Author Topic: Laihduttaminen...  (Read 3431 times)

kippo

• New Face
  • *
Re: Laihduttaminen...
« Reply #30 on: May 25, 2005, 13:58:51 pm »
Pilates täytyykin aloittaa uudestaan, mulla on se mary winsorin pilates - ohjelma :king:Pakko myöntää, tilasin aikoinaan tv-shopista. Omaan tanssillisen taustan, joten uskon, että pystyn suorittaa liikkeetkin ainakin melkein puhtaasti. Sain paljon energiaa teiltä, mukava tulla keskustelemmaan tällaiselle palstalle, jossa ystävälliset ihmiset jaksaa antaa järkeviä vinkkejä  :o Kiitos! Kippo on kukkuraisillaan iloa!

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #31 on: May 25, 2005, 14:00:09 pm »
No siinä tapauksessa kippo, älä tuijota niitä vaakalukemia! TUijota mittanauhalukuja. Eli ei varmaankaan tarvitse niin kovasti yrittää laihduttaa, kunhan karsit epäterveelliset välipalat pois ja lisäät lihaskestävyysharjoituksia (jumppaa ja pilatesta) noihin lenkkeihin. Näin pääset timmimpään kuntoon. Tsemppiä vielä :-*

Aivan Hanni!!! Itseäni ei kiinnosta lainkaan mitä vaaka sanoo, kunhan mitat pysyvät siedettävissä lukemissa: vyötärö max. 68 (huiii!) ja lantio 94... :o

giselle

• Full Member
« Reply #32 on: May 25, 2005, 14:20:04 pm »
missä toimistossa kippo on?  :) Uteliaisuus heräsi... :P Tanssitko vielä? Ehkä me tunnemme toisemme...!!!!!

mr.sixty

• Guest
« Reply #33 on: May 25, 2005, 14:20:18 pm »
Mun vaakalukemat näyttää alipainoa silloin kun oon normaalipainoinen. Heti kun löysennyn vaaka näyttää normaalia :confused:
Johtuu luustosta

kippo

• New Face
  • *
« Reply #34 on: May 25, 2005, 15:04:16 pm »
Olen vasta siirtynyt hesalaiseen toimistoon :) En tanssi enää. Emme taida tuntea toisiamme, kun en vielä tunne olleskaan toimiston malleja. En siis ole Helsingistä kotoisin. Sun kuva on kyllä upea, mutta ei tuttu. Oletko itse jossain suurista toimistoista? Razzi, fondi , Boom? Olempas tänää utelias :)

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #35 on: July 13, 2010, 09:21:00 am »
Nopeasti laihduttavista 83 prosenttia saavutti tavoitteen, hitaammasta ryhmästä vain puolet.
Tutkijoiden mukaan ero selittyy sillä, että nopeasti laihduttavilla tulokset näkyivät selvemmin, mikä kannusti jatkamaan.

http://yle.fi/uutiset/terveys_ja_hyvinvointi/2010/07/tutkimus_nopea_laihdutus_tehoaa_paremmin_kuin_hidas_1827681.html?origin=rss

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
« Reply #36 on: July 13, 2010, 13:59:42 pm »
Ei tavoitteen saavuttamisesta ole mitään hyötyä, jos se painonpudotus ei pysy.
We'll have some coffee flavoured kisses honey.