennä,mutta iho on ollu ihan hyvässä kunnossa niin en ole käyny ku yhden kerran  [Roll Eyes]   Hierojalla käyn välillä  [thumb]  

Jos rahaa löytyisi enemmän menisin varmaan hampaiden valkaisuun. Kauneusleikkauksista ainut mitä voisin harkita olisi silarit rintoihin synnytyksen jälkeen (sitten joskus  [thum]  ) jos oikein pahasti alkaisivat roikkumaan..

Tosta hampaiden valkaisusta tuli mieleen että miten ootte valkassu? Kotikonstein vai hampulääkärillä, millä hinnalla? En polta enkä juo kahvia mutta voishan ne valkosemmatkin olla..

Kertokaapa muutkin vielä konstejanne  [Smile]   Rohkeesti vaan  [Wink]    [thumb]

Riikka81

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: July 23, 2004, 14:44:00 pm »
Mielenkiintoinen aihe tosiaan   [thumb]  

Jesh, eli tässä mun jutskat:

- hiustenvärjäys ja leikkaus
- rakennekynnet
- solarium (ei tosin kesällä)
- kasvohoito noin 2 krt/v
- hieronta

Ripset ja kulmat olen kerran värjännyt nuorempana, mutta mulla se ei oikeestaan juurikaan näy kun omat ripset ja kulmakarvat ovat sen verran tummat.

Jos olisi enemmän rahaa kävisin erilaisissa kasvohoidoissa ja hieronnassa enemmän..   [Smile]

Sari

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: July 23, 2004, 14:54:00 pm »
Jeps...
Minun listani:

-Hiusten värjäys ym.. naamiot, hoidot..
-Solarium
-Kuntosalikortti (tärkein varmaan näistä sijoituksista)
-Käsihoidot (rakennekynnet haaveissa sitten joskus)
-Kulmien kestovärjäys
-Ihokarvojen poisto vahauksella

Hyvin vähäistä tämä minun fiksailuni..  [brunette]  

Haluaisin kokeilla yläluomen rajauksen kestopigmentointia sillä muutamilla tutuillani on ja on todella siististi tehdyt   [love]

Jennyfer

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #6 on: July 23, 2004, 15:31:00 pm »
Toi kestopigmentointi huuliin on mielenkiintoista.. vaikka melko kallista jos oikein muistan niin jotain 400e luokkaa. Eipä tarvitsisi huolehtia rajauksista  [Smile]  

Piti lisätä vielä että mulla on kans luonnostaan sen verran tummat kulmat ja ripset että ei niissä värjäilyt näkyisi  [thum]  Ja mä kävisin kanssa vaikka joka päivä hieronnassa jos rahasta ei olisi kiinni (ja kaiken maailman hellittely jalkahoidoissa yms.  [Wink]  )

Saas nähä kuinka moni tänne uskaltaa "tunnustaa" salojaan.. Kiinnostava galluppi tosiaan  [Smile]

Adriana

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: July 23, 2004, 15:41:00 pm »
[king]  
onko kellään muuten kokemusta kulmien ja ripsien kotivärjäyksestä? Yritin hakea tietoa mutta missään ei lue mistä tuotteita saa? Onko ne suositeltavia?

Juu istun kesätöissä toimistossa ja vastailen puhelimeen (joka ei soi) 7,5 h päivässä...
---> kerkeää keksiä kyssäreitä tänne ja muutenkin surffailla  [Wink]

Sari

• Full Member
(No subject)
« Reply #8 on: July 23, 2004, 15:48:00 pm »
Minä olen värjäillyt ripsiä ja kulmia kotosalla, joskin sain hieman ohjeistusta tutulta kosmetologilta, hyvät tuli   [Big Grin]  
Tuotteita saa ihan joka marketista, itse olen käyttänyt Refectocil merkkistä, sitä saa ainakin kolmena eri sävynä.  Tämä tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin kosmetologilla värjäyttäminen.

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #9 on: July 23, 2004, 20:23:00 pm »
~> hiuksissa sävy- tai kevytraidoitus (paitsi kesällä)
~> kulmien ja ripsien kestovärjäys (ovat aika vaaleat luonnostaan)
~> kiinteyttävät voiteet ja geelit
~> itserusketushoidot

Sagio

• THE MASTER OF BEAUTY
(No subject)
« Reply #10 on: July 24, 2004, 10:07:00 am »

Sari

• Full Member
(No subject)
« Reply #11 on: July 24, 2004, 11:20:00 am »
Kaikki eivät todellakaan ole onnekkaita luonnostaan niinkuin Sagio tuntuu olevan, joten täytyy turvautua pieniin kikkoihin..

Kukin taaplaa tyylillään, pääasia että on tyytyväinen itseensä   [thum]   vai mitä?

M-M

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #12 on: July 25, 2004, 00:08:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Anna Hill:

Mitä voiteita ja geelejä käytät ja toimivatko oikeasti? Olen kieltämättä hieman skeptinen noista aineista, mutta voihan niitä aina kokeilla, jos ne todellakin toimivat.

May

• Full Member
(No subject)
« Reply #13 on: July 24, 2004, 15:55:00 pm »
Hiuksille teen joskus jotain. Yritän hoitaa ja saada mahdollisimman sileiksi. En ole kestovärjännyt ikinä, muutaman kerran olen kokeillut jotain sävyä, nyt ei ole.

Suht tummat kulmat ja ripset on omasta takaa ja vaalealle iholleni en kaipaa rusketusta. Kynnet vaihtelevat superpitkistä superlyhyisiin, mutta aina ovat omat.

Antibioottikuuri iholle on ollut kerran.
Kuntosalikortti löytyy, joskaan sitä ei näin kesäisin tule paljoa käytettyä, kun pystyy olemaan ulkona. Oikeastaan en ole sitä kyllä itse hankkinut, vaan saanut lahjaksi.  

Ihoani ja muutenkin itseäni olen aina pyrkinyt hoitamaan mahdollisimman paljon itse ja tulemaan toimeen omilla neuvoilla.

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #14 on: July 24, 2004, 17:55:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt M-M:
quote:
Alunperin lähettänyt Anna Hill:

Mitä voiteita ja geelejä käytät ja toimivatko oikeasti? Olen kieltämättä hieman skeptinen noista aineista, mutta voihan niitä aina kokeilla, jos ne todellakin toimivat.
Ihmeitä niillä ei varmaan saa aikaan ja niiden vaikutuskin on varmaan yksilöllistä. Esim. itse syön terveellisesti, juon aika vähän alkoholijuomia, en polta (enkä ole koskaan polttanut) ja liikun parhaani mukaan joten nämä tuotteet tavallaan viimeistelevät ihon kiinteyttä, parantavat pintaverenkiertoa ja pitävät sen pehmeänä.

Mulla on nyt käytössä:

~> BIOTHERM CELLULI-CHOC reisiin ja takapuoleen

~> BIOTHERM ABDO-CHOC vatsaan ja vyötärön seutuun

~> GARNIER BODYTONIC käsivarsiin, rintaan, selkään ja sääriin

~> BIOTHERM INTENSIVE BODY TREATMENT WITH APRICOT OIL jota käytän ihon kuivempiin kohtiin kuten kyynärpäihin, polviin ja jalkoihin