Author Topic: Marmori-iho  (Read 1159 times)

Krista

• New Face
  • *
Marmori-iho
« on: November 11, 2002, 22:20:00 pm »
Mä olen harkinnut kauneuskilpailuun osallistumista, mutta ainoa ongelmani on ihoni. Minulla on ns. marmori-iho eli kun minulla on kylmä ihoni menee aivan kirjavaksi. Onko muilla tätä ongelmaa?? Auttaisiko itseruskettavat??

87

• Guest
(No subject)
« Reply #1 on: November 12, 2002, 13:46:00 pm »
Tarkoitatko marmori-iholla couperosa-ihoa joka menee kylmässä/kuumassa/jännitystilassa punaisen kukertavaksi? Yleensä ongelman saa piiloon peittävällä meikkivoiteella jollaisia löytyy esim. Joe Blascon meikkisarjasta tai muista ammattikäyttöön tarkoitetuista sarjoista.

Krista

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: November 12, 2002, 19:55:00 pm »
Joo sellainen juuri  [Smile]  en tiennytkään ongelmallani olevan ihan virallista nimeä. Niin siis ei mulla kasvojen iho ole sellainen vaan muu kroppa...esim. jalat ja kädet ovat varmaan aika tökerön näköiset jos palelen ja olen bikineissä kaunottarien vierellä joiden iho on tasaisen kaunis...siksi ajattelin itseruskettavaa. Onko sulla suositella jotain hyvää merkkiä??

87

• Guest
(No subject)
« Reply #3 on: November 13, 2002, 08:31:00 am »
Jaha, just. No couperosa on yleensä kasvojen alueella, en tiedä miksi sitä kutsutaan kropan iholla.

Voihan sitä tekorusketusta kokeilla josko auttaisi vaivaan. Itse olen kokeillut vain muutamaa itseruskettavaa (Dior, Piz Buinin vaahtomainen, No7) joista tuo jälkimmäisenä mainittu eli No7 on teholtaan paras ja helppo levittää koska siinä on merkintäväri mukana joka lähtee suihkussa pois. Pointti on siis se, että vaikutus pitää antaa olla yön yli ja aamulla pestä sitten suihkussa ne merkintävärit pois ettei tule vaatteet sotkuseksi. No7-sarjaa myy Sokos ja kannattaa ottaa se tummempi vaihtoehto.

Onni on se, että yleensä lavalla lamppujen loisteessa on kuuma. Toisaalta taas tuomaristohaastattelu saatetaan tehdä uikkareissa ja takahuoneessa saattaakin olla viileämpää.

Niko Palmu

• Full Member
(No subject)
« Reply #4 on: November 13, 2002, 18:03:00 pm »
Näistä taidettu vääntää jo pariinkiin otteeseen..

http://cgi.ewok.fi/~jerep/ubbs/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=5;t=000063

69

• Guest