Author Topic: Zone-ruokavalio!! :)  (Read 909 times)

MissFlightattendant

• Full Member
Zone-ruokavalio!! :)
« on: November 29, 2002, 00:56:00 am »
Onko kenelläkään kokemusta ko. ruokavaliosta??
 Itse olen löytänyt zone-aiheiset www-sivut, ja artikkeleita luettuani olen aivan hepulissa saamastani tiedosta!! Ja olen aivan vakuuttunut, että Zone-ruokavalio toimii!! Ja seuraavaksi olenkin menossa kirjastosta lainaamaan Zone-kirjaa, että pääsen aloittamaan mahdollisimman pian zone-ruokavalion toteuttamisen!

Linkki yhdelle zone-sivustolle:www.kanfi.com/zone

1155

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: November 28, 2002, 13:03:00 pm »
Enpä väitä etteikö toimisi   [Smile]   Itse vaan olen sitä mieltä, että mitä tieteellisemmäksi tuossa ruokailuasiassa mennään, sitä suurempi mahdollisuus on sairastua johonkin syömishäiriöön. Jos tuota ruokailua yms ajattelee liikaa, niin siitä tulee liian keskeinen asia elämässä.

[ 28-11-2002, 13:05: Viestiä on muokannut: NAISVALVOJA ]

MissFlightattendant

• Full Member
(No subject)
« Reply #2 on: January 08, 2003, 13:25:00 pm »
Tuossa Treeni- ja ruokavalioapua topicissa MerviS kyseli Zone - ruokavaliosta...
Jos olet edelleen siitä kiinnostunut, niin kannattaa ehdottomasti ensin lukea Zone-aiheiset kirjat. Zone -oikeaa ruokaa oikeaan aikaan ja Zone elämäntapana. Ja HUOLELLA!   [Smile]  

Nuo ruoka-aines yhdistelyt,mainittiin tuolla em. topicissa, eivät kyllä oikein ole oikeoppista Zonea!..suklaata ja raejuustoa??!!...Zone ei missään nimessä katso sokeria hyvällä!! Ennemmin tähän suuntaan aterialla..Kanan ritafileetä,munanvalkuaista, runsaasti vihanneksia sekä hedelmiä, oliiviöjjyä, hieman täysjyvä leipää...Aamun voi aloittaa vaikkapa kaurapuurolla, sillä kunnon vanhan ajan puurolla, ei niillä pika versioilla    [Smile]   ..niin ja siihen tietenkin jotain proteiinia ja rasvoja. Veikkaisin, että Heikkilä laittaisi puuroonsa kunnon voisilmän   [Wink]  !

Meillähän on täällä Suomessa korkean luokan lääkäreitäkin, joiden ruokavalio npoudattaa hyvin pitkälle Zonea!..mm. Antti Heikkilä, Aki Loikkanen...
Heikkilältä olmestyi vasta uusi kirjakin "Elämän paras aika", joka käsittelee juuri tätä ruokavalio suuntaumusta, tosin ei Zonen nimikkeellä.

Olisi kiva, jos joku asiaan perehtynyt voisi antaa oman mielipiteensä, mikäli täältä siis sellaisia löytyy    [Smile]   !

[ 08-01-2003, 13:38: Viestiä on muokannut: MissFlightattendant ]