Author Topic: Mascarat  (Read 3275 times)

vanhaluumu

• Global Moderator
(No subject)
« Reply #15 on: January 11, 2003, 18:00:00 pm »
tamahan on vahan sellainen juttu etta yksi maskara sopii aidille toinen tyttarelle,ripsia kun on jumalattoman monen sorttisia. on pitkaa ja harvaa ja lyhytta tuuheaa. jaykkaa ja velttoa (kuulostaapa *****lta  [Embarrassed]  )
myos makuja on monia joku haluaa selkeat ohuesti meikatut ripset osaa haluaa katseeseen draamaa paksummalla maskaralla.myos tuo juttu mika kenenkin silmia arsyttaa on tosi yksilollinen. itse loysin 92 jenkeissa oleillessani maybellen great lashin ja juutuin siihen VUOSIKSI. ihan oikeasti kylla meikkaajat kayttivat ainakin silloin kyseista tuotetta  [Wink]  . se aiheutti aluksi poispestessa arsytysta mutta silmat tottui tuotteeseen (tai sitten vanhalta meni tunto...  [thum]  )
kokeilin tassa valissa l'orealin intensifiqueta mutta tuote ei6 ollut ollenkaan niin tuuheuttava kuin mainos antoi ymmartaa.
nyt sitten lentokentalta loysin max factor 2000 calorien (ja suomeen tullessani yllatyin etta sita mainostetaan suomessa kovastikin). tuote on ollut tosi hyva, ja jos huolella harjaa saa jo yhdella kerroksella oikein kaartuvat ja TUUHEAT hapsottimet!
tassa siis viela yhden kayttajan mielipide!
- Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kun ellun kanat -

Sanna Ko

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #16 on: January 11, 2003, 18:20:00 pm »
Mielestäni myös "tavalliset"merkit ovat varsin käypiä.Itse käytän asiakkaille meikkejä tehdessäni Maybellinea ja MaxFactorya,kyseisten firmojen meikit ovat mielestäni kestäviä ja ladukkaitakin eikä hintakaan ole pilvissä.
Tuo siveltimen käyttö ripsiväriä levitettäessä on makuasia,mutta maskeeraajat käyttävät sivellintä hygienia syistä ja siveltimellä on helpompi levittää ripsiväri asiakkaan ripsiin,myös juureen kuten Sasu taisi jo mainita...ja kai se jonkin verran myös auttaa "klönttien" torjumisessa,jotka aiheutuvat ilman pääsystä väri"putkiloon",eli harjaa ei kannata työnnellä edestakaisin putkilossa turhaan jos haluaa välttyä turhilta klönteiltä pidenpään.

Liini

• Full Member
(No subject)
« Reply #17 on: January 11, 2003, 18:31:00 pm »
Max factoriin olen minäkin tyytyväinen  [Big Grin]

Sasu

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #18 on: January 11, 2003, 19:01:00 pm »
Yksi Make Up Bar on ainakin Mikonkadulla.

Tuo kuidulla ripsien pidentäminen kuulosti minustakin erittäin hyvältä, mutta erään meikkaajan haukuttua tuotteen lyttyyn, en viitsinyt edes vaivautua kokeilemaan.

Pitäisiköhän sittenkin testata...  [Embarrassed]

2654

• Guest
(No subject)
« Reply #19 on: January 10, 2005, 10:57:00 am »
hjälp! Ostin vastikään hetken mielijohteesta l`orealin Double Extension ripsarin... Nyt onn käyttäny sitä pari päivää ja lopputulos on aivan järkky.. Kyseessä on siis kuidut alle ja itse väri päälle- ripsari. Käyttääkö täällä joku kyseistä merkkiä, käyttövinkkejä?!? Vai heitänkö suoraan roskikseen?

Adriana

• Full Member
(No subject)
« Reply #20 on: January 10, 2005, 11:15:00 am »
Moi! Minä käytän sitä L'Orealin ripsaria!
Tulos on kauhea jos eka levittää sen valkoisen ja se kerkee kuivua liikaa ennen mustan laittoa, silloin itse ripsarin levitys epäonnistuu täysin.

Kaksi edellistä putiloa oli todella hyviä mutta tämä nykyinen antaa ihan liikaa ainetta kerralla harjaan ja vaikka kuinka pyyhkisi tulos on todella paakkuinen ja liian paksu kerros kerralla vedettynä. Sääli, sillä tämä ripsari on ainakin antanut todella hyvän pituuden!!!

Eli vähän sekavat mielipiteet mullakin tästä tuotteesta...=)

Eeva

• Full Member
(No subject)
« Reply #21 on: January 10, 2005, 14:08:00 pm »
Halvemmista merkeistä kokemusta on Lumenesta, mutta ei kiitos koskaan enää. Klönttäsi ripset ja valui silmien alle päivän mittaan.
Cliniqin ripsareita käytin jonkin aikaa. Niihin olin tyytväinen.
Nyt ostin Lancomen Definicilsin (myönnetään, mainostettu paljon, joten piti kokeilla   [Roll Eyes]  ) ja se on kuin onkin loistotuote. Väri tarttuu mahtavasti ja tasaisesti   [Smile]  .

