Author Topic: Missä vika kun en laihdu?  (Read 3721 times)

Petra

• Full Member
(No subject)
« Reply #45 on: September 10, 2003, 23:19:00 pm »
Ei Pavarotti pilkannut!   [Embarrassed]  

Ole ylpeä isästäsi!   [love]

Tiikeri

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #46 on: September 11, 2003, 16:18:00 pm »
Mummeli (ja miksei muutkin): Käyhän lukaisemassa kutri.netin vieraskirjassa käytävää viimeaikaista keskustelua, niin opit sinäkin aiheesta jotakin. Olisi hyvä jos henkilöt vailla minkäänlaista alan asiantuntemusta jättäisivät neuvojen jakelemisen niille jotka asiasta jotain tietävät.

475

• Guest
(No subject)
« Reply #47 on: September 11, 2003, 21:08:00 pm »
Nämä ohjeeni on saatu Suomen johtavalta asiantuntijalta, tohtori Toloselta joka tietää kaiken mitä pitääkin laihduttamisesta tietää. Käykää tutustumassa sivuihin biovita.fi. Joku kutri voi kyllä olla herttainen ja julkaista laíhdutussivuja jos haluaa.
Kaikki OIKEAT urheilijat tietävät myös miten asiat ovat. Proteiini on se salaisuus.

Petra

• Full Member
(No subject)
« Reply #48 on: September 11, 2003, 21:41:00 pm »
Mummelin kannattaisi varmaan tutustua Kutrin sivuihin, niin huomaisi miten paaljon Kutri tietää ja on ihan yhtä vakuuttunut proteiinin tärkeydestä, kuin sinäkin!   [thum]

475

• Guest
(No subject)
« Reply #49 on: September 12, 2003, 08:12:00 am »
Juu, Kutrilla oli paljon oikeaa tietoa. Ja sivut oli hauskasti ja ihmisläheisesti kirjoitettu. Toivokaamme että pysymme kaikki solakkoina, koska se on terveellistä. Vaikka kuinka kammotaan laihoja missejä ja toivotaan heille pyöreyttä, niin totuus on että keskivartalon lihavuus jo alle 50-vuotiailla on vakava syöpäriski.

Tiikeri

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #50 on: September 12, 2003, 14:11:00 pm »
Juu, ei kukaan olekaan proteiinin merkitystä väheksynyt. Päinvastoin! Hiilihydraattien poisjättäminen ei kuitenkaan ole mikään oikotie onneen, vaan laihtumiseen pätee edelleen se perussääntö että kun syöt vähemmän kuin kulutat, laihdut. Tai päinvastoin: kun kulutat enemmän kuin syöt, laihdut. Riippumatta siitä, mistä energia tulee. Eri asia on sitten se, mistä se energia oman hyvinvoinnin ja jaksamisen kannalta on parasta ottaa...

Sari

• Full Member
(No subject)
« Reply #51 on: September 13, 2003, 11:51:00 am »
minä olen samaa mieltä asioista kuin Petra ja Tiikeri!
Itse olen treenaillut ja pudottanut painoa samantapaisilla elämäntapa muutoksilla kuin kutri ja voin sanoa että se on parasta mitä olen itseni hyväksi koskaan tehnyt.
Kuten Petrakin tuossa aiemmin totesit kaikenmaailman soppakuurit jne ovat bullshittiä!
Itse hölmönä, nuorempana ja asioista tietämättömänä kokeilin Montignacia jne.. Voi hölmöä minua..Montignacin avulla saa itselleen vain pahan mielen ja korkean kolesterolin!
Omenaviinietikalla parhaassa tapauksessa vatsahaavan ja jollei sitä niin hampaisiin kiillevaurioita.
Nyt oikein toteutetulla ja tarkkaan sunnitellulla ruokavalio+treeni yhdistelmällä on olo mitä mahtavin ja voin taata että nyt palaa läski eikä lihas.  [Big Grin]