Mielipiteitä 'Naisten Numero 1 -Meikkituotteesta' eli eri ripsiväreistä kaivataan! Kertokaa kokemuksianne eri merkeistä jne. Mulla on sellanen tilanne et jotkut suosikkimerkit ovat alkaneet aiheuttaan mm. silmien kutinaa ja jotain uutta pitäisi löytää tilalle.
Tässä joitakin mun käyttämistä merkkejä ja kokemuksiani niistä:
- YVES SAINT LAURENT Lenghtening Mascara; Uutuustuote. Jännä harja jonka toisen puolen harjakset ovat pidemmät kuin toisen. Liian voimakas tuoksu joka ärsyttää silmiä. Mascara kuivuu liian nopeasti jotta ehtisi levittää toisen kerroksen.
- YVES SAINT LAURENT Mascara Volume; Ollut mun kestosuosikki jo kauan. Kullanvärinen luksushylsy!
![[Wink]](wink.gif)
Tekee silmäripsistä pitkät ja tuuheat, kuivuu tosin liian nopeasti ja levittäessä toisen kerroksen väriä silmäripsistä tulee helposti 'kärpäsenkoiven' näköiset. Aivan liian voimakas tuoksu joka ärsyttää silmiä. Kuivuu ja paakkuuntuu hylsyynsä jo parin kuukauden sisällä.
- CHRISTIAN DIOR Long'Optic Mascara; Hyvät värit ja sisältää hieman kimalletta ja silmäripsistä tulee pitkät ja 3-uloitteiset. Levittyy hyvin mutta kuivuu ja murenee poskille jo muutaman tunnin aikana.
- CHRISTIAN DIOR Fascination Mascara; Huono harja, liian harva. Väri ei meinaa tarttua silmäripsiin. Ei tuuhenna eikä pidennä, suttaa vaan.
- CHRISTIAN DIOR Maxim Eyes: Uutuustuote. Tuuhea ja aika helppokäyttöinen harja mut tulos ei ole sitä mitä luvataan eli tuuheuttava SEKÄ pidentävä. Murenee helposti. Tekee silmäripsistä 'katkenneen' näköiset!
- KANEBO Mascara 38c Silk Performance; Vetää jokaisen silmäripsen ERI suuntiin! Huono harja! Tää mascara ei meinaa lähteä pois edes Kanebon omalla silmämeikinpoistoaineella eikä 38-asteisella vedellä niinkuin mainoksessa luvataan. Tuhoaa silmäripset! Huonoin mascara jota olen koskaan kokeillut.
- VERSACE Fabulous Mascara; Hyvä, kaareva harja mut annostelee aivan liikaa kerralla! Ei pidennä, eikä tuo sitä luvattua kaarevuutta mut tuuheuttaa kylläkin. Upea hylsy! Ärsyttää silmiä hieman muutaman päivän käytön jälkeen.
- LANCÔME Amplicils Full Dimension Volume Mascara: Pidentää silmäripsiä mutta ei juurikaan tuuheuta niitä. Kuivuu hylsyynsä aika nopeasti eli on käyttökelvoton jo kuukauden sisällä.
- CHANELin mascarat; Huonot ja harvat harjat... ripsiväri paakkuuntuu helposti.
- CLINIQUEn mascarat; Huonot ja harvat harjat näissäkin... väri ei meinaa tarttua.
- HELENA RUBINSTEIN Spectacular mascara; Hyvä harja, tekee silmäripsistä jonkin verran tuuheammat ja pidentää niitä. Murenee tosin silmien alle 7-8 tunnin käytön jälkeen.
- MAX FACTORin mascarat; Pidentää tehokkaasti mutta aiheuttaa kutinaa välittömästi!!!
- MAYBELLINE Lash Expansion; Uutuustuote. Erinomainen hinta-laatusuhde ja yllättävän hyvä harja mutta tää ei meinaa lähteä silmistä silmämeikinpoistoaineellakaan vaan naama näyttää pandakarhulta pesun jälkeen!
PS. Tiesittehän että mascara on 'tuoretavaraa' ja säilyy näinollen ainoastaan n. 3 kk hylsyn avaamisen jälkeen jonka jälkeen siihen alkaa keräytymään bakteereja heti kun se pääsee kosketuksiin ilman ja ripsien kanssa. Älä myös koskaan lainaa mascaraasi kenellekään muulle!