Author Topic: Missä vika kun en laihdu?  (Read 3721 times)

Priscilla

• New Face
  • *
Missä vika kun en laihdu?
« on: June 04, 2003, 20:47:00 pm »
Olen aika aloittelija näissä laihdutus hommissa, joten kaipaisin vähän apua. Lihoin edellisten e-pillereideni aikana 7 kiloa, joista olen saanut pois muutaman. Nyt lomalla kun aikaa on, olen yrittänyt aloittaa kunnon laihdutuskuurin.
Ongelma vain on, etten laihdu. Siispä haluaisin tietää että missä vika, kun olen aloittanut säännöllisen kuntoilun, pääasiassa kuntosalilla (kuntopyörällä ajoa ja sitten kunnon treeniä), toisinaan lenkkeilyä. Olen käynyt netistä löytyvän Kuntoneuvolan EnergyNetissä laskemassa päivittäisen kaloritarpeeni, joka on n. 2140 kaloria (jos oikein muistan). Syön kuitenkin reippaasti alle sen, yleensä alle 1500 kaloria/pv ja kulutan siitäkin ainakin 300 kaloria kuntoilemalla. Missä siis vika kun en kuitenkaan laihdu?? Vaivoin saan painon pysymään tasaisena. Olisin oikeasti todella kiitollinen, jos joku vastailisi kysymykseeni ja jos laittaisitte muitakin laihdutusvinkkejä.

Petra

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: June 04, 2003, 21:30:00 pm »
Syöt aivan liian vähän ja luultavasti yksipuolisesti!
Syö ainakin tuo 1500 kaloria plus liikunnalla kuluttamasi ja tutustu Kutrin laihdutussivuihin, jotka ovat tosi hyvin ja kansantajuisesti kirjoitettu.

www.kutri.net

Priscilla

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: June 04, 2003, 22:44:00 pm »
Siis onko totta, että kaloreita pitää dietilläkin saada tarpeeksi? Kun jotenkin kuvittelee, että kun syö vähemmän niin laihtuu enemmän. Minkälaisia kokemuksia muilla "kaloreiden laskijoilla" on?

1753

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: June 05, 2003, 10:00:00 am »