Author Topic: Kysymys  (Read 1594 times)

Nina- Neiti

• New Face
  • *
Kysymys
« on: February 10, 2004, 22:38:00 pm »
Olen suhtkoht hoikka tyttönen noin 174/57 ja olen tässä alkanut joulun jälkeen treenailemaan, jotta saisin ylimääräisiä senttejä pois lantiolta. Tavoitteena olisi noin 5 senttiä pois, koska mitta on tällä hetkellä 95! Mutta olen pohtinut onko tämä välttämättä mahdollista vai voikohan mitta johtua luustosta?

Olisiko vielä jotain treenivinkkejä reisien ja pepun kiinteyttämiseen? Nykyään treenaan siis nyrkkeilemällä, kuntopiirissä ja step-aerobicissä joiden lisäksi käyn kerran viikossa uimahallilla ja kuntosalilla ja lenkkeilen.

Turhauttaa kun tuntuu ettei lantiolle voi tehdä mitään..  [Roll Eyes]

Marja.G

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #1 on: February 11, 2004, 01:03:00 am »
Kuulostaa sangen tutulta. Olen itse ollut laihdutus kuurilla Marraskuusta. Kiloja on kyllä karissu ja positiivista palauteta tullut. Mutta lantio sekä vyötärö tuntuu vaan kapenevan äärettömän hitaasti. Kiloja on tippunut noin kolme tai neljä. Olen 178/63 tällä hetkellä. Mutta vyötäröstä ei ole lähtenyt kuin 1-2 cm (67). Lantiosta on vaikeampi sanoa sillä tuntuu oudolta että lantioni oli keväällä kun menin malli kurssille 101 ja nyt 95 cm! Olenkin miettinyt että miten se alunperin mitattiin mallikurssilla... Tämän toisen mittauksen teki ModelBoomin pomo Jaana Ukkola. Ja tottakai hän ilmoitti että vähintään neljä cm pois ja paino 60 kiloon! AI...kyllä kirpaisi.
Kävely ja hiihto on ollut nyt talvella mun lajeina. Rahaa on ollu vähän ja kirjoitukset painaa päälle. Silti kammoksun hieman puntti treeniä. Olen pelannut koripalloa 11 vuotta ja kun lopetin keväällä ja treenasin koko kesän tuntui vain että lihakset kasvaa. Miten sitten voi saada edes senttejä poi jos lihakset kasvaa?! Etenkin käsivarret ja reidet paisuu! Nyt olen suunitellut spinning tunneille menoa. Mutta vasta kun koulu rumba on ohi.
 Ruokavaliota olen muuttanut. Nyt olisi vain sen oikean liikunta tavan vuoro. Hyvät neuvot ja kokemukset ovat tarpeen rakkaat ystävät missi.netissä!!!   [Smile]

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #2 on: February 11, 2004, 01:36:00 am »
Luulenpa, että joskus se lantionympärys ei edes pienene ennen kuin kaikki liha on kadonnut muualta eli tissitkin lähteneet...  [sad]  

Nina vaikuttaa mittoinensa erittäin hoikalta, joten kannattaa enemmän katsoa peiliin kuin niitä mittoja. Tosin en tietty yhtään tiedä, kun en ole nähnyt sinua. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että liikutkin todella paljon...hmmm..ehkä sinulla on lihaksia siellä...

Juuri niin kuin marja kertoikin: Lihaksia. Eikä se ole yhtään huono juttu.

tyttö-22

• New Face
  • *
Re: Kysymys
« Reply #3 on: March 17, 2005, 17:58:53 pm »
Haluaisin kysyä että olenko liian laiha...Mittani ovat 173/46???? Tämä vaivaa kuitenkin...En haluaisi näyttää anorektiselta. Mutta en kai ole sittenkään liian laiha?

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #4 on: March 17, 2005, 18:45:12 pm »
Painan 10 kg enemmän kuin sinä ja olen sentin lyhyempi. Aika hurjalta kuulostavat sun mitat. Mutta jos olet erittäin pieniluinen, niin kai toikin on mahdollista. Paremman vaikutelman saisi jos kertoisit muutkin mittasi.  :D

mr.sixty

• Guest
« Reply #5 on: April 21, 2005, 13:44:51 pm »
Itse painan about yhtäpaljon kun mua 10-15cm lyhyemmät mutta se johtuu siitä että olen kapea. Eli kerro nuo muut mitat viellä.

