Author Topic: Piilareista  (Read 785 times)

holly

• New Face
  • *
Piilareista
« on: May 30, 2004, 21:43:00 pm »
Onko teillä muilla piilareita kuvauksissa? Kun mä oon joskus käyttänyt semmosen näytepakkauksen kertakäyttö piilareita, ja nyt ajattelin kansiokuvauksiin kans hankkia piilarit, kun huonon näköni takia vois muuten olla aika vaikeeta (yleensä käytän siis laseja). Pitääkö meikkauksessa sitten ottaa jotenkin huomioon piilarit? Kai meikkaajalle kuitenkin kannattaa mainita niistä, eikö?
Entäs miten ihan itse meikatessani otan huomioon piilarit? Voinko käyttää kaikkia normaaleja meikkejäni? Onko kellään mitään vinkkejä?

miraliini

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #1 on: May 31, 2004, 11:35:00 am »
osta vaikka kertakättö piilareita jos muuten käytät laseja. minä voin ainakin käyttää samoja meikkejä mitä aina ennenkin mutta muistathan että vedenkestävää ripsiväriä ei suositella ja kajalia ei saa piirtää luomen sisäpintaan! kun alkaa meikkaamaan pitää piilarit pistää ensimmäiseksi silmiin koska jos ensin meikkaat ja sitten vasta pistät piilarit, silmissä on meikkipölyä joka jää silmän ja piilarin väliin ja tuntuu inhottavalta! kysy jos haluat tietää vielä jotain! minä olen meikkaajalle sanonut piilareista että osaa vähän varoa.

HKK

• Full Member
(No subject)
« Reply #2 on: June 02, 2004, 15:46:00 pm »
Piilareiden rajat saattavat joskus näkyä valokuvassa...läheltä otetussa tietenkin. Jos käytät piilareita pelkästään kuvaksen ajan, voit mielestäni laittaa myös rajaukset silmän sisäluomelle. Linssithän tietenkin likaantuvat meikistä jonkun verran, mutta jos piilarit ovat kertakäyttöiset, niin heitäthän ne kuvausten jälkeen muutenkin pois. Ei kannata muuttaa meikkaustapaa kuvaukseen pelkästään piilareiden vuoksi. Asiasta kannattaa kuitenkin mainita meikkaajalle.