|
mr.sixty
Guest
|
 |
« Reply #120 on: June 16, 2005, 12:24:02 pm » |
|
Tarkoitatko että tietää mistäpäin kaupunkia? Mä en muista tarkalleen mikä se mesta oli missä meidän sukutalo on, mutta siellä on koko suku asunut siitä lähtien kuin sukukirja alkaa(alkaa lähes heti kuin alue joutui ruotsin vallan alle)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Satu_Pulkkinen
Junior Member

|
 |
« Reply #121 on: June 16, 2005, 12:57:07 pm » |
|
ketä nyt enään itseruskettavia käyttää herranen aika biitsille ja aurinkoa ottamaan siinä helpoin tapa saada itseensä aito väri 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anisliini
Guest
|
 |
« Reply #122 on: June 16, 2005, 18:02:15 pm » |
|
mä ainakin olen käyttäny hyödyksi kaiken valon joka taivaalta säteilee! joo, tietää mistäpäin "kaupunkia". voi sua jos täältä oot kotosin 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mr.sixty
Guest
|
 |
« Reply #123 on: June 16, 2005, 19:14:25 pm » |
|
Mä oon kyllä ihan stadilainen ja mutsi kanssa mutta mummi on sieltä kotoisin(karkas 14 vuotiaana stadiin) ja lapsena vietin kesät siellä Tietenkin siinä kävi sitten niin että isomummu kuoli ja jätti sen mummin vanhimmalle veljelle joka ryyppäsi kokoajan ja loppuen lopuksi ittensä hautaan asti kun oli vaimo ensin kuollut(ei viinaan se oli oikeesti sairas) ja sitten sen pojat myi sen valtavan(3 kerrosta) talon ja kaikki ne hehtaarit mitä siihen kuului 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tehotyttö
Junior Member

Miss Fitness
|
 |
« Reply #124 on: June 16, 2005, 20:04:39 pm » |
|
ketä nyt enään itseruskettavia käyttää herranen aika biitsille ja aurinkoa ottamaan siinä helpoin tapa saada itseensä aito väri  Minä ainakin käytän...koska en rusketu lainkaan, joten se on ihan sama meneekö sinne biitsille vai ei...onneksi munlaisille ihmisille on olemassa ne itseruskettavat!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anisliini
Guest
|
 |
« Reply #125 on: June 16, 2005, 21:08:24 pm » |
|
Mä oon kyllä ihan stadilainen ja mutsi kanssa mutta mummi on sieltä kotoisin(karkas 14 vuotiaana stadiin) ja lapsena vietin kesät siellä Tietenkin siinä kävi sitten niin että isomummu kuoli ja jätti sen mummin vanhimmalle veljelle joka ryyppäsi kokoajan ja loppuen lopuksi ittensä hautaan asti kun oli vaimo ensin kuollut(ei viinaan se oli oikeesti sairas) ja sitten sen pojat myi sen valtavan(3 kerrosta) talon ja kaikki ne hehtaarit mitä siihen kuului  ompas tarina! Voih jos täälä olisi vielä se sun sukutalo niin voisit stten piipahdella 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mr.sixty
Guest
|
 |
« Reply #126 on: June 17, 2005, 07:52:46 am » |
|
Tää keskustelu ei ollut viellä  joten piti korjata tilanne. On se viellä siellä mutta onneks se maalattiin(se oli karseen vihree ja nyt on hienokeltainen)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anisliini
Guest
|
 |
« Reply #127 on: June 17, 2005, 15:55:26 pm » |
|
Kyllä sitä silti joskus kesälläkin tulee itseruskettavaa laitettua, mm. ennen kisoja  vaikka rusketunkin todella helposti! Täälä on kaikki talot (vanhat) kamalan värisiä! Onneksi se talo sitten erottuu edukseen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mr.sixty
Guest
|
 |
« Reply #128 on: June 18, 2005, 15:16:43 pm » |
|
Jokin geenivirhe on tehnyt maallaasuvat halajamaan rumuutta ympärilleen ja meidät kauneutta. Johtuukohan siitä että maalaisten pitää tehdä rumat talot jotta maisema ei olisi lumoava me taas yritetään kaunistaa jotta kestäis kattoo eteensä Mitäköhän mä nyt sekoilen. Oon haistellut hajuvesiä ja miettinyt mitä laitan tänään ja ilmeisesti olen niissä höyryissä tai jotain. Mä oon jo ruskettunut ihan olemattoman vähän vaikken ole edes ollut ulkona pahemmin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anisliini
Guest
|
 |
« Reply #129 on: June 18, 2005, 17:49:18 pm » |
|
Mun on pakko kehua hienoa rusketusta, jonka oon hankkinut muutaman päivän makoilulla  Tähän vielä bulgarian pläjäys niin oon aikas kivan värinen vauhtitytössä! Mulla ei ainakaan oo tarvetta rumentaa ympäristöä...Ehkä siksi etten oo ihan maalainen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aapee
New Face

|
 |
« Reply #130 on: June 28, 2005, 08:04:32 am » |
|
mä oon käyttäny pari itseruskettavia jo pari vuotta koska iho on sellanen et palaa helposti jos auringossa ois niin kauan et ruskettus.ja oon niin kärsimätön luonne etten malta niin kauaa paikallani olla.rannalla on ihanaa käydä uimassa mut monen tunnin auringonotto,huh-huh..aurinkoista kesää kaikille=)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mr.sixty
Guest
|
 |
« Reply #131 on: June 29, 2005, 08:54:04 am » |
|
Juu se tuottaa vaikeuksia, mutta siksi mä en yleensä hirveen ruskee ookkaan kesän jälkeen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saike
|
 |
« Reply #132 on: June 29, 2005, 10:58:43 am » |
|
Saija on aina ruskea kuin papu kesän jälkeen, edellyttäen tietenkin, että tuo aurinko edes vähän paistaisi. Viime kesä oli aivan surkea ja ei sitä edellisenäkään ollut kuin pari viikkoa hellettä... toisin oli ennen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sininen
Full Member

|
 |
« Reply #133 on: June 29, 2005, 11:40:20 am » |
|
Nyt on ollut taas monta päivää ihan harmaata ja sateista, energiatkin on ihan vähissä eikä rusketuksesta tietoakaan, täytynee hieraista sitä itseruskettavaa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mr.sixty
Guest
|
 |
« Reply #134 on: June 29, 2005, 12:25:07 pm » |
|
Mä en rusketu mutta mä laihdun. mä juoksen niin nopeesti ettei aurinko tartu mutta ei siinä nopeudessa kerkee hirveesti syödäkään mitään muuta kun pikaruokaa  Viimekesänä huomasi että kun ei juoksennellut mä olin lähes yhtä valkoinen kun aina, mutta en laihtunutkaan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|