Pakko kertoa teille omat kokemukseni kalaöljystä.
Itselläni on aina ollut kuiva ja kutiseva iho ja esim. saunan jälkeen on tuntunut siltä, että tekisi mieli raapia koko iho irti, kun niin kutittaa. Kasvoihin ilmestyy silloin tällöin pieniä näppyjä.
No, sitten päätin kokeilla tuota kalaöljyä kapseleina, kun siitä on paljon puhuttu ja joku siitä tässäkin topicissa mainitsi. Ostin kaupasta purkin ja otin hyllystä samalla purkin sinkki-pillereitä. Sinkin kun sanotaan myös tekevän hyvää iholle ja jossain mainittiin, että sillä olisi vaikutusta miehisyyteenkin.
No, nyt olen viikon verran nauttinut molemmasta purkista ja en tiedä, että vaikuttaako nuo oikeasti, vai vaikuttaako enemmän se, että itse uskoo niiden vaikuttavan. Kuitenkin iho on muuttunut jo viikossa aivan erilaiseksi. Kasvojen iho muuttui sileäksi, kuin vauvan pylly ja näpyistä ei tietoakaan. Saunassa voi käydä ja iho ei kutise ollenkaan.
Minulla oli käsivarsissa ja toisessa reidessä sellaiset kuivat, hieman ihottumaan viittaavat alueet, joita piti aina ennen rasvata vähän väliä ja nuo alueet ovat kadonneet ihan kokonaan. En meinannut edes uskoa, kun etsin toisesta reidestä tätä ennen niin kuivaa paikkaa ja sitä ei enää vain löytynyt.
Voiko tuo kalaöljy ja sinkki oikeasti vaikuttaa näin nopeasti vai onko tämä vain jotain psyykkistä uskomista tuotteisiin? No, sama se, mihin vaikutus perustuu, pääasia on, että lopputulos miellyttää.
No, jos oikein hakemalla hakee jotain negatiivista, niin ei tuo sinkki kyllä ainakaan ole mitenkään huomattavasti miehiseen kuntoon vaikuttanut vahvistavasti. Toisaalta ei nyt ole tarvettakaan, mutta eihän pieni lisä silläkään puolella olisi ollut pahitteeksi, jos sen olisi saanut noin niinkuin kaupantekijäisiksi.