Author Topic: Hyvä meikkivoide?  (Read 2805 times)

Gymgirl

• New Face
  • *
Hyvä meikkivoide?
« on: February 01, 2003, 21:07:00 pm »
Hei!
Joe Blasconi alkaa olla loppumaisillaan ja olisi aika ostaa uusi meikkivoide...Haluaisin kokeilla jotain muuta merkkiä, sillä tuntuu että blasco alkaa kiiltämään iholla nopeaan sekä iho näyttää silloin läikikkäältä!
Itselläni taitaa olla hieman sekaihoon taipumusta...olisiko Ideal Balance hyvä?
Kaipaisin luonnollista , aamusta iltaan pysyvää ja peittävää meikkivoidetta!
Vinkkejä, pliiiis  [Big Grin]  
Onkos kukaan muuten kokeillut Bergasol nimistä itseruskettavaa?

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: February 01, 2003, 22:31:00 pm »
[beauty]  Tässä mun kasvomeikkien TOP 5...  [beauty]  

1. M A C 'STUDIOFIX'
- Meikkipuuteri. Pysyy ja peittää hyvin.

2. Versace 'OIL FREE FOUNDATION'
- Erittäin peittävä. Vaikeahko levittää.

3. Chanel 'VITALUMIÈRE'
- Kiiltävä, kohottava ja peittävä.

4. Clinique 'STAY PERFECT'
- Luonnollinen ja matta. Levittyy hyvin.

5. L´Oreal 'TRANSLUCIDE'
- Edullinen! Virkistää (sis. C-vitamiinia). Luonnollinen. Pysyy hyvin.

Diorilla, Shiseidolla ja Lancômella on myös hyvät meikkivoiteet. Oon kuullu kehuttavan Maybelline 'FRESH MATTE'-meikkivoidetta nimenomaan rasvoittuvalle/kiiltävälle iholle.

En voi taas sietää noita Blascon tuotteita sillä niillä tulee aivan liian jauho-pakkelimainen lopputulos!  [18_crazy]

Bergasolia en oo kokeillu muuta kuin aurinkoöljynä. Itseruskettavissa mun suosikit  löytyy St. Tropezilta (kallis), Lancômelta (keskihinta) ja L´Orealilta (halpa).  [Cool]

Gymgirl

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: February 01, 2003, 23:15:00 pm »
Paljon toi M A C maksaa? Mistä sitä löytäis? Toi St. Tropez on mua jo jonnin aikaa kiinostanut....aika kallista taiaa tosiaan olla...jotain 60€?Onko ne saman sarjan muut hoito tuotteet välttämättömiä?  [Confused]

Gymgirl

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #3 on: February 02, 2003, 09:48:00 am »
Sorry...Huomasinkin alla olleen aikaisemmin keskustelua M A C:ista! Harmi ettei sitä saa suomesta...ilmeisesti Suomesta ei löydy mitään hyvää meikkivoidetta??!!!  [Roll Eyes]    [cry]

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: February 02, 2003, 13:51:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Gymgirl:
Toi St. Tropez on mua jo jonnin aikaa kiinostanut....aika kallista taiaa tosiaan olla...jotain 60€?Onko ne saman sarjan muut hoito tuotteet välttämättömiä?

On ne välttämättömiä sillä lopputulos saattaa olla melkoisen kirjava ilman sitä sarjan omaa hiovaa kuorintavoidetta ja kosteuttajaa. Tätä kosteuttajaa sekoitetaan myös siihen itsestäänruskettavaan ruskeanvihreään 'mömmöön' ja esim. kasvoihin, muuten lopputulos saattaa olla järkyttävän tumma, varsinkin vaaleaihoiselle ja sellaiselle jolla ei ole minkäänlaista rusketusta ennestään.  [Cool]  

St. Tropez-käsittely on AIKAAVIEVÄÄ sillä ensin se levitetään kuoritulle ja kosteutetulle vartalolle ja kasvoille, annetaan vaikuttaa n. 4 tuntia ja pestään pois. Tää on parasta tehdä silloin kun on mahdollisuus olla ilman vaatteita tuon vaikutusajan sillä se ruskeavihreä kehiteväri tarttuu tehokkaasti vaatteisiin. Levitykseen suositellaan lateksihanskoja mut niillä lopputulos on kirjava  [18_crazy] (kokemusta on!) joten se levitys on parasta tehdä paljain käsin. Mä oon oppinu tekeen ton salamannopeasti ja parasta ollakin nopea, muuten kämmenet ja kynnet pysyvät mudalla lioittuneen näköisinä ainakin viikon verran.  [thum]

Tän vuoks mä teen tän St. Tropez rusketuksen vain silloin ku mä pystyn varaamaan siihen noin 5-6 tuntia aikaa.

Nopeampaan rusketukseen käytän Lancômen itseruskettavaa sprayta, kuivuu välittömästi joten voin pukee vaatteet vaikka heti ylleni eikä niihin jää laikkuja. Väri kehittyy alle 2:ssa tunnissa, mikä on ISO plussa!  [thumb]

sweetie

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #5 on: March 26, 2003, 23:26:00 pm »
Lancome on hyvä, niin ja toi MAC!
Mitäs pidätte valoaheijastavista meikkivoiteista?

kimberly

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #6 on: April 03, 2003, 16:53:00 pm »
Minulla on sekaiho,ja parhaaksi meikkivoiteeksi olen itselleni huomannut YSL "Ènergie Teint".Meikkivoide on rasvaton,levittyy helposti eikä jätä pakkelimaista pintaa kuten todella monet seka/rasvaiselle iholle tarkoitetut meikkivoiteet.Säilyy koko päivän hyvin iholla ja  antaa terveen näköisen lopputuloksen.

