Author Topic: Elimistön puhdistajat...  (Read 4252 times)

399

• Guest
Elimistön puhdistajat...
« on: January 09, 2003, 18:59:00 pm »
Onko kuinka monella kokemuksia elimistöä puhdistavista yrttijuomista?

Tulin näin joulun jälkeen hankkineeksi Colontonic-merkkistä tiivistejuomaa ja purkin kyljessä kehutaan kuinka kuona-aineet ja ylimääräiset nesteet lähtevät... Paastolle kun en halua kun en dieetilläkään ole koskaan ollut. Tehoaako tällaiset tuotteet toivotulla tavalla ja mitä muita havaintoja niistä teillä on?

Sugar

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #1 on: January 11, 2003, 13:56:00 pm »
Kaverini on ollut pari kertaa Colon tonic-kuurilla, itse en ole uskaltanut kokeilla koska mulla menee maha herkästi sekaisin. Kaverini mukaan paino  ei Colon tonicilla varsinaisesti laske, mutta olo tosiaan kevenee ja wc:ssä saa ravata useammin, ilmeisesti turvotukset ja suolistoon kertyneet kuonat poistuvat aika tehokkaasti.

kirck

• Guest
Re: Elimistön puhdistajat...
« Reply #2 on: May 15, 2005, 23:57:16 pm »
Kuulin juuri , että lehtivihreä juomalla saa elimistöä puhdistettua.
en tiedä enempää enkä ole itse kokeillut.

Maana

• Full Member
« Reply #3 on: May 16, 2005, 16:43:17 pm »
Lehtivihreä puhdistaa verta ja parantaa raudan imeytymistä verenkiertoon. Lehtivihreä on myös hyväksi maksalle, jolla on tärkeä rooli epäpuhtauksien ja kuona-aineiden poistamisessa kehosta.
Myös porkkana- ja kaalimehut omaavat puhdistavia ominaisuuksia, kuten hedelmät, marjat ja vihannekset yleensäkin.

Hanni

• V.I.P. MEMBER
« Reply #4 on: May 17, 2005, 10:06:40 am »
Hui kaali? Kaali just aiheuttaa turvotusta...? Jotkut sanoo että noi Colontonicin tapaiset kuurit sekoittaa omaa luontaista ruuansulatusta. Toki jos syö paljon punaista lihaa ja transrasvoja niin ehkä kannattaa kokeilla. Monesti olen kuullut että niiden jotka syö paljon kasviksia ja hedelmiä ja vain vähän punaista lihaa/rasvaa ei kannata tehdä näitä puhdistuskuureja.
Niin makaa kuin petaa.

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #5 on: May 17, 2005, 16:16:22 pm »
Mulla on koko ajan vatsa kipeänä ja outo, raskas olo... pitäisi varmaan kokeilla puhdistusta ::)?
Maistuuko tuo Colontonic pahalle vaiko hyvälle? :o

Hanni

• V.I.P. MEMBER
« Reply #6 on: May 17, 2005, 16:18:38 pm »
Mulla on koko ajan vatsa kipeänä ja outo, raskas olo... pitäisi varmaan kokeilla puhdistusta ::)?
Maistuuko tuo Colontonic pahalle vaiko hyvälle? :o

En suosittele jos sun vatsa on kipeä ja vielä olet vatsataudissa! (Saike-topicissa) Kun olet taas terve voit kokeilla puhdistuskuuria. Maistuu luumulle. Sitä laitetaan vain muutama tippa isoon vesimäärään. Hyvää se on maultaan.
Niin makaa kuin petaa.

Mary

• Full Member
« Reply #7 on: May 17, 2005, 16:31:58 pm »
Mä en kylläkään tykännyt tosta Colontonicin mausta, joten jäi juomatta. Eikös sitä ole vielä sitruunankin makuisena? Kapseleina löytyy myös!

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #8 on: May 17, 2005, 16:40:08 pm »
En suosittele jos sun vatsa on kipeä ja vielä olet vatsataudissa! (Saike-topicissa) Kun olet taas terve voit kokeilla puhdistuskuuria. Maistuu luumulle. Sitä laitetaan vain muutama tippa isoon vesimäärään. Hyvää se on maultaan.

