Author Topic: Hammaskorut  (Read 2087 times)

angelical.

• Full Member
Hammaskorut
« on: July 02, 2003, 00:53:00 am »
Hammaskoruista ei täällä varmaan ole vielä keskusteltukaan.. Mitäs mieltä?
Onko sinulla hammaskoru, minkälainen, millaisia kokemuksia..?
Voiko mielestäsi missillä olla hammaskoru, ilman että häiritsee hymyä?
Itselläni on valkokultainen tähti, jossa kivi. Olen tykännyt tosi paljon ja kumman hyvin on pysynyt *koputtaa puuta*..

Nikki

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: July 01, 2003, 13:16:00 pm »
On täällä aikaisemminkin keskusteltu aiheesta, mutta en nyt millään muista minkä topicin alla tuo kyseinen keskustelu oli.

No, jokatapauksessa mielipiteitä hammaskoruista löytyy varmasti monia, mutta henkilökohtaisesti en katso sen kaunistavan kenenkään missin hymyä, päinvastoin, näyttää kuin hampaassa ois roska.

Mulla itsellänikin oli hammaskoru, kun sellainen oli pakko saada joskus monta vuotta sitten. Onneks tajusin poistattaa sen  [thum]

647

• Guest
(No subject)
« Reply #2 on: July 01, 2003, 18:12:00 pm »
Mun mielesta ne sopii joillekin. Ja saattaa kylla joskus nayttaa roskaltakin. Se riippuu korusta ja kantajastaan milta nayttaa.

Anne.L

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: July 04, 2003, 07:00:00 am »
Jos itse ottaisin se olisi ehdottomasti valko-
kultaa. Syykin löytyy, huomautuin joskus eräälle tuttavalleni:"hei, sull on tos jotain ruokaa.."
Siinä tuttava sitten selitti, ettei ole vaan kultanen hammaskoru..Noloa..??  [Roll Eyes]

Marie

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #4 on: July 07, 2003, 18:35:00 pm »
Mulla on hammaskoru, kultainen pieni sydän taaimmaisessa kulmahampaassa, mutta olen juuri ajatellut poistattaa sen, koska mielestäni se ei oo enää niin kiva, kuin joskus ennen..  [thum]  (kaks vuotta sitten) En ole kyllä kovin monella missillä hammaskorua nähnyt, mutta en välttämättä kyllä suosittelisikaan.. Itselläni hammaskoru näkyy ainoastaan silloin kuin hörähdän leveään nauruun  [king]   mutta silti se nykyään lähinnä häiritsee..  [Frown]

65

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: July 08, 2003, 14:34:00 pm »
Timantti liimattuna naisen kulmahampaaseen on siisti!

647

• Guest
(No subject)
« Reply #6 on: July 08, 2003, 17:51:00 pm »
Unohtui sanoa aiemmin, eli siis en tykkää kultaisista yhtään, mutta valkokulta tai just toi timantti vois olla ihan jees!

mapsi

• Full Member
Re: Hammaskorut
« Reply #7 on: June 14, 2006, 09:52:48 am »
kultahampaat kehii jos on massii , muuten pesee hampaat vaa jos jaksaa

siskosisko

• New Face
  • *
Re:
« Reply #8 on: June 15, 2006, 15:19:37 pm »
Timantti liimattuna naisen kulmahampaaseen on siisti!

Paitsi että timattia ei voi liimata hampaaseen sen hionnan muodon vuoksi.. Itselläni timantti hampassa ja se on upotettu.. Siis porataan reikä, johon timatti upotetaan ja siihen tulee sitten kova kiille päälle.. ei tunne edes kielellä eikä taatusti näytä roskalta.. Ollu nyt jo monta vuotta enkä halua pois ottaa..

salmiakkisuklaa

• New Face
  • *
Re: Hammaskorut
« Reply #9 on: August 25, 2006, 22:40:31 pm »
ihan sairaan makee olis tollanen timantti, olen itsekkin miettiny hammaskorua jo ajat...  ;) sehä vaara siinä on, että voi roskalta näyttää mutta pitäis sit valita huolella sellanen joka ei näyttäisi  :D timantti kuulostaa niin hyvältä... paljon se maksais? ku pitäisi se reikäkin porata... varmaan vähän vaikeempi juttu kuin tua perinteinen liimattava hammaskoru...?