Author Topic: Hiusten suoristaminen?  (Read 6822 times)

Lina 79

• Full Member
Re: Hiusten suoristaminen?
« Reply #30 on: August 16, 2007, 04:26:53 am »
Mulla on kanssa luonnonkiharat mutta kunnon kihara ainetta peliin ja wau onpa kaunis kihara pilvi.. Ehkä silloin tällön suoristan raudalla mutta muuten pidän enempi kiharasta. Kaunis ja luonnollinen....
Miksi suoristaa kun kerran on luonnostaan niitä pitää vaan hoitaa ja pitkälle tukalle tuo lisää tuuheutta...

vine``

• New Face
  • *
« Reply #31 on: November 14, 2007, 09:50:44 am »
Itsellä on myös luonnonkiharat, joita ennen inhosin yli kaiken mutta nykyään käytän kiharoitani hyväksi ja annan niiden pörhöttyä oikein kunnolla ja silloin ne näyttävät myös tuuheilta ja hyvännäköisiltä, ja kiiltoseerumilla tai kiiltolakalla saa luonnonkiharat näyttämään elinvoimaisilta, koska se poistaa sähköisyyttä ja antaa sopivan kiillon joka korostaa omaa hiusväriäsi! Kampaaja suositteli minulle sitä ja olen ollut kyllä myös tyytyväinen käyttäjä, näitä seerumeita ja lakkoja saa parturikampaamo liikkeistä.
Kokeilkaa käyttää kiharoitanne myös hyödyksi, sillä niitä voi helpommin laittaa vaikka mihin suuntaan, kuin jos sinulla olisi suorat nii aina pitäis kihartaa jos haluaa kiharat, luonnonkiharoita ei tarvii ku ryhdistää ja puristella niin avot!  :nanner:

Tipsukka

• Full Member
« Reply #32 on: November 14, 2007, 13:56:58 pm »
Mä ostin Suomesta  JOICOn Straight Edgeä. Ihan ok tuote, mutta ei voita  Brasiliasta ostamaani HairFlytä, jolla saa suoristettua afrohiuksetkin. Brassit itse suoristavat kiehkuransa tuolla.

mainen

• New Face
  • *
« Reply #33 on: February 18, 2008, 10:16:09 am »
Itse olen keksinyt oman tavan suoristaa hiuksiani. Laitan hiukseni vähän kuin "patukaksi" hiuspompuloilla ja semmoisilla hiuspannoilla (tarkoitan niitä pantoja jotka on tehty samalla tavalla kuin pompulat) yön ajaksi.  Pistää vielä kiharia siloittavaa geeliä hiuksiin ennen pompuloiden laittoa niin pörrösyys vähenee rutkasti  :wink.  Pomuloiden tulee olla tarpeeksi kireällä että hiukset pysyvät sen sisällä suorasti ja tiiviisti.

Juju toimii ja hiukset ovat aamulla paljon suoremmat ja tyyli ei vahingoita hiuksia koska ei käytetä kuumuutta. Tehoa lisää geelin määrä ja laatu ja kuinka kauan hiuksia pitää "patukalla".

Itselläni siis tulee kuluja vain geeliin ja tietenkin hiuspantoihin jotka kuluvat käytössä (niiden sisällä olevat kumilenksut tuppaavat katkeilemaan käytössä, eli niitä pitää uusia kun niistä ei ole enään mihinkään).

Suosittelen  :-*