Riikka81

• Full Member
(No subject)
« Reply #22 on: January 10, 2005, 14:27:00 pm »
Edullisimmista merkeistä olen käyttänyt lähinnä Lumenen Extra Volume Mascaraa ja Maybellinen Great Lash Mascaraa. Molemmat ovat olleet mielestäni ihan hyviä, mutta Cliniquen ja Lancomen ripsarit ovat kyllä parempia  [thumb]  (mutta opiskelijalla ei ole aina valitettavasti varaa ostaa niitä  [1sad]  ).

Amentes

• Full Member
(No subject)
« Reply #23 on: January 10, 2005, 15:04:00 pm »
YSL:n Volume on ollut se ainoa ripsari jo useamman vuoden. Hylsyjä on kertynyt lukuisa määrä sillä tuote ei kauaa kestä. Välillä on tullut kokeiltua muita merkkejä, mutta lopulta päädyn aina yhteen samaan.
Musta on ainoa oikea väri, tosin lilaakin tulee välillä käytettyä. Volumen koostumus kun on mitä runsain ja paksu lila näyttää kesärusketuksen kanssa Hyvältä.
A good nightmare comes so rarely
-while ordinary dreams are so easy to find

Monica

• Full Member
(No subject)
« Reply #24 on: January 10, 2005, 16:22:00 pm »
Edelleen vannon tämän nimeen:

Ripsari:

Estee Lauder, MagnaScopic.

2654

• Guest
(No subject)
« Reply #25 on: January 10, 2005, 17:27:00 pm »
Itse olen aina käyttänyt vedenkestävää ripsaria. Taivuttamisen jälkeen ripseni palaavat helposti tikkusuoriksi jos ripsari on vääränlainen. Esimerkiksi Lumenen extra volyme on toiminut tähän mennessä, mutta kuivuu hyvin nopeasti hylsyyn, tosin kyseinen merkki ei ole kovin hintava.  Kanebo 38 on niin "vetistä" että ripseni suorenevat täysin taivutuksen jälkeen  [Frown]
Että euroja on tullut heitettyä roskiin roppakaupalla. Aina kun kaupassa yritän selittää ongelmaani myyjät katsovat minua vähän kieroon ja näköjään suosittelevat ties mitä. Ja sitten ripseni ovat taas mitään sanomattoman tikut...( tuo ei taida enää olla suomen kieltä  [Smile]  )

2654

• Guest
(No subject)
« Reply #26 on: January 10, 2005, 17:30:00 pm »
niin ja sama homma meikkaajilla, yritän aina kertoa että ripseni suorenevat mutta jotenkin luullaan et ongelmana on levitystekniikka tai liiallinen määrä väriä harjassa. Mutta näin ei ole minun kohdalla, ongelma on todella ärsyttävä...

Sininen

• Full Member
(No subject)
« Reply #27 on: January 10, 2005, 19:58:00 pm »
quote:
Alunperin lähettänyt Stella:
Nyt pistit pahan...   [thum]    Täytynee nimittäin itsekin ottaa selvää...
Ostin sen kauneus ja terveys messuilta.
Enkä itse asu pääkaupunkiseudulla, joten vähän hakusessa on paikka minultakin.
Mut kehuivat sen olevan aivan Hesan ydinkeskustassa.
Löytäisin varmaan tiedon kotoa ja ilmottelen sitten lisää..

Ellen ihan väärin muista niin ko. myymälä sijaitsee Keskuskadulla, Stockaa vastapäätä.

Ja mitä rispiväreihin tulee, olen vihdoin löytänyt "omani" ja se on Lancomen Hypnose. Tulee ihanan pitkät ja tuuheat ripset..   [love]

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #28 on: January 13, 2005, 16:34:00 pm »
Minulla on suuri ongelma melkein kaikkien mascaroiden kanssa,on se, että ne kaikki varisevat alta aikayksikön silmien alle. Vaikka pohjustus on hyvä, kiva kulkea silmänaluset mustina. Kolme ripsiväriä olen tähän mennessä löytänyt, mitkä eivät petä Kanebo 38, jota ilman en voisi elää ja Nivean Lash Revolutions, sekä L`orealin Panoramic Curlin muut värit paitsi musta, joka sekin leviää silmien alle.    [Frown]  

Mm. näistä merkeistä olen melkein kaikki läpi käynyt ja kaikissa sama ongelma: Dior, Lancome, Maybelline, HR, YSL ja Lumene. Enpä uskalla laskea paljonko on hutiostoksiin mennyt rahaa. Tässä pätee hyvin se, että mikä toimii toisella, ei toimi toisella välttämättä ollenkaan...   [Roll Eyes]

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #29 on: January 13, 2005, 16:39:00 pm »
Muuten onko Anna Hill kokeillut Kiss me cosmeticsin mascaraa? (Tai joku muu) Pitäisi kulma olla paakkuuntumaton, kestää kyyneleet jne. Mm Lucy Liu ja Jennifer Lopez käyttävät tätä... Tekisi mieli tilata, mutta ei taas viitsisi laittaa reilua 20€ hukkaan...  [bigglasses]