Author Topic: Kasvojen kauneuskonstit?  (Read 1530 times)

Amentes

• Full Member
Kasvojen kauneuskonstit?
« on: February 11, 2004, 15:36:00 pm »
Kuinka monta tuntia/päivää annatte viikossa lepoaikaa kasvoillenne? Pyrittekö lähes meikittömiin päiviin jos teillä ei ole esim. kuvauksia?
Entäpä muut kauneuskonstit, pysyttekö poissa auringosta, kuorinta kerran viikossa, paljon vettä, ei kahvia/alkoholia...? Mikä tuntuu teillä tehoavan parhaiten?
A good nightmare comes so rarely
-while ordinary dreams are so easy to find

Mixi*

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: February 13, 2004, 08:12:00 am »
Jos mahdollista pidän meikkitömiä päiviä kerran viikossa: iho saa levätä. Meikitön päivä usein onmyös kasvojen hoito päivä: kuorinta, naamio.
Juon paljon vettä, mutta myös kahvia!
Aivan ihana kuorinta YSL:llä! Gommage Action Biologique Sans Grains. Geelimäinen: ei sisällä hankaavia hiukkasia: hierotaan kunnes muuttuu nestemäiseksi.
Myös ns tuhkimotipat kuuluvat perusjuttuihin.   [Roll Eyes]

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: February 13, 2004, 09:24:00 am »
Kun töihin joutuu laittamaan itseään, niin sitten vapaapäivinä ei niin kamalasti huvita. Silloin tulee sitten hemmoteltua itseään erilaisilla naamioilla yms. Jos ei tarvitse lähteä ulos... Itselläni on siitä onnellinen tilanne, että nykyään suklaasyönti yms. ei näy ihossa epäpuhtauksina. Varmaan johtuu osaksi siitä, että panosta laadukkaisiin puhdistuotteisiin Biotherm, Clarins. Ainoa minkä olen huomannut näkyvän kasvoista on juhliminen, eikä niinkään se vaan baarissa tupakansavussa istuminen, itse en polta, eikä läheisenikään, joten tupakansavu saa aikaan minulla miltein allergisen reaktion, silmistä alkaa vesi valua ja ne turpoavat, myös iho on seuraavana aamuna "harmaa", vaikka en olisi mitään juonut. Kesällä vältän aurinkoa ihan senkin vuoksi, että maidonvalkoinen ihoni palaa helposti.

Eeva

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: February 13, 2004, 11:26:00 am »
Hemmottelen kasvojani  päivittäin hyvillä puhdistustuotteilla, kosteusvoiteilla, sekä ainakin kerran viikossa (talvella useamminkin, koska ihoni on kuiva) kuorinta ja kosteuttava naamio. Joskus saunassa käydessäni käytän turvenaamiota, ihana tuote   [Smile]  
Auringossa viihdyn jonkin verran. Pienikin väri tekee ihmeitä muuten niin vaalealle iholle. Mutta varsinkin rakastan olla keväthangilla, sieltä saa niin ihanasti pisamia   [Smile]   Kun vaan säilyisivät yhtä runsaina ympäri vuoden   [Frown]

Orcadie

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: February 13, 2004, 18:30:00 pm »
Mä noudatan "sääntöä" että aina silloin kun se suinkin on mahdollista, ilman meikkiä. Ja vain hyvälaatuisia ihonhoitotuotteita. Tosin en kauheasti ihoa hoida, koska mä en usko että näin nuorena liika hoitaminen on hyväksi. Lähinnä siis päivittäinen puhdistus, kosteutus ja kerran viikossa kuorinta. Ja joskus naamioita. Mä uskon ulkoilman hoitavaan vaikutukseen ja pyrin olemaan paljon ulkona. Raitis ilma tekee ihosta raikkaan ja kuulakkaan, ihan erilaisen kuin "sisäihmisen" iho. Ja aurinkoa otan, en tietenkään polta ihoa mutta muuten. Joku sanoo että ruskettaminen tuo ennenaikaisia ryppyjä, mutta mun mielestä elämän jäljet, rypyt ja juonteet, on nekin kauniita ja kuuluu elämään. Terve, päivettynyt, ulkoilman vahvistama iho on mun mielestä kaunis. Ja joo, paljon vettä, sekä ulkoisesti että sisäisesti. Kai tällä ainakin henkiin jää.. [Wink]

