Author Topic: Kasvohoidot?  (Read 2016 times)

Sari

• Full Member
Kasvohoidot?
« on: September 14, 2003, 11:35:00 am »
Onko kenelläkään suositella hyvää kasvohoitoa tms. hiukan rasvoittuvalle mutta ohuelle iholle?
Finnejä ei ole mutta mustapäitä ilmaantuu todella helposti ja ne näyttävät inhottaville..niistä haluaisin päästä eroon!
En ole ikinä käynyt kosmetologilla hoidattamassa ihoani vaan olen aina pärjännyt itsehoitotuotteilla..olisiko nyt aihetta lähteä ammattilaisen käsittelyyn?
Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan!

399

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: January 27, 2004, 21:58:00 pm »
Kosmetologilla olis hyvä käydä min. kerta-kaks vuodessa, riippuen ihosta. Varsinkin keväällä ja syksyllä kannattaa tehdä kunnon puhdistus. Kosmetologit kuitenkin näkee parhaiten sun ihon kunnon ja hoitovaatimukset. Ja kannattaa kysyä myös kotihoito-ohjeita mukaan   [thumb]  

Itsellä on tosi positiivisia kokemuksia kosmetologilla käynneistä. Kunnon kasvohoidon jälkeen ne omat tuotteetkin imeytyy paremmin ihoon. Kun ei tuo hoito kallistakaan ole, niin suosittelen kaikille kunnon keväthuoltoa   [Big Grin]

Sari

• Full Member
(No subject)
« Reply #2 on: January 28, 2004, 18:22:00 pm »
Jeps..luulempa että olet oikeassa Bulgari, kunnon keväthuolto tekisi terää   [thumb]    [thumb]  

Nyt kun löytäisin vielä hyvän kosmetologin   [thum]

karin

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: January 28, 2004, 18:47:00 pm »
Itse käyn kosmetologilla joka kevät ennen aurinkokautta ja syksyllä aurinkokauden jälkeen. Ammattitaitoinen kosmetologi kyllä osaa suositella sinun iholle sopivaa hoitoa. Minulla on kokemusta jos minkäkin laisista kosmetologeista, hyvällä ja vähemmän hyvällä...  [Wink]   Nykyisin käyn kuitenkin kauneushoitoloissa joissa ihohoito tehdään Quinot -tuotteilla. Kokemusta on kolmesta eri Quinot -hoitolasta ja aina olen ollut erittäin tyytyväinen. Ei välttämättä ole halvin mahdollinen vaihtoehto, mutta olen hyväksi havainnut  [Big Grin]

MissFlightattendant

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: September 20, 2004, 19:38:00 pm »
Olisiko kenelläkään tiedossa suosittelun arvoista kosmetologia Oulusta? On hiukan hakusessa semmonen työhönsä todellakin panostava kosmetologi. Näitä kauneushoitoloita kun on niin runsaasti, niin vaikeaa on sitten osata valita se paras..

1788

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: September 21, 2004, 12:00:00 pm »
Kaikki ajattelevat juuri niin että kosmetologilla kannattaisi käydä kaksi kertaa vuodessa ; ennen kesää ja jossain vaiheessa talvella. Oikeasti kosmetologilla käynnin suositukset kasvohoidossa on surinpiirtein kerran kahdessa kuukaudessa ihosta tietenkin riippuen   [Wink]

giselle

• Full Member
Re: Kasvohoidot?
« Reply #6 on: April 29, 2005, 14:08:49 pm »
Hyviä kosmetologeja helsingissä?  :D

Julkkikset Team

• Administrator
  • Readers are plentiful; thinkers are rare.
« Reply #7 on: April 29, 2005, 14:23:06 pm »

gheot

• Junior Member
  • **
« Reply #8 on: May 04, 2005, 17:56:12 pm »
Juuri tänään varasin ajan kasvohoitoon.  :)
Luottokosmetologini teki kerran rasvoittuvalle iholleni n.35€ maksaneen merilevä-hoidon, ja kerran suunnilleen samanhintaisen turvekasvohoidon. Suosittelen molempia! :-*
Jossakin kehoitetaan käymään 2 kertaa vuodessa kasvohoidossa, mutta jossain on sanottu, että kannattaisi mennä aina vuodenaikojen vaihtuessa, siis 4 kertaa vuodessa...  :confused:

Maana

• Full Member
« Reply #9 on: May 05, 2005, 17:36:13 pm »
Jossakin kehoitetaan käymään 2 kertaa vuodessa kasvohoidossa, mutta jossain on sanottu, että kannattaisi mennä aina vuodenaikojen vaihtuessa, siis 4 kertaa vuodessa... :confused:
Mä olen kyllä 4:n kannalla, varsinkin kun täällä Pohjolassa ilmaston muutokset on suuria, ja iho kuitenkin uusiutuu melko nopeasti. Tietysti taas yksilöllistä; meikin käyttö, ihotyyppi, geenit, elämätyyli,  kaikki vaikuttaa ihon käyttäytymiseen, mutta joskushan kasvohoito voikin olla vaan rentouttava hieronta, eikä aina ihonpuhdistus, jos on esim. herkempi ihotyyppi.

~iazza~

• New Face
  • *
« Reply #10 on: May 15, 2005, 22:36:30 pm »
Olisiko kenelläkään tiedossa suosittelun arvoista kosmetologia Oulusta? On hiukan hakusessa semmonen työhönsä todellakin panostava kosmetologi. Näitä kauneushoitoloita kun on niin runsaasti, niin vaikeaa on sitten osata valita se paras..

Bella Bellassa on todella asialliset tilat ja hyvää palvelua, lisää tietoa http://www.bellabella.fi
Uus' sinä on myös ok, mutta tilat hieman ahtaat ja epämiellyttävät.

Näissä olen itse Oulussa käynyt, mutta kylläkin edellisestä käynnistä siellä päin on jo vuoden verran aikaan.

Starfish

• New Face
  • *
« Reply #11 on: May 19, 2005, 23:01:33 pm »
Helsingissä on erittäin hyvä hoitola simonkadulla EL-salonki http://www.el-salonki.fi/. Olen siellä joskus työskennellyt.
Keskustelun aloittajalle ehdottomasti ultraäänipuhdistus jos on mustapäitä!

sanzuu

• New Face
  • *
« Reply #12 on: July 12, 2006, 03:30:01 am »
Mä olen kyllä 4:n kannalla, varsinkin kun täällä Pohjolassa ilmaston muutokset on suuria, ja iho kuitenkin uusiutuu melko nopeasti. Tietysti taas yksilöllistä; meikin käyttö, ihotyyppi, geenit, elämätyyli,  kaikki vaikuttaa ihon käyttäytymiseen, mutta joskushan kasvohoito voikin olla vaan rentouttava hieronta, eikä aina ihonpuhdistus, jos on esim. herkempi ihotyyppi.

Kosmetologilla tulisi käydä noin kuukauden tai kahden kuukauden välein riippuen ihon kunnosta !