Author Topic: Ensimmäiset kilpailuni...a-p-u-v-a  (Read 766 times)

Mansikka

• New Face
  • *
Ensimmäiset kilpailuni...a-p-u-v-a
« on: November 05, 2002, 10:42:00 am »
Moi kaikille!
Kolmen viikon päästä minulla olisi ensimmäiset kilpailut ja sain kuullakin siitä vasta viime viikolla. Eli enpä ole paljon ehtinyt valmistautua eikä tässä ajassa taida paljon ehtiä ihmeitä tehdä. Olisin kuitenkin todella kiitollinen jos te kokeneemmat tai ensimmäistä kertaa osallistuvat voisitte antaa minulle joitekin hyödyllisiä vinkkejä mitä asioita minun tulisi nyt huomioida/tehdä liittyen esim. kannattaako hankkia solariumrusketus, millaiset kynnet, miten litistää hiukan vatsaa, meikki, hiukset...kaikki apu on tervetullutta. Jännitys on todella kova, mutta kaikille tulee ensimmäinen kerta....=) Olisi kiva kuulla jos o täällä on muitakin Lumikuningatar kisaan osallistumaan aikovia....

Mansikka

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #2 on: November 05, 2002, 14:58:00 pm »
[Big Grin]  Kiitos paljon hyvistä linkeistä...niistä oli todella paljon hyötyä. Jännittää vaan niin kovasti eka kerta mennä kokeneempien joukkoon, mutta ajattelen, että se on yksi kokemus lisää elämään ja ainakin olen toteuttanut haaveen, joka minulla, kuten monilla tytöillä, on ollut lapsuudesta lähtien. Eniten minua jännittää bikinikierros ja käveleminen...mutta eiköhän siitä hengissä selviä   [Wink]

.

• ELITE MEMBER
  • pojat on poikia
Re: Ensimmäiset kilpailuni...a-p-u-v-a
« Reply #3 on: May 26, 2010, 23:11:03 pm »
Miten meni kilpailut?
We'll have some coffee flavoured kisses honey.