gheot

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #5 on: January 09, 2005, 11:48:00 am »
Kannattaa olla meikittä ja saunoa ja liikkua ulkona. Oma ihoni puhdistuu ja paranee näpyistä ja punoituksesta, kun pääsee mökille raikkaaseen ilmaan. Rakastan tehdä naamioita, ja suosikkini ovat Lumenen turvenaamio ja Bernard Cassiere.

*Cindy*

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #6 on: January 18, 2005, 14:25:00 pm »
Kyllä pyrin viikonloppuisin olemaan mahdollisimman paljon ilman ehostusta...
arkisin olen nyt huomannut kun opiskelen kosmetologiksi miten jatkuvat käsitelytkin vaikuttavat ihon kuntoon... ylihoitoa olisi vältettävä. Itselläni se ei ole mahdollista kun kaikki mahdolliset hoidot,meikit jne... harjoitellaan koulussa toisillemme.  [beauty]

nupsukka

• New Face
  • *
Re: Kasvojen kauneuskonstit?
« Reply #7 on: February 23, 2005, 13:07:08 pm »
minä pyrin aina siihen etten viikonloppusin meikkaisi ollenkaan... joksus ehkä ripsaria....
mutta pienen hemmottelun pidän kasvoille joka päivä meikin poiston jälkeen  :)
nyt olen aloittanu vesi kuurin, eli juon todella paljon vettä että saan kuona-aineet pois kehosta...varsinkin kasvoista!!  :o

DaisyF

• Guest
« Reply #8 on: February 25, 2005, 08:51:49 am »
Pyrin siihen, että viikonloppuna ehostan kasvojani vaan mahdollisimman vähän eli ei mitään meikkivoiteita yms. vaan pelkästään pakolliset pahat eli ripsari ja kulmakynä. Kahvia tulee litkittyä arkisin pari kuppia päivässä, mutta viikonloppusin hyvin harvoin vaivaudun sitä keittämään. Janojuomana käytän aina vettä.

Joka päivä ennen ehostusta rasvaan kasvoni kosteusvoiteella, kun iho tuppaa muuten hilseilemään varsinkin näin pakkassäällä. :-\

mafiatar

• New Face
  • *
« Reply #9 on: February 25, 2005, 10:09:31 am »
Minä myös olen meikittä lähes aina kun ei ole koulua/töitä. Juon paljon vettä, ja nyt otin taas Skin Vital kuurin jonka olen huomannut virkistävän ja puhdistavan ihoa. Mustan teen vaihdoin vihreään vuoden alusta, jolloin muutenkin aloitin (hitaasti, mutta varmasti  :o ) ruokaremontin = enemmän marjoja, hedelmiä, ruisleipää, hyviä rasvoja jne.
Olen pitänyt ihoani aina rasvoittuvana ongelmaihona, mutta nyt huomasin, että iholtani puuttui kosteutta. Äkkiä siis voimakkaat putsarit jne. pois ja tilalle herkän/normaalin ihon tuotteet + kunnollinen kosteusvoide. Ja koko ajan iho näyttäisi voivan paremmin  :D
- itkisitkö onnesta -

zaida

• New Face
  • *
« Reply #10 on: February 25, 2005, 13:27:16 pm »
Ehdottomasti joka päivä puhdistus(+naamio+kasvovesi) kosteutus, suojaus meikkivoiteella... Jos iho tuntuu kaipaavan "lepoa" on se sitten silmämeikin pois jättäminen, yleensä kuitenkin kevyt perusehostus luomivärillä ja mascaralla, silmänympärysihon hoitotuotteita unohtamatta..

Vesi vanhin voitehista sisäisesti, eli tarpeeksi nestettä sisään niin näyttää kuulakalta.. :)
-z-
-Liikkuvaa kauneutta-