JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
February 07, 2012, 15:26:28 pm

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
141834 Posts in 6990 Topics by 26758 Members
Latest Member: Proktowssot
* Home Help Search Login Register
+  JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
|-+  VAPAA KESKUSTELU
| |-+  KAUNEUDENHOITO JA KAUNEUDEN MAKSIMOINTI
| | |-+  Meikit
| | | |-+  Mitä meikkejä käytät päivittäin?
« previous next »
Pages: [1] 2 Send this topic Print
Author Topic: Mitä meikkejä käytät päivittäin?  (Read 2596 times)
Nenna
New Face
*

« on: October 01, 2003, 09:42:00 am »

Mielenkiinnosta haluaisin kuulla mitä meikkejä käytetään päivittäin onko ne perusmeikit aina joka päivä samallaiset vai vaihteleeko tyyli fiiliksen mukaan? ja minkä merkkisiä tuotteita käytätte?
itselläni on aika kaavoihin kangistunut tämä meikkaaminen joskus tulee laitettua enemmän ja joskus vähän vähemmän meikkiä riippuen tietysti minne on menossa..perusmeikkeihini kuuluu meikkivoide,luomiväri, aurinkopuuteri, ripsari ja huulipuna.
merkki vaihteelee mutta yleisesti käytän lancomea, chanelia, hr:ää ja ysl:ää  [beauty]
1060
Guest
« Reply #1 on: October 01, 2003, 23:38:00 pm »

Töihin mennessä laitan aina nämä "pakkelit": päivävoide, meikinpohjustusvoide, ohutta meikkivoidetta, irtopuuteria, mustaa ripsiväriä, poskipunaa ja huulikiiltoa, sekä sipaisen valokynää, kulmiin, silmien alle ja amorinkaareen. Vapaapäivinäni yritän välttää meikkaamista, normaalit ihonpuhdistukset. Niin ja jos juhlimaan olen lähdössä, niin sitten lisätään tuohon työmeikkiin: tuhkimotipat, kajal, luomivärit ja muutenkin vahvennetaan värejä.

Merkkeinä ihon hoidossa lähinnä Biotherm ja Dior. Meikeissä Kanebo, Lancome, Lumene, MF , Chanel ja L`oreal.

Ai niin ja tuoksua, en unohda edes vapaapäivinä! Tämän hetken suosikki Armanin Night. Tykkään kyllä vaihdella tuoksua usein, on vähän sellainen heikkous...  [thum]  Joten niitä löytyy kaapista aina vähintään 10 erilaista...
Nenna
New Face
*

« Reply #2 on: October 01, 2003, 12:12:00 pm »

Jep niin mullekin on siunaantunut noita tuoksuja ja en kyllä voi viettää päivääkään ilman ettenkö laittaisi joitain tuoksua  
Tällähetkellä kaapissa on kymmeniä pulloja ja suosikkeja ovat jean paul gaultierin: fragile ja georgio armanin: sensi   [love]  
Ihonhoitoa en myöskään unohda käytän lancómen puhdistustuotteita aamulla eau de bienfait clartéa ja ilalla puhdistusmaitoa ja kasvovettä.
kasvonaamioita käytän noin kerran viikossa ja kuorin samoin kerran viikossa.

Mutta rakkat hengen heimolaiset onkos kenelläkään hyvää vinkkiä millä tuotteella saa veden kestävän ripsivärin pois.. minulla on hr:n vedenkestävä ripsari ja se ei lähde ampumallakaan silmistä pois.. olen kokeillut melkein kaikki kaupassa olevat puhdistus aineet..!?  [cry]
1060
Guest
« Reply #3 on: October 01, 2003, 12:15:00 pm »

Multakin löytyy kaapista Fragile ja Sensi on harkinnan alla...  [thum]
1060
Guest
« Reply #4 on: October 01, 2003, 12:19:00 pm »

Nenna, et ole ajatellut kokeilla Kanebon tai Lancomen pelkällä vedellä lähteviä ripsivärejä? Kestävät tuulet tuiskut ja sateet, mutta lähtevät lämpöisellä vedellä pois! Itse en taitaisi enää käyttää muita.  [love]   Toimii myös kun laittaa alle jotain muuta ripsiväriä ja noita päälle, tietenkään kestävyys ei ole sitten ihan yhtä hyvä.

