Author Topic: Iho-ongelmia  (Read 9184 times)

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #45 on: May 02, 2004, 12:58:00 pm »
Kyllä jotku geelit, jotka ovat juuri siihen tarkoitukseen vievät  sitä tummuutta ja laskevat turvotusta (esim Clarinsilla hyvä) ja kyllä nuo hoitavatkin samalla jonkin verran auttavat siihen tummuuteenkin, kun vievät sitä punoitusta.
  [Roll Eyes]

Sininen

• Full Member
(No subject)
« Reply #46 on: May 02, 2004, 19:40:00 pm »
Lisäksi ulkomailta saatavassa sarjassa, Benefitissä on erinomainen tuote ( tai oikeastaan montakin   [love]  ) Ooh la lift, kiinteyttää ja lisäksi siinä on pigmenttejä jotka häivyttävät tummia silmänaluksia, lisäksi sarjan Lemon Aid on tarkoitettu silmäluomille, raikastamaan katseen, nämä yhdessä on voittamattomat, tuntui että lähti silmäryppyjä parin vuoden edestä   [Roll Eyes]   Loistotuotteita, harmi ettei niitä saa Suomesta, ulkomailta niitä löytää esim Sephora-kosmetiikkaliikkeistä.

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #47 on: May 02, 2004, 20:28:00 pm »
Apteekista saatava Aco-sarjan salisyylihappoliuos (pelottava sana..   [thum]  ) on myös kokeilemisen arvoinen näppyihin. Avaa iho huokosia ja näin tukkeutuneet iho huokoset pääsevät tyhjenemään. Loistava ihon alaisille finneille joissa ei ole päätä (kipeät pahkurat   [Frown]  )tätä kun laittaa illalla, niin aamulla kipeään pahkuraan on tullut pää ja sen voi varovasti puristaa.  [thumb]

Saike

• ELITE MEMBER
Re: Iho-ongelmia
« Reply #48 on: March 25, 2005, 13:08:44 pm »
Täältä löytyy lisää asiaa iho-ongelmista:

http://www.julkkikset.fi/forum/index.php?topic=3292.0

kirck

• Guest
« Reply #49 on: March 25, 2005, 16:59:15 pm »
Tietääkö teistä kukaan miten ns.luufinnit lähtevät.?
 Edes kosmetologi ei saanut niitä pois :cry: :cry:

Maana

• Full Member
« Reply #50 on: March 30, 2005, 20:31:38 pm »
Tietääkö teistä kukaan miten ns.luufinnit lähtevät.?
 Edes kosmetologi ei saanut niitä pois :cry: :cry:

Joillakin kosmetologeilla on käytössä sellainen kemiallinen ihonpuhdistusmenetelmä jonka nimeä en nyt muista, mutta joka ns. sulattaa epäpuhtaudet iholta ja pehmentää ihon niin että kosmetologi voi poistaa loput, ja tällä pitäisi lähteä sitkeämmätkin finnit ja aika kivuttomastikin.

Muuten, yksi erittäin hyvä ongelmaihon hoitosarja on apteekista saatava Vichyn Normaderm-linja, joka minullakin on nyt käytössä, ja täytyy sanoa että on yllättävän hyvää.. :)

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #51 on: March 30, 2005, 20:38:18 pm »
Joillakin kosmetologeilla on käytössä sellainen kemiallinen ihonpuhdistusmenetelmä jonka nimeä en nyt muista, mutta joka ns. sulattaa epäpuhtaudet iholta ja pehmentää ihon niin että kosmetologi voi poistaa loput, ja tällä pitäisi lähteä sitkeämmätkin finnit ja aika kivuttomastikin.

Muuten, yksi erittäin hyvä ongelmaihon hoitosarja on apteekista saatava Vichyn Normaderm-linja, joka minullakin on nyt käytössä, ja täytyy sanoa että on yllättävän hyvää.. :)

Tarkoitat ilmeisesti Hjeronymus-nimistä hoitoa. Vichyn Normaderm on ollut mullakin käytössä, hyvä sarja. Nyt vain iho on niin paljon kuivempi kuin ennen, että vaihdoin miedompaan sarjaan.

