Author Topic: kuinka paljonko kulutatte itseesi rahaa kuukaudessa?  (Read 2140 times)

Nenna

• New Face
  • *
kuinka paljonko kulutatte itseesi rahaa kuukaudessa?
« on: October 17, 2003, 06:23:00 am »
Paljonko kulutatte kuukaudesssa rahaa mm. vaatteisiin, meikkeihin, kuntosaleihin, lehtiin ja omaan hyvinvointiin yms.?

Nenna

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #1 on: October 17, 2003, 06:32:00 am »
hupsis otsikossa pieni virhe..  [Eek!]   no onneksi kukaan ei huomaa sitä..  [Wink]  

Minulla menee rahaa noin 300e kaikenlaiseen ns. tarpeeliseen  [Wink]  
joskus menee enemmän ja joskus vähän vähemmän..  [Big Grin]  

mihin kaikkeen ihmisillä kuluu rahaa?
minulla ainakin on kuntosalin jäsenyys, meikkeihin, ihonhoitoon,vaateisiin, kosmetologiin, lehtiin ja puhelinlaskuihin..

angelical.

• Full Member
(No subject)
« Reply #2 on: October 18, 2003, 00:24:00 am »
Aika samoihin menee Nennan kanssa.. Eli 250-300€/kk. Kuntosalin jäsenyys, kampaaja+hiustenhoitotuotteet, kynsihuollot, vaatteet ja meikit vievät suurimman osan..
turha ihmetellä mihin kaikki rahat 'häviää'..  [Embarrassed]

69

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: October 18, 2003, 00:45:00 am »
Puhutaanko nyt vain ulkönäöstä vai lasketaanko kaikki menot? Esim. raflassa syöminen ym.

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: October 18, 2003, 00:56:00 am »
Jos puhutaan pelkistä meikeistä ja kauneudenhoidosta, niin kuussa menee n.150-250e. En omista kuntosalikorttia, enkä rakennekynsiä... Joskus voi mennä vähemmänkin... Ulkona syömiset, vaatteet ja kodin sisustus menevätkin sitten eri budjettiin. Satsaan myös kotona hyvään ruokaa, eli vältän eineksiä ja yritän tehdä ruuat tuoreista raaka-aineista. Niin ja kirjoihin menee pari kertaa vuodessa suurempi summa, sillä ostan kirjoja aina kasan kerralla, en niinkään jaksa ravata niitä yksittäin ostamassa, kun uusia ilmestyy!  [thum]  
Kovasti yritän rajoittaa kuluja, mutta jostain syystä kaupasta löytyy joku uusi kokeilemisen arvoinen voide tai uusi tuoksu...   [Frown]   Niin ja puhumattakaan kissoista, niiden ruuista, näyttelymaksuista ja matkakustannuksista...  [Eek!]

angelical.

• Full Member
(No subject)
« Reply #5 on: October 17, 2003, 13:29:00 pm »
En mä ainakaan laskenut tuohon mukaan ulkona syömistä (luvattoman suuri summa/kk). Rahaa uppoaa myös hyviin punaviineihin ja baarikaapin täyttämiseenkin ihan kivasti..
Eli ns. kauneudenhoito -kulut olin vain listannut.
(ja todellakin jäi tuoksut mainitsematta --> iso menoerä   [Embarrassed]  )
Off-topic: Mahtaakohan meillä olla täällä lemmikkitopic, kiinnostaisi kovin Jonaylan kisu   [Smile]  ..Kissoihin uppoaa meinaan mullakin rahaa   [love]

rumamies

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #6 on: October 17, 2003, 21:42:00 pm »
...raflassa juominen?   [Wink]

Nenna

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #7 on: October 18, 2003, 13:00:00 pm »
no en mä ainakaan laskenut raflassa syömistä enkä muitakaan ruokamenoja tohon summaan ja juominenkin jäi pois (parempi etten edes laske sellaisia asiota menettäisin yöunet vain..)  [thum]  

mutta paljonkos teillä menne sit raflassa??
mulla menne ihan liian paljon..  [cry]

Nenna

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #8 on: October 18, 2003, 13:09:00 pm »
niin ja jos rupeaa laskemaan kaikki kulut mitä elämiseen menee niin huh huh kyllä voisin sanoa että herroiksi voisin elää niillä rahoilla jos en kuluttaisi kaikkeen ns. "tyhjänpäiväiseen" niin kuin mieheni aina sanoo kun olen taas ostanut kauppareissullani miljoona purkkia ja purnukkaa..
sitä kun tarvii niitä kaikkia.. ja varsinkin kun ei voi käyttää edellisä ensin loppuun kun haluaa jotain uutta ja kivaa..  [thum]  

onneksi minulla ei ole lemmikkejä muuta kuin muutama villakoira..  [Wink]  

just eilen kävin kasvohoidossa ja hups sinne meni 80e.. no mutta kyllä se oli sen arvoista..   [love]  

tuoksuihin mulla menee ihan kivasti rahaa vuodessa mä ostan noi kolme tuoksua kun yritän olevinaan käyttää edellisä pois..   [idea]  

olis mukavaa tietää etten ole ainoa joka on shoppailuholisti ja kulutan rahaa...   [Cool]

Nenna

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #9 on: October 18, 2003, 15:27:00 pm »
heips rumamies.. etkös kuluta rahaa kasvojesi hoitoon ym. vaan kaikki mitä kulutat itsesi hyvin vointiin niin käytät sen sisäiseti niinkö?  [Wink]

skandaalimissi

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #10 on: October 28, 2003, 14:52:00 pm »
Mulla sellanen varovainen arvio jos lasketaan vaatteet,meikit,punttisali,taekwondo,kynnet jms...noin 1400e/kk.
Itseensä pitää panostaa ja tänä päivänä hyvä olokin maksaa...  [thumb]

Nora

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #11 on: October 28, 2003, 15:39:00 pm »
Missä te oikeen ootte töissä, kun kulutatte enemmän kun mä edes tienaan!   [Wink]   [Roll Eyes]

[ 28-10-2003, 15:39: Viestiä on muokannut: Nora ]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #12 on: October 28, 2003, 16:15:00 pm »
Samaa ihmettelen minäkin... vuosiansioni ovat melkein tuo 1400 euroa...

skandaalimissi

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #13 on: October 28, 2003, 16:34:00 pm »
Töitä painetaan kuin pieni eläin.Ravintolatyöntekijän palkoilla saa just vuokran jms. pakolliset laskut maksettua.
Kuvaus jne. palkkiot menee sitten matkusteluun ja itsensä hoitamiseen.

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #14 on: November 03, 2003, 09:32:00 am »
Vaatteisiin, kenkiin, laukkuihin, kosmetiikkaan, hiustenhoitoon ym. ym .ym menee noin 200-2000€/kk, eli vaihtelee aikalailla.

Vaateostokset sijoittuu yleensä loppukeväälle ja alkusyksylle. Meikkejä, voiteita ja tuoksuja "hamstraan" jatkuvasti. Putiikin vois varmaan kohta perustaa!   [Wink]    [thum]