Author Topic: Mascarat  (Read 3275 times)

BellaBambi

• Junior Member
  • **
Re: Mascarat
« Reply #30 on: February 09, 2006, 17:25:28 pm »
Käytin itse aiemmin halpis ripsareita kuten loreal, mutta olen vaihtanut ne kalliimpiin kuten Lancomeen. Suosikkejani ovat
 L`extreme sekä hypnose.

Miss~Anna

• Global Moderator
  • Kauneus on elämäntapa.
« Reply #31 on: February 09, 2006, 18:40:44 pm »
Olen käyttänyt ainoastaan Kanebon 38 viimeiset neljä vuotta; aina jos kokeilen jotain muuta mascaraa (edes muita Kanebon versioita), tulos ei ole yhtä hyvä. Ainakin omalla levitystekniikallani saan ihan runsaat ripset.  :)

Saike

• ELITE MEMBER
« Reply #32 on: February 15, 2006, 14:40:29 pm »
Olen käyttänyt ainoastaan Kanebon 38 viimeiset neljä vuotta; aina jos kokeilen jotain muuta mascaraa (edes muita Kanebon versioita), tulos ei ole yhtä hyvä. Ainakin omalla levitystekniikallani saan ihan runsaat ripset.  :)

Itse en pidä tuosta Kanebon 38-mascarasta, kun siinä on niin surkean pieni se "suti". Tuntuu, ettei mitään tartu, vaikka kuinka paljon "harjailee", eli hermot menee.. >:(

Mulle parhaat ripsarit ovat Diorin Diorshow ja Helena Rubinsteinin Lash Queen :-*

Varsinkin Diorissa on ihanan iso harja, jolla saa upeat, tuuheat ripset hetkessä!!  [love]

Halvemmista merkeistä voisin suositella Maybellinen XXXL Lashiä!! :-*

crystallize

• New Face
  • *
« Reply #33 on: August 25, 2006, 22:50:46 pm »
Mä tykkään Rimmelin Volume Flash-ripsarista. Tiedän että se on halpa, mutta se on aivan mahtava! Sillä saa pitkät ja todella tuuheat ripset. Ja olen ostanut tuon kyseisen tuotteen toukokuun lopussa ja ihan hyvässä kunnossa tuo on vieläkin. Suosittelen. (:

Tanyest

• New Face
  • *
« Reply #34 on: September 10, 2006, 21:48:21 pm »
Ripsiväreissä en ole huomannut hirveästi eroja eri merkkien kesken.. lähinnä harja määrä ostohetkellä. Käytän lähes päivittäin ripsaria (sunnuntai ainut vapaapäivä) joten joudun uusimaan 1-1,5kk välein ripsarin eli kun on "huonoa" jo. Keskityn valitsee ripsilleni (tuuheat ja pitkät) sopivan harjan eli niin saan aina täydellisen lopputuloksen oli sitten merkki mikä vain. Vedenkestäviä en käytä ikinä, edes syksyllä tai talvella. En ole koskaan onnistunut saamaan vesiliukoistakaan leviimään joten en koe tarvitsevani tujumpaa tuotetta  :)

Maybellinen full´n soft on ehdottomasti paras (vesiliukoinen) ja perässä tulee se L´oréalin "kakspäinen" (tarkkaa nimeä en muista, se missä pohjustustuote samassa). Suosikkeja myös Diorin diorshow, Ysl:n volume effet, Versacen luxury volume mascara on kanssa hyviä. Niin ja Nivealta se "kumiharja" ripsari, kiva kun en muista tarkkoja nimiä.  peukkualas

Mutta kuten sanottua niin harjan mukaan valitsen. Mulle pitää olla mahdollisimman paksu ja tuuhea harja, mitään pieniä/ohuita harjoja en voi käyttää eikä kamparipsarit ole mua varten.

Lumicki

• New Face
  • *
« Reply #35 on: September 26, 2006, 08:45:41 am »
riippuu ihan ripsien laadusta ja vähän jopa väristäkin (siitäkin millaista lopputulosta hakee )että mikä mascara kenestäkin on hyvä. mulla on tummat, ei erityisen pitkät ja kovin jäykät ripset...jos joku omistaa samantapaiset ripset ja on löytänyt niille sopivan veden kestävän mascaran niin kertoo ihmeessä mullekkin  :)
itse en siis oo löytänyt vielä hyvää mascaraa, tällä hetkellä on joku revlonin tuote kokeilussa.

hullumai

• ELITE MEMBER
« Reply #36 on: August 21, 2007, 22:49:04 pm »