Joe Blascoon olen minäkin todella pettynyt!Ostin sen,kun luin että se kestää muuttumattomana koko päivän,ja teen sellaista työtä jossa kaikenlainen ehostus joutuu koetukselle,ja olen kyllä pettynyt.Vaikka kosmetologi testasi ja valitsi minulle sävyn,näyttää se jotenkin oudolta,ja vaikka kuinka ohuesti levittäisi,näyttää tuote hirvittävän töhnäiseltä eikä ole kovin luonnollinen.

Sweetie,kannattaa myös kokeilla Lancomen T-Controlea rasvoittuville ongelma-alueille (nenä,leuka,otsa).Se hillitsee kiiltoa tehokkaasti.

756

• Guest
(No subject)
« Reply #7 on: April 04, 2003, 12:13:00 pm »
Heipsan!  [Smile]
Haluaisin löytää "J-Lo - tyylisen" meikkivoiteen. Eli hieman kiiltävän ja läpikuultavan. Luonnollisen näköisen. Sellainen meikki onnistuu varmaan paremmin kesällä ruskettuneelle iholle, mutta kertokaahan jo nyt mistä tollaista voidetta voisi löytyä.
Tackar!  [smlove]

Rit@

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #8 on: April 04, 2003, 10:11:00 am »
J.Lo tyyppinen meikkivoide löytyy ainakin Revlonilta. Nimeltään Skinlight tai jotain sinnepäin. Kannattaa sekoittaa johonkin toiseen (ohueen)meikkivoiteeseen, koska muuten lopputulos voi olla liiankin helmiäinen. Käytän usein itse tätä esim. vain poskipäillä..

Sidny

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #9 on: May 02, 2004, 00:40:00 am »
Olen ollut tyytyväinen vain yhteen meikkivoiteeseen, ARTDECO:n Hydra Silk, minulla nro 7. Monenmoista olen kokeillut ja ihan niin että asiantuntija on suositellut jotain. Silti aina ollut liian tumma tai vaalea tai jäänyt laikkuja tms  [Roll Eyes]

2370

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: May 01, 2004, 13:46:00 pm »
Ja minä olen tykästynyt Givenchyn Teit Miroir Satine -meikkivoiteeseen! Ohut, luonnollinen, sisältää aurinkosuojan, mutta hieman hintava: mutta hyvästä kannattaa maksaa.   [Smile]  
Uusien kokeiluhan on tietysti kivaa (käy vaan kukkarolle): tämän voittanutta en ole kuitenkaan löytänyt. Valitettavasti vaan kotipaikkakunnallani ainoa Givenchyä myynyt lopetti myynnin!   [Frown]

Shakira

• Full Member
Re: Hyvä meikkivoide?
« Reply #11 on: May 18, 2005, 21:40:33 pm »

Vähän aikaa sitten tuli markkinoille Cliniquen uusin: New Skin Smoother Pore Minimizing Makeup. Ihan mieletön! Todella kevyt ja pehmeän tuntuinen iholla, mutta peittää hyvin, ja tekee ihosta "kankaannäköisen"... En tiedä saako Suomesta vielä, mutta todennäköisesti hyvin pian  :-*

Jonayla

• Guest
« Reply #12 on: May 18, 2005, 21:57:54 pm »
On kokeiltu kymmeniä, ehdoton suosikkini tähän mennessä on Lancomen Color ID, ohut, sulautuu ihoon, peittää silti pienet virheet, jos ihossa on kuivia kohtia, sulautuu myös niihin hyvin.

Starfish

• New Face
  • *
« Reply #13 on: May 19, 2005, 22:55:20 pm »
Kosmetologina ja meikkaaja-maskeeraajana voin suositella sun iholle jos se on sekaiho niin lumenen matt touch meikkivoidetta. Joe Blasco on aivan liian paksua epäpuhtaammalle iholle. Ajattellaan näinkin että Lumenessa on väripigmenttejä (peittävyyttä) prosentuaalisesti n.16% niin Blascossa sen sijaan on 60%  eek:!!!!
Itelläni mulla on myös sekaiho ja toi lumene pitää mulla hyvin mattapintaisena pitkin päivää ja se myös antaa ihon hengittää hyvin.
Lumene miellettään nopeasti sellaseksi halpis tuotteeksi, mutta monet nykypäivän suomalaiset huippumeikkaajat käyttää paljon lumenea mm. hydra dropsia. Olen yhden assarina myös ollut. Se että iho rupeaa nopeasti kiiltämään voi johtua tai johtuukin usein siitä että iho puuteroidaan tukkoon. Isolla puuterisiveltimellä saa taputeltua iholle mukavan ohuen puuterikerroksen joka samalla kiinnittää meikkivoiteen.
Monta muuta hyvää löytyy, kannattaa kuitenkin valita fluidi, koska rasvapohja on usein liian paksu. Tiesittekö että jos käyttää meikkivoidetta niin iho pitää iltaisin pestä 2 kertaa, koska ensimmäinen kerta pesee meikin pois ja toinen kerta vasta varsinaisesti kasvot  ;)

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #14 on: May 20, 2005, 15:19:11 pm »
Saike tykkää Chanelin meikkivoiteesta nimeltä Double Perfection Fluide!!!!.
Estee Lauderin Ideal Matte oli myös hyvä, mutta nykyään tuntuu liian peittävältä ja ihoni kun on nykyään pintakuiva, niin jää ikäviksi kököiksi iholle. Ei siis levity kunnolla.