JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
February 07, 2012, 17:15:01 pm

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
141834 Posts in 6990 Topics by 26758 Members
Latest Member: Proktowssot
* Home Help Search Login Register
+  JULKKIKSET - www.Julkkikset.fi
|-+  VAPAA KESKUSTELU
| |-+  KAUNEUDENHOITO JA KAUNEUDEN MAKSIMOINTI
| | |-+  Meikit
| | | |-+  Itseruskettavat
« previous next »
Pages: 1 ... 6 7 8 9 [10] Send this topic Print
Author Topic: Itseruskettavat  (Read 10745 times)
Satu_Pulkkinen
Junior Member
**

« Reply #135 on: July 08, 2005, 00:52:45 am »

Minä ainakin käytän...koska en rusketu lainkaan, joten se on ihan sama meneekö sinne biitsille vai ei...onneksi munlaisille ihmisille on olemassa ne itseruskettavat!

Sinulle tehotyttö.No siinä tapauksessa.. !! Kannattaa käyttää itseruskettavia
mr.sixty
Guest
« Reply #136 on: July 08, 2005, 08:16:34 am »

Mäkin aloin miettiä semmoisten käytöä kun 2 päivää oon jo maannut biitsillä ilman voiteita eikä rusketusta oo nimeksikään. No ensiviikolla loma ja aijon asua rannalla Grin
elisaelisa
Full Member

« Reply #137 on: July 12, 2005, 22:46:47 pm »

minä jos alan aurinkoa ottamaan ihan ottamalla niin eihän se minuun tartu ei sitten millään tai sitten luulen että puolessa tunnissa olen ruskettunut jo, mutta sitten kun hengailen muuten vaan auringossa niin rusketun taas helpommin...  police

viime viikonloppunain olin kaksi päivää vain ulkona... touhuten sitä sun tätä ja rusketus tarttui ihan mukavasti. Mutta paarmat/ itikat söi minut melkein hengiltä ja ihoni reagoi niihin vielä entistä helpommin eli nyt olen täynnä isoja paukamia  Angry
Mutta täytyy ajatella sekin positiivisesti että kiva kun jollekin edes kelpasi  Grin

- Elämä On-
Ice-Princess-
Full Member

happy? yes, i am :)

« Reply #138 on: January 14, 2006, 03:36:29 am »

mun ei pahemmin ole tarvinut itseruskettavia käyttää kun luonnostaan olen jo hieman "normaalia" ruskeampi.
kaverini joskus kokeillut itseruskettavia eikä ollu tuloksiin kovin tyytyväinen.. joillakin saattaa toimia muta joillakin ei sitten alkuunkaan.. Smiley
Briitu
Full Member

« Reply #139 on: January 25, 2006, 16:43:23 pm »

Minunkaan ei onneks tarvitte käyttää itseruskettavia kovin paljoa kun rusketun muutenkin niin hyvin ja en oo ihan maidonvaalea toisin kuin useimmat kavereistani,onneks Cheesy Ainoastaan naamaan mun pitää enemmän sitte hölvätä noita voiteita jos haluan säilyttää talvenki yli sen hiukan ruskettuneemman ilmeen ku normaalisti ei tartu naamaan niin hyvin aurinko kuitenkaan.En tiedä miks,ärsyttävää mut onneks sentään muu kroppa on ruskea.Smiley
Body Shopin itseruskettavaa kasvoille nimenomaan tarkotettua voidetta oon käyttäny ja ihan tyytyväinen oon ollu.Joskin hiukan laikukasta tuntuu joissain kohissa joskus olevan mut seki johtunu huonosta levityksestä. Grin

Mutta onneks tulee kesä taas (n.5-6 kuukautta viel,eh.) ni pääsee makoilee altaalle<3
Serena-82
New Face
*

« Reply #140 on: January 31, 2006, 11:31:43 am »

Eka viesti tänne... Uusi käyttäjä siis Cheesy

Mä oon joskus vuosia sitten kokeillu jotain itseruskettavia ja en osannu sillon laittaa kunnolla niin jälki ei ollut kauhean hehkeä. Nyt ostin sitten Dove Summer Glow kosteusvoiteen, johon on lisätty vähän itseruskettavia ainesosia. Eli toimii kosteusvoiteena, mutta antaa kevyen päivetyksen iholle. Itse voide tuoksuu ihan ok:lta mutta myöhemmin ihoon tulee kevyt itseruskettajienlemu, joka kyllä lähteen pian pois. Tuota ois tarkoitus käyttää viikon verran päivittäin ja sit jatkossa vähän harvemmin. Nyt ekan kerran jälkeen on iholla jo aavistus päivetystä ja mikä hienointa, se on tullut tasaisesti, koska sävy on niin vaalea. Sävyn pitäisi tummentua asteittain, kun sitä käyttää päivittäin. Nyt ainakin näyttäis olevan ihan hyvä tuote. Pullo maksaa n. 5e, joten ei ole kallistakaan.

