Author Topic: kuinka paljonko kulutatte itseesi rahaa kuukaudessa?  (Read 2140 times)

skandaalimissi

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #15 on: November 03, 2003, 20:51:00 pm »
Shoppailu on aiiiivan ihanaa!
Mäkin teen töitä niin paljon että pakko palkita oikein kunnolla itseään kun palkka kolahtaa tilille.  [thumb]

Minnah

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #16 on: November 06, 2003, 18:45:00 pm »
No huh! En kyllä ymmärrä miten voitte kuluttaa itseenne noin paljon rahaa ja mistä saatte noin paljon rahaa. Jos laskee että pelkästään vuokraan, laskuihin ja elämiseen (eli nämä pakolliset menot) menee n.800-1000 €/kk. Mahtaa osalla tytöistä olla huikeat tulot! Itsellä menee rahaa näihin tyttöjuttuihin n.100 € kuukaudessa. En tällä hetkellä omista rakennekynsiä, joten sinne ei uppoa rahaa.

Nikki

• Full Member
(No subject)
« Reply #17 on: November 07, 2003, 08:40:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Minnah:
[QB] Jos laskee että pelkästään vuokraan, laskuihin ja elämiseen (eli nämä pakolliset menot) menee n.800-1000 €/kk.QB]

Kaikilla tuo 1000 elliä ei riitä kuin pelkästään vuokraan   [Roll Eyes]

Miisa

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #18 on: November 07, 2003, 13:48:00 pm »
Mulla menee toi 800 pakollisiin, eli asunto ja laskut. Sitten ne loput 800 mitä tästä surkeasta tienestistä jää...Mä luulen, että mulla menee ravintolakuluihin sellanen 400, sisältäen syömiset ja juomiset. Ne loput 400 meneekin sitten vaatteisiin yms. ja täytyyhän himassakin välillä jotain ruisleipää nakertaa.   [Big Grin]  

Tietty välillä vois jotain säästääkin, mutta kun joka kuukausi tulee eteen jotain, mitä on pakko saada ostaa ja kun yksiäkään bileitä tai ravintolaillallisiakaan ei voi jättää väliin...

Kisu

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #19 on: November 07, 2003, 14:39:00 pm »
Mäkään en voi kuin ihmetellä tota ihmiseten rahankäyttöä...
Näin opiskelijana ja keikkaduuneja tekevänä ei voi moisista summista tosiaankaan puhua... Tosin koko ajan elän yli varojeni  [Roll Eyes]   kun aina löytyy joku kiva rätti mikä on "ihan pakko" saada...
Onnekkaasti asun sentään äidin omistamassa asunnossa,ja asumiskulut äiti vielä sponssaa päälle,se on tosi jees  [Big Grin]

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.

Tanyest

• New Face
  • *
Re: kuinka paljonko kulutatte itseesi rahaa kuukaudessa?
« Reply #21 on: July 23, 2006, 12:46:24 pm »
Oivoi! Aivan liian paljon. Kampaaja, kosmetologi, treenaus, vaatteet, kosmetiikka, mahdolliset messut, kynnet.. meneehän sitä aivan hurjat summat. Mutta en taas esim. käytä alkoholia niin siitä säästyy paljon. Joku käyttää 100€/juhlimis kerta ja juhlii jokaviikko. Kun taas mulla moinen summa on maksimissaan 20€/kerta  ;D Että minä panostan itseeni mielummin.  Monessa myös säästää, rakennekynnet huollan ja teen itse eli siinä ostan vain tarvikkeita hyvin tukkualennuksin melkoisen harvoin (sillon tulee paljon ettei kokoaika tarvitse tilata). Niin ja kosmetiikat saan alennuksin, jos tavallisia ostan niin niitäkin taxfree hinnoin ym. Kamapaajaa ja kosmetologia ei joka kuukausi, mutta on kuukausia että saatan käydä 2krt kosmetologilla ja hiuksiin uppoo 200€. Eli hyvin vaikea sanoa arviota edes. Olisko karkea arvio 100€-500€ kohdillaan? Riippuen siis.

neisu

• New Face
  • *
« Reply #22 on: November 18, 2007, 23:33:36 pm »
Liikaa. Rahaa kuluu kampaajalle, hiustenhoitotuotteisiin ( kampaamosta), selektiiviseen kosmetiikkaan, vaatteisiin ja intohimooni merkkilaukkuihin kuukaudesta riippuen tuhannen euron molemmin puolin. Joskus saattaa olla kuukausi, etten osta mitään, joskus ostan useammalla tuhannella.

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #23 on: November 19, 2007, 08:48:08 am »
Mä pidän siitä, että naisella on tyylikäs merkkikäsilaukku. Se on musta yksi parhaita mittareita, kun arvioin naista muun kuin pelkän fyysisen ulkonäön perusteella. Vaikka nainen olisi kuinka kaunis, niin järkyttävän halvannäköinen käsilaukku pilaa kokonaisuuden. Käyn usein liikeneuvotteluissa kauniiden naisten kanssa ja yleensä nämä ovat laittaneet itsensä viimeisen päälle kauniiksi. Kuitenkin ovat ottaneet sitten mukaansa halvan käsilaukun pilaamaan kokonaisuuden.

Ehkä mä sitten olen vaan liian kriittinen..  :D