Oletko kokeillut marketista saatavaa Max Factorin puhdistusemulsiota, sellainen pieni pullo. Sillä ainakin minä olen saanut irtoamaan kaikki meikit, kun tuote on kehitelty niille, Max Factorin Finity-sarjan tuotteille.
Nenna
New Face
*

« Reply #5 on: October 01, 2003, 12:30:00 pm »

Minulla on ollut kanebon 38 ja muuten se oli jees ainut miinus oli että mun ripsistä ei tuleet kovin pitkät eikä näyttävät, mutta kun laitoit jotain muuta ripsaria alle niin kaikki ripset oli yhtenä "klönttinä" kun yritti saada näyttävyyttä ripsiin..epätoivoista   [cry]  
mutta en vielä ole uskaltanut kokeilla sitä lancómen uutta ripsaria.  [idea]  

ja kiitti vinkistä täytyypäs kokeilla sitä max factoria!   [thumb]
1060
Guest
« Reply #6 on: October 01, 2003, 12:36:00 pm »

Lancome pidentää paremmin kuin tuo Kanebo, joten on varmasti kokeilemisen arvoinen!  [Embarrassed]
Gizi
Full Member

« Reply #7 on: October 01, 2003, 12:45:00 pm »

Mä kun olen niin väritön naamalta niin laitan joka aamu peiteppuikkoa nessuun, valokynää silmien alle ja sitten (kevyt)meikkipuuteri, sitten valkea luomiväri, ripsari, aurinkopuuteria poskipunaksi ja pakollinen aina KULMAT.. Mun kulmakarvat on täysin värittömät niin ne on pakko laittaa aina sitten vielä jos innostuu niin laitetaan huulikiiltoa.. Aikaa menee vartti, ei yhtään pidempään.  [thum]
angelical.
Full Member

« Reply #8 on: October 01, 2003, 14:49:00 pm »

Meikkipuuteri, valokynä, vaalea luomiväri, musta kajaali, musta ripsiväri, huulikiilto.. Ja eikun töihin    [Big Grin]

Sen verran edittiä, että listaan täytyy lisätä
vielä aurinkopuuteri ja tuolla valokynällä lähinnä tarkoitan korostusmeikkikynää (ei taida olla sama asiaa..?)

[ 03-10-2003, 15:15: Viestiä on muokannut: angelical* ]
87
Guest
« Reply #9 on: October 01, 2003, 17:57:00 pm »

Perusmeikkiin käytän oikeastaan miltei samaa arsenaalia kuin iltameikkiin sillä erolla, että illalla lisänä eyeliner ja tummaa luomiväriä. Eli meikkivoide, puuteri, poskipuna/aurinkopuuteri, kulmiin väriä ruskealla luomivärillä, luomiväri vaalea+tummempi, ripsari ja huulipuna. Joskus myös valokynä kun muistaa/jaksaa laittaa, sekä erityisesti talvella punaisuutta neutraloivaa peiteväriä. Merkeistä olen pitkälti jämähtänyt Max Factoriin (meikkivoide), Lumeneen ja L'Oréaliin. PAITSI luomivärit Make Up Storelta. Huulipunia ja -kiiltoja taas löytyy vähän kaiken merkkisiä.

Kyllä on jo tullut ikävä kesää, jolloin meikiksi riitti pelkkä (aurinko)puuteri, ripsari ja huulikiilto...

Perusmeikki on yleensä aika pitkälti saman tyyppinen, mutta kyllä sitä tulee aika paljon varioitua erityisesti silmämeikin osalta. Iltameikin kanssa on kuitenkin helpompi lähteä leikkimään ja kokeilemaan erilaisia juttuja.

