Author Topic: Vinkkejä hiustenpidennyksistä ja rakennekynsistä!  (Read 2784 times)

Emma2

• Junior Member
  • **
Vinkkejä hiustenpidennyksistä ja rakennekynsistä!
« on: February 25, 2004, 04:03:00 am »
Tässä olisi hyviä vinkkejä pidennyksistä ja kynsistä kiinnostuneille!
Aidon eurooppalaisen hiustenpidennyksen saa Tallinnassa 230eurolla, Grand Hotellissa!
Heidän kotisivut ovat: www.casabella.ee.
Sähköpostiosoite: casabella@starman.ee.

Suomessa kun on sellaisia kiskurihintoja naisten kauneudenhoidossa, että huhhuijaa!
Samaisessa paikassa Tallinassa löytyy myös tosi edullisesti hiusten värjäys, meikki, kiharat, juhlakampaukset yms. palvelut!

Toinen hyvä edullinen tapa hiustenpidennykseen on paljon Jenkeissä käytetty systeemi, josta kampaajat Suomessa ovat aika hiljaa, kun se vie asiakkaita heiltä..
Eli aidon tukan voi itse ostaa vaikka tukusta, sitä myydään hiusnauhoissa, yksi paketti n.80e.
Yleinsä 2-pakettia riittää. Sitten nauhat vaan leikataan pienempiin paloihin, joihin voi itse ommella ns.kampapinnit, jotka pitävät kiinni omissa hiuksissa erittäin hyvin (siis isommat pinnit.) Tällainen pidennys maksaa n.200e, jos pinnit laskee mukaan. Tässä systeemissä on tosi paljon etuja!!

Esim: 1. omat hiukset eivät vahingoitu tippaakaan, kun irtohiukset eivät ole liimattu tai ommeltu niihin kiinni, vaan ovat vain pinnien varassa!
Oma tukkahan aina kuluu ja katkeilee tosi paljon pidennyksen yhteydessä! Tämä menetelmä säästää omat hiukset täysin!

2. Tämä systeemi säästää myös pidennystä, sillä senhän voi ottaa pois yöksi, jolloin hiukset kestävät hyvänä kauemmin.

3. Rahalle saa enemmän vastinetta, kun pidennys kestää kauemmin, eikä oma tukka pilaannu.

Löysin tämän keksinnön vasta nyt useiden vuosien hiustenpidennyskierteen jälkeen.
Haittapuolina on se, että pitää aina itse kiinnittää hiusnauhat päähän. Mutta sekin menee yllättävän nopeasti, kun hiukset ovat kätevästi niissä nauhoissa.
Toinen haittapuoli on se, että pinnit tuntee jonkun verran päässä, vaikkei ne painakaan kauheasti. Mutta toisaalta myös lettipidennys painaa päätä,varsinkin nukkuessa kauhea!

Sitten suosittelen seuraavaa kynsipaikkaa Helsingissä:
Nail Fashion Professional. Liike sijaitsee Sörnäisissä, nro: 09-825 2660.
Se on thaimaalaisten paikka, josta saa aivan upeat ja kestävät rakennekynnet!! Ja todella kohtuulliseen hintaan!!
Valitettavasti en nyt muista hintoja tarkalleen, mutta ne ovat suunnilleen ensimmäisellä kerralla 50e, ja sen jälkeen korjaus 30e ilman koristelua, 45e "timanttien" ja koristelun kanssa.
Kynnet kestävät 3-viikkoa hyvänä. Koristelu on tosi ammattitaitoista ja nopeaa!

Käsittääkseni monissa suomalaisten paikoissa hinnat ovat jopa puolet enemmän. Eikä lopputulos ole edes välttämättä hyvä.

Sasu

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #1 on: February 25, 2004, 08:31:00 am »
Täällä jo asiaa rakennekynsistä.
http://cgi.ewok.fi/~jerep/ubbs/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=5;t=000122;p=

Taisin siellä suositella samaista Nail Fashion'ia kuin sinäkin.  [thumb]

2465

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: June 16, 2004, 22:04:00 pm »
Emma2!!!
Tiedätkö yhtään mistä näitä tukkuja löytää missä olisi niitä HiusPaketteja???