Maana

• Full Member
« Reply #52 on: March 30, 2005, 20:41:04 pm »
HJERONYMUS, tietysti, sehän se ... ;D liian vaikea muistaa..

gheot

• Junior Member
  • **
« Reply #53 on: April 09, 2005, 20:06:53 pm »
Täältä löytyy lisää asiaa iho-ongelmista:

http://www.julkkikset.fi/forum/index.php?topic=3292.0

Itse valaistuin luettuani.  :-*

Sanna Kankaanpää

• Junior Member
  • **
  • Usko unelmiisi
« Reply #54 on: April 09, 2005, 21:48:44 pm »
Kokeilin sitä hjeronymos juttua noin vuosi sitten myös!
Se oli aika rankka juttu!  ;D
Sillä lähtivät tosi hyvin luufinnit ym. mutta se ei parantanut muita ongelmia!
Ehkä jopa pahensi!  :cry:
Usko itseesi

Maana

• Full Member
« Reply #55 on: April 10, 2005, 12:23:49 pm »
Hjeronymoushan on sellainen että sen jälkeeenkin iho jatkaa vielä puhdistautumista, ja se suositellaankin tehtäväksi vain puolivuosittain, koska on sen verran voimakas.
Jos iho on melko hyvässä kunnossa se voi juuri olla jopa liikaa, mutta epäpuhdas iho taas hyötyy siitä, jos vaan kestää sen että ihon rauhoittuminen voi kestää jopa viikon. Mutta yleensä lopputuloskin on sitte todella hyvä!!!

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #56 on: April 10, 2005, 15:51:47 pm »
Hjeronymoushan on sellainen että sen jälkeeenkin iho jatkaa vielä puhdistautumista, ja se suositellaankin tehtäväksi vain puolivuosittain, koska on sen verran voimakas.
Jos iho on melko hyvässä kunnossa se voi juuri olla jopa liikaa, mutta epäpuhdas iho taas hyötyy siitä, jos vaan kestää sen että ihon rauhoittuminen voi kestää jopa viikon. Mutta yleensä lopputuloskin on sitte todella hyvä!!!

En menisi itse tekemään Hjeronymusta akneiholle, ainakaan jos ihossa on tulehdus. Hoidolla saa toki epäpuhtauksia pois ihosta, mutta ei sekään tyhjennä finnejä niin kuin akneihoinen haluaisi tapahtuvan. Hoito jätti ainakin mulle paukamia ihon alle todella paljon, mutta iho parani muuten aika nopeasti. Niihin kohtiin, joista oli tullut paljon talia ulos, jäi n. viikoksi ruvet, jotka eikä kyllä näyttäneet kovin kivalta. En oikein tiedä mille ihotyypille suosittelisin Hjeronymusta, ehkä normaalille, jossa on välillä epäpuhtauksia. 

Maana

• Full Member
« Reply #57 on: April 11, 2005, 17:51:56 pm »
En menisi itse tekemään Hjeronymusta ainakaan akneiholle, ainakaan jossa on tulehdus. Hoidolla saa toki epäpuhtauksia pois ihosta, mutta ei sekään tyhjennä finnejä niin kuin akneihoinen haluaisi tapahtuvan. Hoito jätti ainakin mulle paukamia ihon alle todella paljon, mutta iho parani muuten aika nopeasti. Niihin kohtiin, joista oli tullut paljon talia ulos, jäi n. viikoksi ruvet, jotka eikä kyllä näyttäneet kovin kivalta. En oikein tiedä mille ihotyypille suosittelisin Hjeronymusta, ehkä normaalille, jossa on välillä epäpuhtauksia.