Vaikken olisikaan vatsataudissa niin melkein joka päivä vatsa sattuu...olen alkanut jo epäillä vaikka mitä, jotain vakavaa sairautta yms. kauheuksia... Puhdistuskuuri kuulostaa hyvälle, mutta en halua juoda jotain, mikä maistuu pahalle. Sitten voi jäädä kuuri kesken. Hanni tykkää, Mary ei...

Hanni

• V.I.P. MEMBER
« Reply #9 on: May 17, 2005, 16:54:29 pm »
No joku tuolla mainitsi kaalimehun. Voisin kuvitella että se olis pahaa juotavaa. Jos tykkäät kuivatun luumun mausta, pystyt juomaan colontonicia. Jos taas tykkäät syödä vain herkulta maistuvia ruokia, niin sitten en tiedä.

Mene Saike lääkärille. Gynelle ja lisäksi yleislääkärille joka tunnustelee vatsan alueen. Vatsavaivat voi johtua epäsäännöllisistä elämäntavoista, vääristä ruuista, kahvin juonnista siis mistä vain -- naistenvaivat lisäksi. Esim. mulla on rajattu se mitä voin syödä/juoda vatsan takia ja siinä onkin sitten pitkä lista kaikista ns. normaaleista aineista kuten kahvi, tee, ruisleipä, sipuli, kaali jne.
Niin makaa kuin petaa.

Mary

• Full Member
« Reply #10 on: May 17, 2005, 17:02:39 pm »
Joo no jos siis tykkää luumusta... mä en vaan pitäny nestemäisessä muodossa :o mutta uskoisin, että se sitruuna voisi olla parempaa, täytyy joskus maistaa!

mr.sixty

• Guest
« Reply #11 on: May 18, 2005, 10:39:57 am »
Mulla on koko ajan vatsa kipeänä ja outo, raskas olo... pitäisi varmaan kokeilla puhdistusta ?
Maistuuko tuo Colontonic pahalle vaiko hyvälle?

Kokeile raskaustestiä tai mene lääkäriin. Vaivat yleensä vaan pahenee jos ei mene ajoissa lääkäriin.

mulla ainakin menee vatsa teestä hieman sekaisin jostain kumman syystä. Ruisleipä aiheuttaa ainakin mutsille vatsan turpoomista ja muita vaivoja. itte en niitä vedä

Maana

• Full Member
« Reply #12 on: May 23, 2005, 13:17:46 pm »
Jos vatsa on kipeä niin maitohappobakteerivalmisteet tekevät erittäin hyvää, koska ne tasapainottavat vatsan ja suoliston toimintaa. Ja kun vatsa voi hyvin niin se heijastuu koko elimistöön, eli esim. henkilöt jotka tuntevat stressin tai muita ongelmia vatsassaan kannattaisi kokeilla vaikkapa Gefiluksen tuotteita. 

Colontonicia olen minäkin kokeillut, ihan hyvä oli maku, mutta kyllähän paras ja luontaisin puhdistuskuuri on se että juo paljon vettä ja syö monipuolisesti hedelmiä ja vihanneksia yms.. Keho hoitaa itse kyllä loput.  :)

Ja kun sitä kaalia on ihmetelty, niin ainakin sellainen puhdistava ominaisuus sillä on  että se sisältää antioksidantteja jotka puhdistavat elimistöä ympäristön myrkyiltä (vapaat happiradikaalit) ja myös sipuleilla erityisesti sama vaikutus  :-*

Täällä on myös lisää puhdistusjutuista http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,1306.0.html

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #13 on: May 23, 2005, 13:55:42 pm »
Kokeile raskaustestiä

Jaaha! No raskaana nyt en sentään ole eek:!!! Jos raskaana olisin, lyön vaikka vetoa, että voisin todella pahoin (mikään ei pysyisi sisällä...), mutta mahani raskauden vuoksi tuskin sattuisi... ja kun kuukautisetkin tulevat ajallaan.
Tämä on juuri sellaista möykky mahassa oloa, joka tietenkin johtuu jostain kasvaimesta :eek:...

Maana

• Full Member
« Reply #14 on: May 23, 2005, 14:02:00 pm »
Tämä on juuri sellaista möykky mahassa oloa, joka tietenkin johtuu jostain kasvaimesta :eek:...
Ou Nou, ei kai sentään!  eek: varteenotettava vaihtoehto olisi umpisuolen tulehdus mutta kun sekin taitaa olla enemmän lastentauti..  :-\