Ihonhoidossa käytän tällä hetkellä lähinnä Lumenen tuotteita.
Orcadie
Full Member

« Reply #10 on: October 02, 2003, 09:24:00 am »

Mä elän syvässä rakkaussuhteessa Kanebon 38-asteiseen.Koska omat ripseni on jo valmiiksi mustat ja kamalan pitkät, on Kanebolla lopputulos hyvä, mutta ei liioiteltu..!
Muuten olen kauhean laiska meikkaaja.Arkimeikki koostuu ripsiväristä (Kanebo), kulmien korostamisesta (Shiseido), luomiväristä (Versace/Dior) ja talviaikaan puuteroinnista (Chanel)..Juhlameikki ei paljon tuosta eroa, joskus lisään Joe Blascon silmänrajauksen.Ihonhoitotuotteet Shiseido ja Clarins.
Joskus harmittaa oma saamattomuuteni meikaamisen suhteen, mutta toisaalta uskon että meikki lisääntyy luonnostaa sitten vanhenemisen myötä, kun luonnollinen kauneus alkaapi rapistua..tai jotain.
Eeva
Full Member

« Reply #11 on: November 18, 2003, 00:41:00 am »

Itse käytän töihin lähtiessä seuraavia: kevyt meikkivoide, rajauskynää, luomiväri, kulmat (aivan pakko, koska aivan vaaleat väriltään), ripsari ja ohuesti puuteria. Niin, ja huulipunaa tietty   [Smile]  
Tämä on sellainen arkipäivän "peruspaketti".
d3690
Junior Member
**

« Reply #12 on: November 17, 2003, 18:46:00 pm »

Vaikka en joka päivä meikkiä laittaisikaan, kulmat mulla on aina huolellisesti nypitty ja värjätty koska ne piristää koko ilmeen...yleensä käytän kuitenkin puuteria, poskipunaa, ripsiväriä ja huulikiiltoa sekä hajuvettä (tällä hetkellä esim. Escadan Ibiza)...Jos lähden baanalle laitan kunnon varjostukset luomivärillä sekä eye-linerit ja kajaalit. En käytä mitään tiettyä merkkiä, mutta olen tykästynyt ainakin Lumeneen (hyvä hinta/laatusuhde) ja vaikka halpa onkin, pidän erityisesti Anytimen kevytpuuterista! Joskus olen kokeillut meikkivoidetta/puuteria, mutta se tuntuu jotenkin "ylimääräiseltä", siispä olenkin huomannut itseruskettavan voiteen ajavan saman asian...koska minulla sattuu onneksi olemaan hyvä iho (eli en tarvi peitepuikkoja tms.)  [Big Grin]
Mrs_Mansikka
New Face
*

« Reply #13 on: November 19, 2003, 23:18:00 pm »

Kotona aina ilman meikkiä, ja vapaa-ajalla muutenkin mahdollisimman vähällä meikillä.

Muuten meikki on yleensä seuraavanlainen: meikkivoide, puuteri, poskipuna, kulmat, rajaukset, rusehtava luomiväri, ripset ja huulikiilto. Iltariennoissa sitten vahvemmat värit.

Jos joku tietty tuote pitäisi nimetä, mitä ilman ei pärjäisi, olisi se varmaan ripsiväri   [Smile]
Anna Hill
Full Member

« Reply #14 on: November 22, 2003, 20:08:00 pm »

1. Meikkivoide+irtopuuteri tai meikkipuuteri
2. Peitevoide (joskus)
3. Highlighter tai aurinkopuuteri (joskus)
4. Poskipuna
5. Valovoide/-kynä
6. Kulmaväri/-kynä (joskus)
7. Luomiväri
8. Ripsiväri
9. Rajauskynä
10. Huultenrajauskynä (joskus)
11. Huulipuna
12. Huulikiilto

Merkkeinä: M.A.C (suosikki!!!), Dior, Laura Mercier, Nina Ricci, Chanel, Face Stockholm, YSL, Urban Decay, Clinique, Stila, Nars, Make Up Store, Versace, Make Up For Ever, Shiseido, Lancôme ja L'Oreal.

Ja tietenkin tuoksuja, tämän hetken suosikit ovat Annick Goutal 'Petite Cherie', Van Cleef & Arpels 'First' ja Anna Sui 'Dolly Girl'.

[ 22-11-2003, 20:11: Viestiä on muokannut: Anna Hill ]
Pages: [1] 2 Send this topic Print 
« previous next »
Jump to: