Author Topic: Tatuoinnin poisto  (Read 1969 times)

1716

• Guest
Tatuoinnin poisto
« on: February 01, 2003, 18:40:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Petra:
Mulla on eräs ystävätär, joka kovasti suree ottamaansa tatuointia... Tyyli muuttui, mutta "rajuhko" kuva jäi nuoruusvuosilta.
Mitä tapoja on poistaa tatuointi mahdollisimman vähillä arvilla?

Eka paikka jota suosittelen on Eila Hellgren ja siellä T-Way laite. Se vaatii useamman hoitokerran ja ei jätä arpia En tiedä hintaa.

http://www.hellgren.com

[ 01-02-2003, 18:42: Viestiä on muokannut: M & V ]

Anna Hill

• Full Member
(No subject)
« Reply #1 on: February 01, 2003, 19:53:00 pm »
Kirurgi poisti multa sormesta pienen tatuoinnin muutama vuosi sitten. Sanoisin et on taidokkaasti 'viillelty ja leikelty' koska siitä jäi vain pienenpieni arpi jota kukaan ei edes huomaa!  [thumb]  

2 kpl (pientä) tatskaa on vielä jäljellä mutta niistä en luovu koskaan!  [Smile]

Petra: Minkäkokoinen se kuva on?  [Confused]

Heidi

• Full Member
(No subject)
« Reply #2 on: February 01, 2003, 20:05:00 pm »
Siis onkos niin, että Miss Suomella ei saa olla tatskoja ollenkaan? Vai onko niin, että saa olla mutta ei näkyvillä paikoilla?

Petra

• Full Member
(No subject)
« Reply #3 on: February 01, 2003, 20:18:00 pm »
Se on noin 20x10 cm, käsivarressa.

65

• Guest
(No subject)
« Reply #4 on: February 01, 2003, 20:37:00 pm »
quote:

Aika kookas on kyllä! Mä tein nassikkana kavereitten kanssa pikku simoissa sellaisen 5x5 cm:n tatskan käsivarteen. Kävin ottamassa sen sitten pois Eiran sairaalassa! Se leikattiin paikallispuudutuksella pois ja kun nahka antoi periksi niin ommeltiin vain kiinni ilman ihonsiirtoa.

Noin iso vaatii ihonsiirron tai kannattaa kysellä tattoo mestoista, kun mulla on sellainen fiilis, että niitä voidaan myös "poistaa" niin että tatskan päälle tatuoidaan jotain....

65

• Guest
(No subject)
« Reply #5 on: February 01, 2003, 20:40:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Heidi:
Siis onkos niin, että Miss Suomella ei saa olla tatskoja ollenkaan? Vai onko niin, että saa olla mutta ei näkyvillä paikoilla?

Kiva et olet Heidi kirjoituskunnossa! Olin vähän huolissani eilen miten pärjäilit niiden dobermannien kanssa!   [thum]

Heidi

• Full Member
(No subject)
« Reply #6 on: February 01, 2003, 20:46:00 pm »
Voi, minä vanha koiran kouluttaja...selvisin hyvinkin dobermanneista ja vaikka mistä muistakin haasteista. Tosin missi koulutus jäi vähänlaiseksi...

Harmi...  [thum]

Sininen

• Full Member
(No subject)
« Reply #7 on: February 22, 2004, 10:31:00 am »
quote:
Alunperin lähettänyt Kylmäsen Usko:
quote:

Aika kookas on kyllä! Mä tein nassikkana kavereitten kanssa pikku simoissa sellaisen 5x5 cm:n tatskan käsivarteen. Kävin ottamassa sen sitten pois Eiran sairaalassa! Se leikattiin paikallispuudutuksella pois ja kun nahka antoi periksi niin ommeltiin vain kiinni ilman ihonsiirtoa.

Noin iso vaatii ihonsiirron tai kannattaa kysellä tattoo mestoista, kun mulla on sellainen fiilis, että niitä voidaan myös "poistaa" niin että tatskan päälle tatuoidaan jotain....

