Eka viesti tänne... Uusi käyttäjä siis

Mä oon joskus vuosia sitten kokeillu jotain itseruskettavia ja en osannu sillon laittaa kunnolla niin jälki ei ollut kauhean hehkeä. Nyt ostin sitten Dove Summer Glow kosteusvoiteen, johon on lisätty vähän itseruskettavia ainesosia. Eli toimii kosteusvoiteena, mutta antaa kevyen päivetyksen iholle. Itse voide tuoksuu ihan ok:lta mutta myöhemmin ihoon tulee kevyt itseruskettajienlemu, joka kyllä lähteen pian pois. Tuota ois tarkoitus käyttää viikon verran päivittäin ja sit jatkossa vähän harvemmin. Nyt ekan kerran jälkeen on iholla jo aavistus päivetystä ja mikä hienointa, se on tullut tasaisesti, koska sävy on niin vaalea. Sävyn pitäisi tummentua asteittain, kun sitä käyttää päivittäin. Nyt ainakin näyttäis olevan ihan hyvä tuote. Pullo maksaa n. 5e, joten ei ole kallistakaan.
Tosiaan toi Dove ei tuo mitään beach-rusketusta ainakaan heti alkuunsa, mutta sopii ainakin mulle, jolla on talvisin hyvin vaalea iho. Tarkoitus olis käyttää tota tuomaan pientä pohjaa ja sit myöhemmin käyttää ihan oikeeta itseruskettavaa.
Mun tuttavat on kehunut paljon L´Oréalin Sublime Bronzea, sitä geeliä. Itse en ole sitä vielä kokeillut, mutta luultavasti vielä tässä kevään aikana kyllä.