Author Topic: Vinkkejä hiustenpidennyksistä ja rakennekynsistä!  (Read 2784 times)

Miss~Anna

• Global Moderator
  • Kauneus on elämäntapa.
Re: Vinkkejä hiustenpidennyksistä ja rakennekynsistä!
« Reply #15 on: March 20, 2006, 11:49:42 am »
Mutta sopiiko intialainen pidennyshius suomalaiseen hiuslaatuun? Eikö eurooppalainen ole parempi? Eli onko tässä Air Pressuressa hyvää sitten vain kiinnitystekniikka...?

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #16 on: March 20, 2006, 13:50:27 pm »
Eikö eurooppalainen ole parempi? Eli onko tässä Air Pressuressa hyvää sitten vain kiinnitystekniikka...?

Olen saanut sen käsityksen, että toi intialainen olisi parasta ja kestävintä hiusta pidennyksiin.

Miss~Anna

• Global Moderator
  • Kauneus on elämäntapa.
« Reply #17 on: March 20, 2006, 17:44:45 pm »
Ok, muistan vain kuulleeni intialaisen tukan olevan sen verran paksumpaa että erottuisi suomalaisesta hiuksesta. Tai sitten jos se on 'halkaistua', se ei kestäisi yhtä kauan hyvännäköisenä kuin normaalirakenteisena säilytetty europidennys? Kaikki hiuspidennystekniikat perustelevat, miksi ovat parhaita....kun vain tietäisi, mikä on oikeasti paras!
Nimim. 'Laadusta valmis maksamaan'

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #18 on: March 20, 2006, 17:49:04 pm »
Kaikki hiuspidennystekniikat perustelevat, miksi ovat parhaita....kun vain tietäisi, mikä on oikeasti paras!
Nimim. 'Laadusta valmis maksamaan'

Sama juttu. Jos jollakin on tutkittua tietoa asiasta, otetaan mielellämme vastaan. :)

celya

• New Face
  • *
« Reply #19 on: March 20, 2006, 20:33:46 pm »
Kun mulle on ennen tehty pidennyksii, en ole tajunnut kysyä, mistä ne hiukset on kotoisin. Hyvää materiaalia ovat kyllä olleet, pysyneet tosi hyvässä kunnossa. Nyt huomenna mulle laitetaan ne "temppelihiukset" eli great lenghtsit. Tuun sit kertomaan kokemuksiani niistä.

Hoidosta se on myös mun mielestä paljon kiinni. kantsii käyttää esim hiuksiin jätettäviä aineita ja hiustenpidennyshiuksille tarkoitettuja tuotteita. Ekstrahoitoa, ekstrakosteutusta. Mulla on ainakin hyvin toiminu Redkenin Smooth Down just pidennyksiin.

celya

• New Face
  • *
« Reply #20 on: March 23, 2006, 16:46:09 pm »
Jes, nyt mulla on nää uudet hiukset.  Ovat paljon sileämpää ja silkkisempää laatua ku ennen on ollut. Sinetit ovat litteitä ja todella huomaamattomia. Mulla on päälimmäisissä hiuksissa niitä air pressure-tekniikalla tehtyi sinettejä ja alimmaisis, tuolla huomaamattomissa perustekniikalla tehtyjä. Olen todella megatyytyväinen ja happy nyt, vaikka loppukuu mennäänki nuudelipaastolla ;)

Kesti laitto vaan pari tuntia, vaikka laitettiin tosi paljon ja tosi pitkät hiukset. Ja näis on kolmee eri väriä, tai oikeestaan sävyjä.

Oi että kun on taas ihanaa kun on pitkät ja paksut hiukset, tuntuu ihan omilta!

Mizkuli

• New Face
  • *
« Reply #21 on: April 06, 2006, 00:18:54 am »
oho minun mielestä Nail Fashion on Vietnamilaisia.. eikä Thaimalaisia ..  :D

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #22 on: April 06, 2006, 01:10:28 am »
Jes, nyt mulla on nää uudet hiukset. Ovat paljon sileämpää ja silkkisempää laatua ku ennen on ollut. Sinetit ovat litteitä ja todella huomaamattomia. Mulla on päälimmäisissä hiuksissa niitä air pressure-tekniikalla tehtyi sinettejä ja alimmaisis, tuolla huomaamattomissa perustekniikalla tehtyjä. Olen todella megatyytyväinen ja happy nyt, vaikka loppukuu mennäänki nuudelipaastolla ;)

Kesti laitto vaan pari tuntia, vaikka laitettiin tosi paljon ja tosi pitkät hiukset. Ja näis on kolmee eri väriä, tai oikeestaan sävyjä.

Oi että kun on taas ihanaa kun on pitkät ja paksut hiukset, tuntuu ihan omilta!

Olisi kiva nähdä kuva niistä. :)

kirck

• Guest
« Reply #23 on: April 10, 2006, 23:32:11 pm »
www.haircontrast.fi

Sieltä uusia pidennysmenetelmiä vahojen sinettien ja liimojen tilalle :-*