Nora
Junior Member

|
 |
« on: April 04, 2003, 08:51:00 am » |
|
Haluisin tietää enemmän noista itseruskettavista voiteista,spreistä ja mitä kaikkea niitä on?Miten kannattaa ihoa hoitaa ennenkun alottaa niiden käytön,jos ei aiemmin ole koittanut?Mun käsitys/kauhukuva on se, että ihosta tulee kiinalaisen keltanen ![[cry]](graemlins/bncry.gif) ..Mitä merkkiä sekaiholle?mitä muita aineita pitäis laittaa että ihosta ja väristä tulee luonnollisen värinen ja tasanen?Mitä rasvaa?kuinka usein?Kuoria koko iho?millä?kuinka usein?jne..jne..??Oon aika maalikko tän(kin) asian suhteen,jospa joku vaikka voi valaista alusta asti tyhmää kokeilunhalusta tytteliä ![[hert]](graemlins/hert.gif)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iina
|
 |
« Reply #1 on: April 04, 2003, 08:55:00 am » |
|
En tiedä, mikä olisi hyvä itseruskettavavoide, mutta huonon tiedän.
Nivea Sun, caring self tan lotion -ihan kamala. Iho haisee rasvalle ja väriä lähtee iholta monta päivää levittämisen jälkeen. Väri oli kellertävä.
Vai teinkö jotain väärin? Ohjeissa ei ainakaan annettumitään ihmeneuvoja. eli en suosittele tätä kellekään.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tyttelityy
V.I.P. MEMBER

"Vanhassa vara parempi!"
|
 |
« Reply #2 on: April 04, 2003, 13:23:00 pm » |
|
Itse olen käyttänyt Yves Rocherin Cap Soleilia. Ei ole turhan rasvainen, imeytyy mukasti iholle. vaihtoehtoja on nyt myös suihkepullo. Ainut haitta on tuoksu, se vois olla parempi! http://www.yves-rocher.fi/ ![[Big Grin]](biggrin.gif)
|
|
|
|
|
|
-Kauneus on katsojan silmissä!- 
|
|
|
Nora
Junior Member

|
 |
« Reply #3 on: April 04, 2003, 14:26:00 pm » |
|
Tyttelityy onko se kovinkin tumma?miten pohjustat ihon?kuinka usein se pitää uusia ja kuinka moneen käyttökertaan riittää yksi puteli?voiko sitä samaa laittaa/suihkuttaa naamaankin? [ 04-04-2003, 15:29: Viestiä on muokannut: Nora ]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
87
Guest
|
 |
« Reply #4 on: April 04, 2003, 16:07:00 pm » |
|
Tätä aihetta on käsitelty jo aiemminkin: http://www.julkkikset.fi/forum/index.php?board=get_topic;f=5;t=000063 Mun suosikkeja L'oréalin kasvoille tarkoitettu voidemainen itseruskettava. AHA-hapot kuorivat ihoa sen verran, että rusketuksesta tulee aika tasainen ja luonnollisen näköinen. Kasvoille kannattaa yleensä hankkia erityisesti kasvojen iholle tarkoitettu aine. Ethän laita vartalolle tarkoitettua kosteusvoidettakaan herkälle kasvojen iholle? Kroppaversiota en ole L'Oréalilta kokeillut, koska mulla on vielä jäljellä joskus ostamaani No7:n itseruskettavaa lotionia. Se on helppo saada tasaisesti levitettyä levitevärin takia. Kannattaa siis laittaa väri yöksi ja käydä aamulla suihkussa pesemässä se leviteväri pois. Lopputuloksesta tulee ainakin mulla luonnollinen. Kokeilin joskus Christian Diorin itseruskettavaa ja siitä tuli helposti laikukas jälki (väritön voide) eikä edes mun vaaleaan ihoon riittävän vahva rusketus. Iho kannattaa kuoria kuorintavoiteella säännöllisesti ja laittaa ensin pohjalle kosteusvoide ennen voiteen levittämistä (paitsi ainakaan toi L'Oréal ei ekstrakosteutta kaivannut). Se, kuinka usein väriä pitää laittaa lisää on varmaan aika henkilökohtaista. Ensin kannattaa laittaa parina-kolmena päivänä peräkkäin kunnes on saavutettu haluttu tummuusaste. Tämän jälkeen väri pitäis pystyä säilyttämään parilla-kolmella kerralla viikossa. Riippuu vähän tuotteesta.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69
Guest
|
 |
« Reply #5 on: April 04, 2003, 17:08:00 pm » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tyttelityy
V.I.P. MEMBER

"Vanhassa vara parempi!"
|
 |
« Reply #6 on: April 04, 2003, 18:59:00 pm » |
|
Sait jo hyvät ohjeet!! kokeilepa ammattilaisten neuvoja! ![[Roll Eyes]](rolleyes.gif)
|
|
|
|
|
|
-Kauneus on katsojan silmissä!- 
|
|
|
Nora
Junior Member

|
 |
« Reply #7 on: April 07, 2003, 09:01:00 am » |
|
kiitoksia..taidankin alkaa lotrailemaan,kun ehdin muilta kiireiltäni ![[thum]](graemlins/biggthumpup.gif)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marianne H
Full Member

|
 |
« Reply #9 on: April 08, 2003, 10:51:00 am » |
|
Yksi hyvä kasvoille on Clarinsin Self Tan, niitä on sekä datk että light tan sävyjä. Ainakin Stocka myy, kropalle sopivat löytyy mielestäni L´Oréalilta.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sari
Full Member

|
 |
« Reply #10 on: April 14, 2003, 20:06:00 pm » |
|
Tässä tuote mitä EI ainakaan kannata kokeilla:garnierin ambre soleil express tanner suihke..huh mikä värisävy ja miten epätasainen tulos... kammottavaa jälkeä,tässäpähän hinkkailen ns. rusketusta pois...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
684
Guest
|
 |
« Reply #11 on: April 16, 2003, 10:57:00 am » |
|
Jenny pjootrin nimimerkillä:
St Tropez, ruskettava voide. Ei noita päivittäistavarakauppatuotteita kannata käyttää, koska se epäluonnollinen väri on lähes väistämätön asia. St Tropezia saa esim. Sarina centeristä snellmanninkatu 19-21:stä.
On muuten tosi jees!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
756
Guest
|
 |
« Reply #13 on: April 24, 2003, 21:37:00 pm » |
|
Mistäs tota Banana Boatia voi ostaa Suomesta? Vai saakohan sitä ollenkaan täältä korvesta..? ![[Confused]](confused.gif)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
756
Guest