Author Topic: aurinkopuuterit?  (Read 2478 times)

MakeUpArtist

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #15 on: January 25, 2005, 21:42:00 pm »
No siinä tapauksessa on mikä tahansa luomivärikin sama asia kuin varjostusväri...    [Roll Eyes]  

Summa summarum: Varjostusvärinä voi käyttää melkein mitä vain tummempaa harmaahkoa, ruskeahkoa. Älä käytä mitään jossa on helmiäistä, sillä on päinvastainen efekti. Varjostuksessahan nimenomaan tehdään varjoa, ei heijastavaa (helmiäiset).

Missä olet opiskellut meikkaajaksi?

Starfish

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #16 on: January 26, 2005, 16:00:00 pm »
Samaa voisin kyllä kysyä sinulta kun et tiedä meikkaajan ja maskeeraajan eroa   [thumb]  . Monesta asiasta on monta eri mielipidettä ja aion pysyä omassani, olen kuitenkin käynyt suomen parhaimman koulun. No mutta jotkut pitävät äidistä jotkut tyttärestä. Silti molemmilla on vientiä.

MakeUpArtist

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #17 on: January 26, 2005, 17:41:00 pm »
Ensinnäkin: En kysynyt v***uillakseni vaan mielenkiinnosta.
Toiseksi: Miten niin en tiedä eroa meikkaajan ja maskeeraajan välillä? Sitähän minä juuri kummastelinkin kun kaikkia meikkaajia kutsutaan maskeeraajiksi, vaikka minusta se on joko teatterin puolella työskentelyä tai maskien tekoa esim. filmeihin. (Asun ulkomailla, siksi en tiedä mitä termistöä Suomen "ammattilaiset" käyttävät.)

Mikä on Suomen paras meikkikoulu? Todella outoa jos Suomen parhaassa koulussa opetetaan käyttämään helmiäistä sisältävää puuteria varjostukseen.   [eek]

Starfish

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #18 on: January 27, 2005, 10:59:00 am »
Jos ei tiedä suomen parasta koulua niin sitten ei ehkä tiedä suomen maskimarkkinoista pahemmin.
Kyllä jotkut sitten jaksavat inttää   [Roll Eyes]  
En ole missään vaiheessa puhunut aurinkopuuterista missä on Helmiäistä
No joo.. ei tällä mihinkään pääse joten jätetään tähän!   [Roll Eyes]

Shakira

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #19 on: January 27, 2005, 11:45:00 am »
Hei... minuakin alkoi kiinnostaa mikä nyt sitten on tämä Suomen paras meikkaajakoulu...?

Tanyest

• New Face
  • *
Re: aurinkopuuterit?
« Reply #20 on: July 23, 2006, 18:14:55 pm »
Eri merkeiltä löytyy niin erilaisia, ihan hurjan paljon. Käytän itse sellaisia joissa hiukan "kiillettä" mutta ei siis liikaa. Täysin matat jätän suosiolla iäkkäämmälle iholle, minulle ne ei sopivia ole. Suosikit mulla on Christian DIorin ja Lancômen aurinkopuuterit. Jos edullisimmista joku täytyy myös nostaa esille, niin The body shopilla on aivan mahtavia "maajauhekuulien" muodossa  :-*

Sue

• New Face
  • *
« Reply #21 on: December 07, 2006, 15:29:36 pm »
mä en itte käytä rimmelin tuotteita, oon kyl kokeillu mut tykänny tai mun iho ei tykänny.. se on aika henkilökohtaista mikä on kenenki iholle hyvä.. ite oon kans käyttäny anytime:n aurinkopuuterii  :)

Sininen

• Full Member
« Reply #22 on: December 10, 2006, 11:40:29 am »
Mun täytyy kans työntää lusikkani tähän soppaan..

Itse käytän Rimmelin aurinkopuuteria varjostamiseen koska siinä ei ole helmiäistä mukana (tai jos on, niin hyvin vähän). Poskipuna erikseen, perskikka, hento vaaleanpunainen tai sitten Benefitilla on loistava nestemäinen ruusunpunainen poskipuna josta tulee tosi luonnollinen puna poskille.  :smlove: Poskipuna on lempi-meikkituotteeni jota ilman meikki ei näytä miltään!  [love]

IlkkaV

• Guest
« Reply #23 on: December 10, 2006, 18:21:09 pm »
poskipuna näyttää huvittavalta miehellä.  :)

sanzuu

• New Face
  • *
« Reply #24 on: February 26, 2007, 18:44:13 pm »
täytyy yhtyä tähän. siis aurinkopuuteri ja poskipunahan ovat aivan eri asia ja aivan eri tarkoituksiin käytettäväksi. kumpikaan ei siis korvaa toistaan. itse olen aina oppinut, että aurinkopuuteria sipaistaan otsalle, leukaan ja poskiin, mutta vasta aurinkopuuterin päälle tulee poskipuna. parhain aurinkopuuteri löytyy christian diorilta, 02 sävy, antaa luonnolisen päivettyneen lookin  :-* erittäin hienojakoinen koostumus, joten ei paakkuunnu päivän mittaa tai tee läikikästä lopputulosta. halvemmista sarjoista nuxelta löytyy hyvä aurinkopuuteri. vieelä se, että tummansävyistä aurinkopuuteria voi käyttää varjostamiseen, jos siinä ei ole helmiäistä. varjostusvärin kuuluu olla matta, niinkuin joku aikaisemmin jo mainitsikin.

Greta

• New Face
  • *
« Reply #25 on: July 04, 2007, 08:19:06 am »
Onko kenelläkään kokemuksia IsaDoran aurinkopuutereista? Merkillähän on näin kesäksi tullut myös se iso kokoinen aurinkopuuteri, jossa näyttäisi olevan aika kauniit sävyt! IsaDoralta on tullut myöskin näitä mineraalimeikkejä. Onko näistä jollakulla jo kokemuksia?