Author Topic: Itseruskettavat  (Read 11174 times)

Amentes

• Full Member
Re: Itseruskettavat
« Reply #90 on: May 20, 2005, 14:44:51 pm »
Ja Lilli laittaa tiistaina kynnet  :). Täytyy tiedustella samalla häneltä Turun hevostelu talleista, kun en tiedä mikä olisi paras paikka harrastaa. Tästäkin aiheesta voisi oman topicin tehdä...
A good nightmare comes so rarely
-while ordinary dreams are so easy to find

poison

• New Face
  • *
  • Love yourself!
« Reply #91 on: June 09, 2005, 10:53:03 am »
Ne uudet itseruskettava kasvo pyyhkeet on tosi käteviä..niitä voi käyttää myös käsivarsiin ja kulaan...
väri ol luonnollinen...
koko keholle sellaset suihkutettavat ovat parhaita...
ja kannattaa rasvata iho ensin normaalilla kosteusvoiteella,jotta itseruskettavaa levittyy paremmin.. :)

Anisliini

• Guest
« Reply #92 on: June 09, 2005, 11:44:46 am »
kokeilin kerran suihkutettavaa ja musta se ei toiminut lainkaan. jokapuolelle tuli viiruja ja väri oli aika vaalea... eli itse pidän enemmän kiinteistä voiteista  [cool]

mr.sixty

• Guest
« Reply #93 on: June 09, 2005, 11:49:35 am »
cosmossa sanottiin joskus että leviää paremmin jos sekoittaa kosteusvoiteeseen. tulee myös tasaisempi väri eikä tule liian tummaksi. Tosin pitää sitten useemmin laitaa jos haluaa tummaksi. itte laittanut kerran silleen ja olin tulokseen hyvin tyytyväinen

Äksy Ämmä

• Guest
« Reply #94 on: June 09, 2005, 11:54:49 am »
Mr sixtylle:
Kiitti kosteusvoiteeseen sekoitus -vinkistä. Kokeilen sitä ehkä joskus. Minusta itseruskettavan voiteen levittäminen on ollut hankalaa, koska voide ei juokse ja iholle jää helposti kokkareita. Ne taas tekevät tästä tädistä kirahvinahkaisen allasrumattaren!

mr.sixty

• Guest
« Reply #95 on: June 09, 2005, 12:04:16 pm »
niitä näkee kesäsin paljon. Et siis sinänsä eroa kirahvin-nahkaisena muista suomalaisista :-*

Anisliini

• Guest
« Reply #96 on: June 09, 2005, 12:26:39 pm »
mulla on tapana ensin kuoria iho, sitten rasvata kunnolla ja kun rasva on kunnolla imeytynyt, levittää itseruskettava. sitten liihotellaan puoli tuntia ilman vaatteita, ettei vaatteet likastu. eikä tule kirahveja eikä norsuja  [cool]

poison

• New Face
  • *
  • Love yourself!
« Reply #97 on: June 09, 2005, 12:39:48 pm »
Joo on kiinteet voiteet ihan yhtä hyviä..
kuorinta on kuulemma hyvä tehä ensin ,itse en ole vielä kokellut...

varmaan pakko levitellä niitä ruskettavia...ku on aika kalkkis

mr.sixty

• Guest
« Reply #98 on: June 09, 2005, 14:19:21 pm »
Niin unohdin sanoa kuorimisesta. Jos kuorii rusketus kestää kauemmin

Anisliini

• Guest
« Reply #99 on: June 09, 2005, 17:03:11 pm »
mun mielestä toi kuoriminen on ihan must! Tuloksesta ei tuu (ainakaan mulla) yhtään keltanen kun kuorii ja väri levittyy hienosti!  :king:

Maana

• Full Member
« Reply #100 on: June 09, 2005, 18:53:58 pm »
cosmossa sanottiin joskus että leviää paremmin jos sekoittaa kosteusvoiteeseen. tulee myös tasaisempi väri eikä tule liian tummaksi. Tosin pitää sitten useemmin laitaa jos haluaa tummaksi. itte laittanut kerran silleen ja olin tulokseen hyvin tyytyväinen
Mä sekoitan aina kosteusvoiteeseen, ja tulos on aina ollut tasainen tosin kuin pelkällä ruskettavalla suoraan laitettuna.. Mutta se huono puoli siinä on että sitä saa aika usein olla lisäämässä kun on niin haalea lopputulos

sitten liihotellaan puoli tuntia ilman vaatteita, ettei vaatteet likastu. eikä tule kirahveja eikä norsuja [cool]
niinpä.  ;D  Onkohan mitään sellaista seosta joka kuivuisi nopeasti, ainakin muistan jossain nähneeni mainoksen joku aika sitten,  mutta ei mitään muistikuvaa mikä tuote oli kyseessä.  ::)

Anisliini

• Guest
« Reply #101 on: June 09, 2005, 19:30:46 pm »
empä usko, että sellaista löytyy.Toi puolituntia on aika vähän, oon kokeillu joskus sellasta, joka kuumotti ja kesti kuivua 3 h! Rusketus oli mahtava mutta oli aika homma!  :D

Maana

• Full Member
« Reply #102 on: June 09, 2005, 19:37:59 pm »
oon kokeillu joskus sellasta, joka kuumotti ja kesti kuivua 3 h!
:eek:  :eek:  :eek:  :1shock: 3 TUNTIA!! No huhhuh! Siinä saa jo kivasti keksiä tekemistä  ;D Ei toi puoli tuntia sitten enää tunnu missään  :)

Anisliini

• Guest
« Reply #103 on: June 10, 2005, 11:26:23 am »
Joo en kyllä ajatellut siihen purkkiin enää koskea  ;D

mr.sixty

• Guest
« Reply #104 on: June 10, 2005, 11:37:14 am »
No kuvittelisi että kunto kohoaa jos 3 tuntia pitää seistä jalat levällään ja kädet ilmassa :-\
Lätkän pelaajat ainakin käyttää sanatyyppistä asentoa reisiinsä