Author Topic: aurinkopuuterit?  (Read 2478 times)

Kisu

• Junior Member
  • **
aurinkopuuterit?
« on: October 22, 2003, 19:59:00 pm »
Heippa meikkaavat missi.net käyttäjät  [Big Grin]  
Mulla loppuu just lumenen,hyväksi havaittu, aurinkopuuteri.Oon ollut kovasti tyytyväinen,käytän sitä arkena vähän piristää kasvojen ilmettä.
Nyt mietin vaan,että onkos teillä kokemusta joistain muista,hyväksi havaituista merkeistä?
Tossa anttilassa ruokaostoksilla käydessäni huomasin että Rimmelin makso vaan 4euroo! Mut minkälainen esim se mahtaa olla?
Kertokaas.
kyselee Kisu  [Big Grin]

756

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: October 22, 2003, 20:34:00 pm »
Suosittelen ehdottomasti Cliniquen aurinkopuuteria. Todella laadukas ja riittoisa. Lopputulos on luonnollinen. Sävyjä on muistaakseni saatavilla kolme.   [thumb]  
Tällä hetkellä käytän L´orealin aurinkopuuteria. Myöskin hyvä vaihtoehto. Hinta on vain n. 10€. Puuterissa on mukana helmiäistä tai "kultahippuja", joten antaa hieman hohtoa kasvoille.
Ystäväni suositteli Body Shopin aurinkopuuteri-kuulia. Itse en ole kokeillut, mutta kuulemma ihania!  [Smile]

1788

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: October 22, 2003, 20:37:00 pm »
En kyllä valitettavasti muita aurinkopuutereita ole käyttänyt kuin tuota mainitsemaasi lumenea, ja on muuten ihan älyttömän hyvää!   [thumb]   Suosittelen kyllä kaikille!   [teddy]  
Tekee todella kauniin säväyksen poskille, kun muuten on näin koleaa, ja rusketuskin alkaa jo kaikkoamaan, solariumia kun en käytä.   [beauty]

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: October 22, 2003, 20:40:00 pm »
Mihin muuten te tytöt/pojat käytätte aurinkopuuteria? Itse lähinnä varjostuksiin, poskiin tosin en ikinä laita, sillä mun mielestä naisen posket ei kuulu olla ruskeat, niin kuin nykyisin usein näkee, vaan vaaleanpunaiset tai persikkaiset. Varsinkin persikkaposket saa kasvot näyttämään talvella todella upeilta ja antavat väriä kasvoille, jotenkin kasvoihin tulee aivan uskomatonta hehkua!  [love]

Kisu

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #4 on: October 22, 2003, 22:07:00 pm »
KIITOS kaikille jo kommentoiville! Lisää vaan vinkkejä! Joo,mulla on kans sitä cliniquen ollut joskus ja oli kans hyvää.Ostin sit viimeks sen lumenen kun on aika jees hintanen,tollanen kymmenen euroo ja on ollut kyllä tosi hyvä hinta-laatu suhde  [thumb]  

Itse tykkään kyllä aurinkopuuterista enemmän kuin noista persikan/punaisista sävyistä,oon sen verran tumma meinaan. Arkena sipaisen aurinkopuuteria vähän poskille että näyttää vähän pirteemmältä,toimii  [Big Grin]

Anne.L

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: October 23, 2003, 07:20:00 am »
Myös hintaansa nähden hyvä aurinkopuuteri löytyy H&M.stä, on muistaakseni parikin sävyä, itselläni tummempi. Näissäkin mukana kivaa hilettä [Smile]

Kantsii kokeilla jos et tykkää ei ole suuri hävikki..

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: October 23, 2003, 09:17:00 am »
Niin piti lisätä, että itseni mielestä Clarins ja Rimmel ovat parhaat aurinkopuuterit, Rimmel on hintaansa nähden loisto ostos! Clarins taas on silkin pehmeää ja väri ei ole liian tumma.

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: October 23, 2003, 19:49:00 pm »
Jos haluaa ei-oranssisen, luonnollisen rusketuksen sävyisen aurinkopuuterin niin suosittelen Egypt Wonder -maajauhetta (Sport -mattaversio) tai Guerlainin aurinkopuutereita. Monet aurinkopuuterit värjäytyvät kasvoilla tumman oranssinsävyisiks päivän mittaan, nämä eivät.

Markettisarjoista oon kuullut kehuttavan Rimmeliä eniten. Kate Moss käyttää myös sitä!  [Wink]

Miisa

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #8 on: October 24, 2003, 13:04:00 pm »
Halpiksista Rimmel on ehdoton!!! Mun mielestä Lumene on aika oranssi...

Jos haluaa panostaa niin Guerlain on yliveto.

Sandra

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #9 on: January 09, 2005, 23:01:00 pm »
Hei! Mäkin tykkään enemmän ruskeista sävyistä kuin persikan sävystä poskilla. Käytän myös itse tuota Lumenen aurinkopuuteria. Ilman sitä en kyllä lähde muualle kuin lenkille=)

2566

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: January 19, 2005, 14:50:00 pm »
Itselläni on sydämen malliset kasvot ja helposti punehtuvat kasvot. Siihen kun lisäisi vielä persikkaa niin HUH! Vannon siis ruskeiden sävyjen nimeen.  [Wink]

Annemari

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #11 on: January 22, 2005, 16:49:00 pm »
Itse pidän Isadoran aurinkopuuterista   [Big Grin]

Starfish

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #12 on: January 23, 2005, 18:06:00 pm »
Jos haluaa Laatua ja on valmis maksamaan hyvästä kestävästä tuotteesta niin monet huippumeikkaajat käyttävät chanelin varjostusväriä mitä löytyy stockalta 50€(huh), ja vähän halvemmalla saa sitten esim. Make up storesta chocolate nimisen varjostusvärin. Nämä ovat todella pelkästään kauniin ruskean sävyisiä eikä ollenkaan oranssisia niikuin useammat "aurinkopuuterit".

Itselläni on aika heikot poskipäät ja niinpä sipaisen varjostusväriä poskien "lommo" kohtiin jolloin saan kauniisti tehtyä itselleni jopa poskipäät.   [thumb]  Korkea otsa myös löytyy jolloin taas sipaisen varjostusväriä otsaan hiusrajaan jolloin otsa "madaltuu". Eli kun puhun näistä varjostusväreistä niin se on vähän sama kuin aurinkopuuteri, mutta sitä nimitystä ei enää paljoa käytetä(?)

MakeUpArtist

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #13 on: January 24, 2005, 19:07:00 pm »
Siis eihän varjostusväreillä ja aurinkopuutereilla ole mitään tekemistä keskenään!   [eek]

Starfish

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #14 on: January 25, 2005, 10:54:00 am »
Siis eihän varjostusväreillä ja aurinkopuutereilla ole mitään tekemistä keskenään!

Ihan sama asia periaatteessa! Aurinkopuuterit ovat vain  hieman enemmän oranssisia.