Tosiaan toi Dove ei tuo mitään beach-rusketusta ainakaan heti alkuunsa, mutta sopii ainakin mulle, jolla on talvisin hyvin vaalea iho. Tarkoitus olis käyttää tota tuomaan pientä pohjaa ja sit myöhemmin käyttää ihan oikeeta itseruskettavaa.

Mun tuttavat on kehunut paljon L´Oréalin Sublime Bronzea, sitä geeliä. Itse en ole sitä vielä kokeillut, mutta luultavasti vielä tässä kevään aikana kyllä.
Ice-Princess-
Full Member

happy? yes, i am :)

« Reply #141 on: January 31, 2006, 20:04:35 pm »

mäkin voin sanoa että suurimmasta osasta itseruskettavia mitä kaverit on käyttäny on jäänyt tuoksu ja rasvainen pinta...
Serena-82
New Face
*

« Reply #142 on: January 31, 2006, 20:33:43 pm »

mäkin voin sanoa että suurimmasta osasta itseruskettavia mitä kaverit on käyttäny on jäänyt tuoksu ja rasvainen pinta...

Toi tuoksu ilmeisesti johtuu siitä kemiallisesta reaktiosta, jonka avulla se aine ihon värjää. Ei vissiin kai voi estää??? Eli itseruskettavahan ei rusketa samalla periaatteella kuin aurinko ja solarium. Itseruskettava vain värjää ihon kemiallisella reaktiolla Sad Haju on kyl ikävä miinus.
Casandra
Full Member

« Reply #143 on: February 02, 2006, 11:20:29 am »

Käytän Garnierin Ambre Solaire -suihketta esiintymisiä ym varten. Sillä saa todella nopeasti (kaksi kerrosta päällekkäin) hyvän värin. Itselläni suht vaalee iho talvisin ja tää aine toimii eikä mene keltaiseksi ja ruksetus tulee tasaisena. Suosittelen Kiss

Haju on omasta mielestäni miedoimpia/parhaimpia ja oon tedtannut monet eri aineet.

"Emme lopeta leikkimistä siksi, että
vanhenemme. Vanhenemme siksi,
että lopetamme leikkimisen."

BellaBambi
Junior Member
**

« Reply #144 on: February 09, 2006, 14:12:52 pm »

Käytän Garnierin Ambre Solaire -suihketta esiintymisiä ym varten. Sillä saa todella nopeasti (kaksi kerrosta päällekkäin) hyvän värin. Itselläni suht vaalee iho talvisin ja tää aine toimii eikä mene keltaiseksi ja ruksetus tulee tasaisena. Suosittelen Kiss

Haju on omasta mielestäni miedoimpia/parhaimpia ja oon tedtannut monet eri aineet.

Parasta halvimmista itseruskettajista, mutta itse en voi pahemmin käyttää koska haisee kamalalle, asunto lemuaa vielä päiviä aineen levittämisen jälkeen. Pitäisiköhän suikuttaa/levitää ainetta ulkosalla...
niki_
New Face
*

« Reply #145 on: July 26, 2006, 17:39:38 pm »

Dove Summer Glow:ssa on superhyvä hinta-laatu suhde!!!  Kiss varsinkin näin valkeassa ihmisessa kuin minä tulokset näkyvät heti ja tuotteen käyttö on helppoa (koko asunto ei ole ruskea levityksen jälkeen...).  nanner En tosin tiedä näkyvätkö tulokset yhtä selkeästi luonnostaan tummempisävyisessä ihossa, mutta kokeilla kannattaa!  Kiss
sanzuu
New Face
*

« Reply #146 on: July 28, 2006, 23:21:23 pm »

Kannattaa ensimmisellä kerralla käydä esim. rusketussuihkussa. Paikan päältä voi myös ostaa itseruskettavat tuotteet kotikäyttöä varten  Smiley Tässä muutama hyvä merkki, joita suosittelen lämpimästi ! Ei kun vaan kokeilemaan  Kiss

http://www.kolumbus.fi/beauty_healthcare.center/st_tropez.htm

http://www.californiatan.uk.com/eu_finland/

http://www.magictan.fi/distributor.asp

ELITE MEMBER

pojat on poikia

« Reply #147 on: September 13, 2009, 17:50:11 pm »

Dihydroxyacetone, the active browning ingredient in sunless tanning lotions, induces DNA damage, cell-cycle block and apoptosis in cultured HaCaT keratinocytes.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15157655?dopt=Abstract

The genotoxic capacity of DHA raises a question about the long-term clinical consequences of treatment of the skin with this commonly used compound.

A generous social welfare state is not a road to serfdom but rather to fairness, economic equality and international competitiveness. -Jeffrey Sachs
Pages: 1 ... 6 7 8 9 [10] Send this topic Print 
« previous next »
Jump to: