Geelimäiset silmänympärysvoiteet auttavat tummiin silmänalusiin. Niitä löytyy monilta sarjoilta: esim. Clarins ja apteekissa Vichy- ja Louis Widmer-sarjasta. Mutta mikä on juuri sinulle sopiva: sen tietää vain kokeilemalla.
Suurin myönteinen yllätys on minulle ollut Yves Rocherin Pro-Retinol sarjan Self Defence silmänymrärysvoide. YR:hän myy tuotteita usein tarjouksissa ja joskus sitten ostin tuon. Nyt keväällä silmienympärysiho oli kuiva ja muutenkin noita mainitsemiasi oireita. Nyt olen käyttänyt säännöllisesti aamuin illoin ja tulos on silmin nähden hyvä: kaikki kuivuus ja myös tummuus ja punoitus poissa. Olin ostanut tuotteen hetken mielijohteesta siis tarjouksesta ja unohdinkin sen kaappiin. Vähän oli sellainen uhkarohkea fiilis kokeilla: mutta yllätys olikin sitten myönteinen! Normaali hinta on 16,90 €, mutta esim tämän kuun YR:n kotiin lähettämällä tarjouksella sen saa 5 €:lla: aionkin ostaa sitä nyt toisen! Tuotteen yksi ehkä huono puoli joillekin on, että se sisältää heijastavia pigmenttejä: toisille sopii, toisille ei. YR:llä oli aiemmin sellainen silmänympärysgeeli A.D.N.-A.R.N.-sarjassaan: sillä haudottiin silmänalusia: oli mahtava tuote, mutta kallis YR-tuotteeksi (no sitähän sai myös niistä tarjouksista) En tiedä onko sitä enää valikoimissa.
Jaa niin tuli vielä mieleen, että Avenella onaivan mainio hoitava Soin Apaisant Conteur des Yeux, jota myydään apteekissa. Myäs Sisleylla on hyvä hoitava tuote, mutta hurjan kallis! Nämä lähinnä turvotukseen ja kuivuuteen.
Ja lisäys vielä: apteekista voit pyytää näytteen tuosta Louis Widmeristä!