Jossu

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: June 17, 2004, 12:31:00 pm »
Angelika!

Yksi tukku löytyy esim. Helsingistä Aleksanterinkadulta. Liike on nimeltään Dimora. Se sijaitsee Iguanan vieressä, ylätasossa.      [Big Grin]

2465

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: June 17, 2004, 21:09:00 pm »
Ihanaa kiitos...tosta oli suuri apu koska mulla oli tossa kuukausi sitten pidennys mutta ne oli kuiduista tehty ja meni ihan hirveeseen kuntoon..sitten ajattelin mennä kampaajalle otattamaan uuden pidennyksen ja hinta olikin sitten se 400e. mihin mulla ei ainakaan ole varaa kun oon opiskelija ja yh äippä=) mutta oli tosi ihana tietää että tommosiakin juttuja myydään..kiitos paljon<3

Jossu

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: June 17, 2004, 22:05:00 pm »
Ole hyvä vain. On ilo auttaa.   [smlove]

Sandra

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: December 21, 2004, 12:33:00 pm »
Mistä näitä kampapinnejä saa?

kirck

• Guest
Re: Vinkkejä hiustenpidennyksistä ja rakennekynsistä!
« Reply #7 on: December 03, 2005, 13:09:30 pm »
230eurolla ei eurooppalaista hiusta saa kampaajakaan tarvittavaa määrää.
Nim. Virolaisia pidennyksiä korjannut

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #8 on: December 03, 2005, 14:35:07 pm »
Jokaisessa maassa on erittäin hyviä ja hyvin huonoja vaihtoehtoja. Niin monet kerrat olen nähnyt suomalaisten pilaavan jonkun tytön hiukset. Pitää vaan löytää oikeat tekijät. Ainakin sen että hiukset laitetaan liian suuriin tuppoihin kerralla on pilannut usein hiukset viimeistään poistovaiheessa, kun kaikki on yhtä takkukasaa.

kirck

• Guest
« Reply #9 on: December 03, 2005, 20:39:16 pm »
Pitää vaan löytää oikeat tekijät.
:-* Nimen omaan!

celya

• New Face
  • *
« Reply #10 on: March 19, 2006, 09:51:09 am »
Mulla on ollut 3 kertaa aitohiuspidennykset. 40 senttiset. Kallista puuhaa on, mutta todella upeat ovat olleet joka kerta. On kestäny yli puoli vuotta hyvänä ku on välillä huollettu niitä.

Nyt olen laittamassa uudet taas, parin kuukauden tauon jälkeen. Kyseessä on täysin uusi tekniikka: air pressure. Se on hellävaraisempi hiuksille ja sinetit ovat vielä huomaamattomammat kuin perussineteillä. Aikaakin tuolla tekniikalla kuluu vaan pari tuntia, jos sitäkään. Innostuneena odotan, millaiset sellaisella tekniikalla laitetut hiukset ovat!!

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #11 on: March 19, 2006, 13:26:02 pm »
Onko sulla joku linkki tota tekniikkaa esittelevälle sivuille? Kuulostaa mielenkiintoiselle.

celya

• New Face
  • *
« Reply #12 on: March 19, 2006, 18:10:59 pm »
http://www.hiustenpidennys.com/air_pressure.php

Juu olihan mulla linkkikin siihen. Olin itsekin kaverin tällä tekniikalla tehtyjä pidennyksiä tutkinut, ennen kuin päätin itse testata tätä tekniikkaa. Olivat niin litteitä ja huomaamattomia sinettejä, että haluan moiset. Lisäksi ovat kuulemma hellävaraisempia omille hiuksille. No, testaamalla se pian selviää itsellekin...

Julkkikset Team

• Administrator
« Reply #13 on: March 19, 2006, 18:21:13 pm »
Tiedän tekniikan. Luulin että olisi vaan jo ollut pidempään Suomessa. Italialainen firma, joka tekee intialaisista hiuksista pidennysvalmiita. USA:ssa julkkisten keskuudessa suosittu.

celya

• New Face
  • *
« Reply #14 on: March 19, 2006, 19:09:09 pm »
Suomeen nämä tulevat aina niin kovin hitaasti nämä uutuudet..