Tosiaan kovalle aknelle ei ehkä ole paras hoito.
Mutta jotta hoidosta saa parhaan mahdollisen hyödyn, täytyy kosmetologin sen jälkeen vielä puristaa finnejä jotta saadaan suurimmat epäpuhtaudet pois, koska jos niitä ei enää purista, ne tosiaan jäävät ihon alle ja saattavat aiheuttaa paukamia kun hoidon johdosta pois pyrkivä tali ei pääsekään ulos vaan jumittuu ihon sisään. Koska hoito pehmentää ihoa puristelu ei edes satu niin kuin normaalissa ihonpuhdistuksessa.  Lopuksi vielä rauhoittava naamio ja pitäisi näyttää ihon hyvälle.  :-*

Mikke

• Guest
« Reply #58 on: April 22, 2005, 09:58:02 am »
Pakko kertoa teille omat kokemukseni kalaöljystä.
Itselläni on aina ollut kuiva ja kutiseva iho ja esim. saunan jälkeen on tuntunut siltä, että tekisi mieli raapia koko iho irti, kun niin kutittaa. Kasvoihin ilmestyy silloin tällöin pieniä näppyjä.

No, sitten päätin kokeilla tuota kalaöljyä kapseleina, kun siitä on paljon puhuttu ja joku siitä tässäkin topicissa mainitsi. Ostin kaupasta purkin ja otin hyllystä samalla purkin sinkki-pillereitä. Sinkin kun sanotaan myös tekevän hyvää iholle ja jossain mainittiin, että sillä olisi vaikutusta miehisyyteenkin.

No, nyt olen viikon verran nauttinut molemmasta purkista ja en tiedä, että vaikuttaako nuo oikeasti, vai vaikuttaako enemmän se, että itse uskoo niiden vaikuttavan. Kuitenkin iho on muuttunut jo viikossa aivan erilaiseksi. Kasvojen iho muuttui sileäksi, kuin vauvan pylly ja näpyistä ei tietoakaan. Saunassa voi käydä ja iho ei kutise ollenkaan.

Minulla oli käsivarsissa ja toisessa reidessä sellaiset kuivat, hieman ihottumaan viittaavat alueet, joita piti aina ennen rasvata vähän väliä ja nuo alueet ovat kadonneet ihan kokonaan. En meinannut edes uskoa, kun etsin toisesta reidestä tätä ennen niin kuivaa paikkaa ja sitä ei enää vain löytynyt.

Voiko tuo kalaöljy ja sinkki oikeasti vaikuttaa näin nopeasti vai onko tämä vain jotain psyykkistä uskomista tuotteisiin? No, sama se, mihin vaikutus perustuu, pääasia on, että lopputulos miellyttää.

No, jos oikein hakemalla hakee jotain negatiivista, niin ei tuo sinkki kyllä ainakaan ole mitenkään huomattavasti miehiseen kuntoon vaikuttanut vahvistavasti. Toisaalta ei nyt ole tarvettakaan, mutta eihän pieni lisä silläkään puolella olisi ollut pahitteeksi, jos sen olisi saanut noin niinkuin kaupantekijäisiksi.

Maana

• Full Member
« Reply #59 on: April 22, 2005, 18:13:29 pm »
Mä syön myös kalanmaksaöljykapseleita, mä tykkään siitä yhdistelmäpaketista jossa on vitamiini/hivenainepilleri ja kalanmaksaöljy samassa. (Koska nestemäisenähän se ei mene alas  ???) Mä oon nyt syöny niitä jo nelisen kuukautta joten vaikutuksetkin pitäisi olla näkyvissä, ja kyllähän ne onkin tehnyt hyvää iholle, pehmentänyt ainakin,  tosin voi kyllä olla vaikutusta myös säällä, kun talvi on vihdoin taittunut niin ihokin alkaa aina voida paremmin eikä ole enää niin kuiva kuin yleensä. 
Ja mä muuten uskon siihen että psyykkinen vaikutus on ainakin puolet tuotteiden tehosta, ajattelet mitä olet ja niin poispäin..  ;D