Peiliin katsomalla selviää myös aikapaljon

Maana

• Full Member
« Reply #6 on: April 21, 2005, 17:25:17 pm »
Just esim. spinning on melko hyvä keino varsinkin jos lantiolla on ongelmia eniten ( vaikka tehoaa ihanasti koko kroppaan), koska spinnignissä rasvaa palaa ja paljon ja siinä myös isot (jalka)lihakset tekevät työtä, niin, seurauksena reidet, pakarat ja koko lantionseutu kiinteytyy ja kapenee, ainakin mulla on ollu älyttömän tehokasta!!!! Love it! [love]

giselle

• Full Member
« Reply #7 on: April 21, 2005, 17:38:02 pm »
Tyttö-22: nuo mitat kuulostaa huolestuttavilta. Laske painoindeksisi. Se ei saisi olla alle 17, jos on niin menkat on vaarassa jäädä pois sillä kyse on huomattavasta alipainosta. Tunnen yhden tanssijan joka on 160cm ja painaa 49kg, hänelle sanottiin että alkaa olla terveydelle vaarallista. Jos Olet 22-vuotta eikä sulla ole esim. rintoja eikä peppua niin on aika alkaa lihottamaan...

tinka

• Guest
« Reply #8 on: April 21, 2005, 18:01:12 pm »
...Tunnen yhden tanssijan joka on 160cm ja painaa 49kg, hänelle sanottiin että alkaa olla terveydelle vaarallista...

Tuo on kyllä puppua... Ihanteellinen paino tuon mittaiselle, eikä taatusti liian laiha! Muutama kilo voi mennä jopa alaspäin eikä ole vieläkään terveydelle haitallista... Riippuu tietty siitä, onko ko paino rankan laihutuksen tulos vai luonnontila.

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #9 on: April 21, 2005, 18:35:49 pm »
160 cm ja 49kg... tuostahan voisi todellakin vaikka laihduttaa vähän!
Mutta tyttö-22, sinulle suosittelen lihotuskuuria!! 173 cm pitkän kannattaisi mielestäni painaa ainakin 54 kg.

giselle

• Full Member
« Reply #10 on: April 21, 2005, 19:16:46 pm »
Voihan...hänen pituus on kyllä pakko olla 160cm!!! mietin hetken ennenkuin kirjotin että oliko se 160 vai 165...
Pakko sen oli olla sitten 165cm :)
Mutta tottakai kun on kyseessä rankan ammatin harjoittaja ei saa olla liian laiha vaan pitää syödä jatkuvasti että saa energiaa riittävästi :)

Janskuliini

• Full Member
« Reply #11 on: April 21, 2005, 20:39:51 pm »
Ohjaan spinningiä.....iiiihhhaaaannnaaaa laji. tulin juuri salilta. vedin 2 tuntia ja olo on  :-*

natalie85

• Full Member
« Reply #12 on: April 21, 2005, 22:12:03 pm »
Olen suhtkoht hoikka tyttönen noin 174/57 ja olen tässä alkanut joulun jälkeen treenailemaan, jotta saisin ylimääräisiä senttejä pois lantiolta. Tavoitteena olisi noin 5 senttiä pois, koska mitta on tällä hetkellä 95! Mutta olen pohtinut onko tämä välttämättä mahdollista vai voikohan mitta johtua luustosta?

Olisiko vielä jotain treenivinkkejä reisien ja pepun kiinteyttämiseen? Nykyään treenaan siis nyrkkeilemällä, kuntopiirissä ja step-aerobicissä joiden lisäksi käyn kerran viikossa uimahallilla ja kuntosalilla ja lenkkeilen.

Turhauttaa kun tuntuu ettei lantiolle voi tehdä mitään..  

Tuntuu, että sama vika minullakin, olen nyt kyllä jo lihonut, mutta olen myöskin ollut todella laiha ja lantioni on silti ollut muuhun kroppaani verrattuna aika leveä, eli en saa mitenkää sitä pienemmäksi. Eli joillakin se vaan on niin, mitä mä muistan minulla on aina ollut näin leveä lantio(siis muuhun kroppaan verrattuna), mutta kuulemma synnytys on helpompaa eli ei niin kivuliasta, kun on leveä lantio luonnostaan :D