Jos tarkoituksena ei ole tehdä vuosisopimusta niin pienemmät salit on parempi vaihtoehto. Kävin joskus Eira gymissä mutta ei ole mitään hajua siitä, minkälainen se on nykyään.
Motivuksessa olen myös käynyt ja oikeastaan suosittelisinkin sitten sitä. Motivuksella on monta salia ympäri Helsinkiä mutta mulla on kokemusta vain Kampista. Miinuksena siellä on tunnille ja pois vaeltavat akkalaumat (ahdasta), pukukaappipula ja ainakin silloin kun kävin siellä myös saunattomuus. Toisaalta plussana on monipuolinen tuntivalikoima (myös joogat) ja hyvä pace.
Wellness taitaa tosiaan panostaa vuosijäsenyyksiin. Mielestäni kertamaksusta kymppi on aika suolanen hinta, mielummin lähtisin sitten ulos juoksemaan/pyöräilemään.
Aika tylsää, että Ruoholahden Wellnessin vapaapainoalue siirretään jonnekin muualle.
![[Frown]](frown.gif)
Just sillä puolella kun oli lähinnä paras tehdä treeniä käsipainoilla, penkillä ja taljoilla. Bonuksena sai vilkuilla hyväkroppaisia tyyppejä (esim. Hunksin pojat treenaa siellä).
En mä niistä isomman puolen hilavitkuttimista ole kuin muutaman todennut hyviksi. Ehkä pitäis sitten enemmän opetella treenaamaan koneilla, mutta miksi ottaa askel taaksepäin kun kerran on oppinut vapaillakin painoilla treeniä tekemään.
![[Confused]](confused.gif)
Noh, onneksi on toi duunin punttis.