Olen ollut samalla luumumehukuurilla ja se oli todella vastenmielistä! Sain kuurin kyllä loppuun vaikkakin luumumehu oli jotain todella kuvottavaa. Liian laimeaa ja vielä luumun makuista.. YAK!
Inhottavinta kuurissa oli se, että maha oli koko ajan ihan löysänä ja vessassa täytyi käydä koko ajan, varsinkin alussa. Ehkä ne oli niitä kuona-aineita jotka poistuivat kropastani. Syön nimittäin joka päivä makeaa ja todella useasti jossain mäkissä jne. Kuurin aikana tämäkin tapa jäi pois koska ruuat tuli melkein samantien ulos.
No kuitenkin kun olin kärsinyt kolme viikkoa kaameaa mehua ja vessassa juoksua niin masennuksekseni huomasin, että kuurilla ei ollut minkäänlaista vaikutusta, ainakaan ulkoisesti.
Eli ei

uudelleen.
Jos minä haluan pitää pikku paastoja niin syön töissä vain ananasta ja vettä ja sitten illalla kotona jotain hieman normaalia kevyempää ja terveellisempää (tämä on helppo toteuttaa minun ruokavaliollani). Ananaksen ja tietysti normaalin treenaamisen avulla sain itseni hoikempaan kuntoon ja sisäiseti raikkaamman tuntuiseksi. Kannattaa kokeilla!