Hallo Henu..Mulle kiinnitettiin hampaan pintaan pienet muoviset "priketit", jotka sijoitettiin sen verran ylös että ne jäivät puhuessakin huulen alle, ja ne värjättiin oman hampaan väriseksi.Prikettien välillä, siis hampaasta toiseen, kulki läpinäkyvä oikomis"ketju".Tätä ei todellakaan huomannut edes läheltä, jos ei osannut tarkasti katsoa. Tämä koje mulla oli kolme-neljä kuukautta, ja sen jälkeen se poistettiin.Ainoa miinus oli se, että ekan kuukauden suu oli helv. kipä, sillä koje kiristettiin todella tiukalle, että hampaat saatiin nopeasti liikkumaan. Mutta ei tuo kipu normaalia elämää haitannut.
Kun hampaat oli saatu siirrettyä "haluttuun tulokseen", kojeet poistettiin ja hampaiden taakse asennettiin metalliset listat, jotka auttoi hampaita uudelleenluutumaan haluttuun kohtaan ja tuki leukaluuta. Nää metallit, joita ei tunne eikä näe, mulla on ollut nyt jo monta vuotta ja hoitavan lääkärin mukaan viel 4-5 vuotta pidetään, jotta luutuminen voidaan täysin varmistaa.
Kuten jo sanoin, mä olen joka päivä älyttömän onnellinen lopputulokseen. Kovin moni ei meinaa uskoa, että mun hampaat on aidot, eikä esim. kuoritetut, koska niistä tuli aivan täydelliset. Suosittelen siis todellakin kunnon lääkäriä ja rohkeaa hoitoon lähtemistä muillekin, vaikka muuten en kauneusleikkauksia kannatakaan!