Author Topic: Hyvä deodorantti?  (Read 2965 times)

d3690

• Junior Member
  • **
Hyvä deodorantti?
« on: March 11, 2004, 16:12:00 pm »
Olisin halukas kuulemaan muiden mielipiteitä hyväksi kokemistaan dödöistä..itse olen kokeillut lähes kaikkia ruokakaupasta saatavia dödöjä, mutta en ole oikein löytänyt yhtään hyvää niistä. En kärsi mitenkään liikahikoilusta, mutta salilla yms. sekä jännittävissä tilanteissa olen usein huomannut dödön pettävän..  [Roll Eyes]  Mitä mieltä olette apteekista saatavista? Itse kokeilin apteekista ostamaani Triple Dry:ta, joka toimi aluksi tehokkaasti, mutta huomasin sitä säännöllisesti käytettyäni sen tehonkin lakanneen  [Confused]  eli jotenki kehoni tuli "immuuniksi" sille...  [cry]  Onko muilla kokemuksia vastaavasta...  [Confused]

karin

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: March 11, 2004, 17:01:00 pm »
itse käytän Lancomen Bocage deodorant cremeä (ei deo roll-on vaan creme), todella tehokas. Aika kallis, mutta laivalta ja ulkomailta saa halvemmalla ja joskus Sokoksessa hyvässä tarjouksessa! riittoisa  [thumb]  

Toinen hyvä on Louis Widmerin (Suomessa kai vaan apteekeista) deo creme antiperspirant. Hajusteeton mutta tehokas!

Perusdeodoranteista en ole hyvää löytänyt, mutta laadusta kannattaa vähän maksaakin, ja ovat molemmat erittäin riittoisia!

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: March 11, 2004, 22:12:00 pm »
Clarinsin deo on toiminut tähän asti, halpojen kanssa on yleensä käynyt niin, että pitkäaikaisessa käytössä ovat alkaneet pettämään, en ole mikään superhikoilija myöskään...  [Embarrassed]

Monica

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: March 11, 2004, 23:46:00 pm »
Mulle on aina riittäneet Rexonan dödöt enkä mihinkään vaihtais!!   [king]  

Muita purkunoita sitten en ostakaan marketista...  [beauty]

Eeva

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: March 12, 2004, 07:51:00 am »
Olen vuosikausia käyttänyt Herbinan dödöjä. Ne eivät ole pettäneet (en kovasti kyllä hikoilekaan) ja ovat mulle riittävän hellävaraisia. Joskus innostun ostamaan lentokentältä jotain kalliimpaa, mutta Herbina-linjalla mennään pääosin.

angelical.

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: March 13, 2004, 00:54:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Eeva:
Olen vuosikausia käyttänyt Herbinan dödöjä. Ne eivät ole pettäneet (en kovasti kyllä hikoilekaan) ja ovat mulle riittävän hellävaraisia. Joskus innostun ostamaan lentokentältä jotain kalliimpaa, mutta Herbina-linjalla mennään pääosin.

Sama täällä. Joskus tulee ostettua joku kalliimpi mutta enpä ole huomannut laadullisesti eroa.
Harmittelen sitä, ettei naisten hajuvesiin löydy samaan sarjaan dödöjä.. Eli D&G:llä, Bossilla.. Ostaisin välittömästi!

Riikka81

• Full Member
(No subject)
« Reply #6 on: March 23, 2004, 20:03:00 pm »
Olen käyttänyt Rexonan dödöjä monta vuotta, musta ne on ihan hyviä jokapäiväiseen käyttöön.

Oon samaa mieltä sun kanssa angelical, että todella harmi kun naisten hajuvesiin ei löydy samaan sarjaan dödöä.. Mikäköhän syy tähän mahtaa olla?   [Eek!]  Kun miesten melkein jokaiseen sarjaan kuuluu myös dödö. Ostaisin myös itse välittömästi jos naisten "parempia" dödöjä löytyisi. En kuitenkaan joka päivä alkais käyttämään, mutta joskus olis  mukava käyttää vähän parempaa dödöä..   [Smile]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: March 23, 2004, 20:52:00 pm »
Nanoelin dödö: hyvä ja arsyttämätön!  [Roll Eyes]

Hanne K

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #8 on: April 08, 2004, 19:15:00 pm »
Vihdoin ja viimein olen löytänyt sellaisen dödön joka ei petä ja pitää varmasti kuivana kovassakin paikassa. Amwayn BodySeries antiperspirantti. Stickillä on hintaa enemmän kuin ns"normaaleilla" kaupan tuotteilla, mutta tavaraakin on enemmän. Lisäksi Amwaylla on Artistry-niminen kosmetiikkasarja. Hakkaa ns.huippumerkit mennentullen. Näitä tuotteita ei löydä kaupoista, vaan niitä myyvät Amwayn itsenäiset liikkeenharjoittajat. Jos jostain saatte sellaisen kiinni niin suosittelen lämpimästi kokeilemaan.

gheot

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #9 on: January 09, 2005, 11:44:00 am »
Mulla on tax freestä ostettua Helena Rubinsteinia ja Dafidoffia, joista jälkimmäinen täydellinen!  [Razz]

siskosisko

• New Face
  • *
Re: Hyvä deodorantti?
« Reply #10 on: March 17, 2006, 15:20:36 pm »

Halpa ja hyvä dödö joka löytyy melkeen joka kaupasta on SITRUUNA

"kansi" leikataan pois ja hierotaan vaan kainaloon.. ei petä..

Tanyest

• New Face
  • *
« Reply #11 on: July 23, 2006, 12:50:12 pm »
En ole koskaan kärsinyt liikahikoilusta enkä oikein itseasiassa hikoa, mitä nyt salilla ym. Marketti tuotteista Nivean stickit on loistavia, toimii huippuhyvin. Yleensä taas käytän Lancômen stickiä/sitä voidemaista dödöä. Aivan ihana tuote sekin. Sitten kesäaikaan maksimoin varmuuden ja otan apteekin Triple Dry -kuurin eli täähän ei ole dödö vaan antiperpirantti. Tykkään kun tarvitsee käyttää vain muutaman kerran viikossa ja silti toimii. BATS on toinen hyvä, antiperspirantti ja apteekista myös. Batsissa voidemainen ja Triple Drys:ssa ehdottomasti suihke tai stick.

IlkkaV

• Guest
« Reply #12 on: July 23, 2006, 13:41:25 pm »
on se kumma, jos treenatessakaan ei saa haista hieltä?

Tanyest

• New Face
  • *
« Reply #13 on: July 23, 2006, 17:55:47 pm »
on se kumma, jos treenatessakaan ei saa haista hieltä?

Kukahan täällä sanonut, ettei edes treenatessa? Joillekin se vaan oikeasti sattuu olemaan _ongelma_ jota me muut ei ymmärretä, koska itse ei "joudu" haista koskaan. Oletan, et porukka joka täällä kyselee hyvii tuotteita niin kyselee ihan arkikäyttöön.. Tuskinpa sitä hikoilua kukaan on treenatessa estämässä, vaikka miellyttäväähän se on treenatakin kun ei haiskahda  ;)

IlkkaV

• Guest
« Reply #14 on: July 23, 2006, 21:22:13 pm »
vaikka miellyttäväähän se on treenatakin kun ei haiskahda  ;)

höhö, kovan treenaajan merkki.