Minkä hintainen kyseinen toimenpide oli? Itse olen koittanut poistaa tatuointia Sairaala Laserissa laserilla ja Eila Hellgrenilla jollain hionta-tekniikalla. Kuva on haalistunut mutta on selkeästi vielä näkyvissä. En jaksaisi enää ravata hoitoloissa koska yli 10 kerran jälkeen ei ole tullut kunnollisia tuloksia, rahaa on mennyt kuitenkin arviolta jo 2000 euroa (jos edes riittää). Mielummin otan arven käsivarteen ku käyn jatkuvassa käsivarren ja lompakon kidutuksessa.   [Mad]    [Roll Eyes]

Sari

• Full Member
(No subject)
« Reply #8 on: February 22, 2004, 14:42:00 pm »
Tatuoinnin poisto (varsinkin kookkaan) jättää aina jonkinmoisen arven, arven koko ja näkö riippuu myös siitä minkälainen on ihosi "arpeutumistapa" eli miten sinulle muuten muodostuu arpia ja onko arpukidoksesi paksua jne..
Arpiahan voidaan sitten myöhemmin yrittää häivyttää mutta tulokset ovat taas persoonakohtaisia, mikä konsti toimii kenellekin.

Amentes

• Full Member
(No subject)
« Reply #9 on: February 23, 2004, 14:52:00 pm »
Eipä taida Suomessa olla yhdelläkään klinikalla hallussa kunnon laserlaitteita, joilla kookkaammat ja mahdolliset värikuvat saisi kokonaan pois. Rahaa saa taatusti kulumaan, ja lopputuloskin on vain haalistunut kuva tai vähitellen pinnaltaan arpeutuva läntti ( [director]  välttäkää kauneushoitoloiden poistoja!!) Punapigmentti on väreistä vaikein, joten sen värisistä kuvista ette ainakaan pääse Suomessa eroon  [sad]
A good nightmare comes so rarely
-while ordinary dreams are so easy to find

69

• Guest
(No subject)
« Reply #10 on: February 23, 2004, 15:24:00 pm »
Kannattaa miettiä tarkkaan ottaako tatuoinnin. Musta puhtaannäköinen iho on paljon kauniimpi kuin ihoon tehty kuva. Tatuointi on hyvä keino päästä eroon lady-imagosta.

91

• Guest
(No subject)
« Reply #11 on: February 24, 2004, 15:29:00 pm »
Sitten on tietenkin ilmainen vanha linnavenkuloiden konsti jossa kuva lahtee mutta arpi saattaa jaada. Rikotaan iho tatuoinnin kohdalta ja valellaan siihen kermaa niin ettei haava paase paranemaan ja se tulehtuu jolloin kuva matii ulos.

Monica

• Full Member
(No subject)
« Reply #12 on: November 01, 2004, 18:51:00 pm »
Anna Hill, voitko suositella kirurgiasi? Haluaisin poistattaa yhden tatuoinnin ja olen huomannut asiaa tutkiessani, ettei se ole ihan helppoa hommaa. Siis että jopa laseristakin jää arpia ja hoito saattaa kestää pari vuotta!! Ehkä olisi helpompaa vaan leikkauttaa pois koko kuvatus.

69

• Guest
(No subject)
« Reply #13 on: November 01, 2004, 20:02:00 pm »
Monica: Ihan omaksi parhaakseni, älä IKINÄ poista tatuointia leikkaamalla. Valo on ainoa fiksu keino poistaa tatuointeja. Jopa tatuointi itsessään on paljon kauniimpi kuin leikkaamalla poistettu kohta ihossa. Leikkaamalla voi jäädä todella pahan näköiset arvet.

Monica

• Full Member
(No subject)
« Reply #14 on: November 02, 2004, 01:32:00 am »
Okei Team, kiitti neuvosta.

Mutta tässä alkaa mennä ihan pää sekaisin, kun on ties vaikka minkälaisia lasereita ja valoja... ja toisissa paikoissa sanotaan, että punainen ja musta lähtee helposti, kun sitten taas toisaalla sanotaan, ettei nimenomaan punainen lähde....  [Roll Eyes]  

Olis kiva kun löytäis jonkun sivun missä on ennen ja jälkeen kuvia. Laserin sivuilla oli yksi kuva ja siinäkin oli jäänyt hirveä arpi.   [18_crazy]