Author Topic: Hoikkuutenne salaisuus?  (Read 5037 times)

Manne

• Guest
Re: Hoikkuutenne salaisuus?
« Reply #30 on: July 04, 2005, 12:07:38 pm »
MuPa pn Mummelin painonhallintaohjelma. Jata pois sokeri, jauhot, olut, viini ja peruna. Helppoa ja varmaa laihtumista ja/tai painonhallintaa.

jhv

• Guest
« Reply #31 on: July 04, 2005, 12:41:08 pm »
Hei kiitos, auttoi todella paljon kun olit ystävällinen ja kerroit. Jotkut ovat puhuneet siitä ja itse olen hölmistyneenä lukenut juttuja. Kiitos  :)

Anisliini

• Guest
« Reply #32 on: July 04, 2005, 16:30:54 pm »
mummelin palstalla on tarkampaa tietoa!  :laugh: koska me saadaan se MU-PA-keskustelu??!!

Cathrine

• Full Member
« Reply #33 on: August 05, 2005, 13:43:38 pm »
terveellinen ja monipuolinen ruokavalio, riittävä liikunta & uni.  :)

mr.sixty

• Guest
« Reply #34 on: August 19, 2005, 13:10:11 pm »
Mä sairastuin flunssaan ja viimeviikolla laihduin sen takia 3.8kg. Suosittelen kaikille laihduttajille sairastumista niin saat tuloksia nopeesti
(vaikket ees niitä haluisi) ;D

sAiJa

• Full Member
« Reply #35 on: November 19, 2005, 20:05:16 pm »
Mä olin nyt flunssas, enkä kyl ainakaa laihtunut   :D söin vaan kaikkea hyvää ja hemmottelin itseäni. ;) Mut mä oon ainakin luonnostani näin hoikka, aina ollut.  :)

jeje

• Junior Member
  • **
« Reply #36 on: November 20, 2005, 00:01:07 am »
mullakin on tapana jos oon pikkasen flunssassa niin hemmotella itteeni ja pyytää joku hakemaan kaupasta herkkuja. :) mut sitten ku onki oikein pahasti flunssassa, kuten olin 2 vuotta sitten kahden viikon ajan influenssassa ei kyllä pystynyt syömään mitään ja pelkkä istuminenkin teki pahaa. kauheata oli mutta kyllä laihtui  :D
harrastan kahta eri tanssia ja niiden avulla kyllä olen itseni kunnossa pitänyt.   :o

BellaBambi

• Junior Member
  • **
« Reply #37 on: February 09, 2006, 13:55:04 pm »
Hoikkuuteni "salaisuus" on hyvät GEENIT, suvussamme kaikki ovat tikkulaihoja.

sAiJa

• Full Member
« Reply #38 on: February 13, 2006, 12:13:46 pm »
Mulla myös noi geenit kyllä on varmaan se suurin Syy siihen  :)

Tehotyttö

• Junior Member
  • **
  • Miss Fitness
« Reply #39 on: February 13, 2006, 14:17:54 pm »
Mä sairastuin flunssaan ja viimeviikolla laihduin sen takia 3.8kg. Suosittelen kaikille laihduttajille sairastumista niin saat tuloksia nopeesti
(vaikket ees niitä haluisi) ;D
Valitettavasti tuo painonpudotus on vain nestettä, ja tulee kyllä takaisin tervehdittyä...oman hoikkuuteni (tai itseasiassa lihaksikkuuteni) salaisuus on säännöllinen ruokailu (aineenvaihdunta pysyy koko ajan käynnissä) sekä kuntosalitreeni...lihasmassa kuluttaa enemmän kaloreita myös levossa.

BellaBambi

• Junior Member
  • **
« Reply #40 on: February 19, 2006, 15:46:30 pm »
Penelope Cruz on ilmoittanut hoikkuutensa salaisuudeksi nukkumisen,yli12h yöunet! eli mars nukkumaan...

pocah

• Guest
« Reply #41 on: July 17, 2006, 12:31:02 pm »
Mä olin teini-ikään asti tosi hoikka ja söin kuin hevonen!
Luulin etten lihoa ollenkaan vaikka söisin mitä...
Noh kun mittariin tuli 18 vuotta täyteen niin johan aloin lihomaan!
Lihosinkin 10kg,kunnes aloin pitää huolta itsestäni ja aloitinkin tehotreenin ja kävin spinningissä ja lopetin ylirasvaisten ruokien syönnin,mm.hesburger oli mulle pahin vihollinen!=)
Heti kun lopetin hampurilaisten syönnin ja kävin jumpassa niin johan alkoi paino laskea...
Vuoden päästä olin taas 10kg laihempi!
Kunhan katsoo mitä syö ja pitää vaikka kerran viikossa herkkupäivän ja vähän liikkuu niin sekin jo auttaa...
Raskaana ollessani mua alkoi etomaan kaikki hampurilaiset ja rasvaiset ruoat ja varsinkin pihvit!
En pysty vieläkään syömään pihvejä ja tyttö on 4kk:ta vanha!
Jos olisin raskauden aikana syönyt hesen ruokia niin huh heijaa,
olisin varmasti aika pullea tällä hetkellä...
Ennen raskautta olin mallin mitoissa ja nyt samoihin mittoihin yritän päästä ja
vielä parempaan kuntoon ja 5kg puuttuu enää että olisin samanpainoinen kuin silloin....
Nyt olen vain syönyt terveellisemmin ja käynyt jumpassa aina kun pääsen!=)
Niin että mä ainakin joudun taistelemaan kilojen kanssa tätä nykyä aina,ei mitään saa itsestään! :1crazy: :-*

pocah

• Guest
« Reply #42 on: July 17, 2006, 12:33:57 pm »
Niin ja mä laihdun kyllä nopeesti kun haluan,on nopea aineenvaihdunta,se vaikuttaa varmasti myös monella hoikkana pysymisen suhteen! :D

annran01

• Guest
« Reply #43 on: June 14, 2007, 14:52:10 pm »
Se etten liiku tarpeeksi ja sen takia ei ole nälkä ja syön liian vähän. Älkää vaan kokeilko  :-\ 48 kg sais olla vähän enemmän!

neisu

• New Face
  • *
« Reply #44 on: November 18, 2007, 23:02:17 pm »
Itse pysyn hoikkana ihan yksinkertaisesti syömällä terveellisesti, liikkumalla ja harrastamalla hyötyliikuntaa mahdollisimman usein, esimerkiksi kaupassa käyn kävellen, en autolla. Lisäksi saan syödä herkkuja ( silloinkin suhteellisesti) kerran viikossa.