Author Topic: Lyhyet vai pitkät hiukset?  (Read 5103 times)

1060

• Guest
(No subject)
« Reply #45 on: June 26, 2003, 10:22:00 am »
Piti vielä lisätä tuohon hiuskeskusteluun, että itselläni oli koko lapsuuden todella pitkät vaaleat hiukset, teini-iässä sitten alkoi tympäseen ja leikkasin aivan lyhyeksi n-1.5-2cm päältä ja värjäsin kuparinpunaiseksi. Nuo hiukset tosiaan sopi todella hyvin, vieläkin kun kuvia katselee, niin hyvältä näyttivät. Muutaman vuoden päästä alkoi inhottaa,joka kuukausi tapahtuvat kampaamokäynnit, joten kasvatin pitkät hiukset, jotka ovat vaaleat ja melkein peffan päälle. Paljon helpompi kun voi vaan sutaista kiinni,jos on bad hair day... Nyt vaan on sellainen kutina, et haluaisin jotain uutta, ajattelin, että kokeilisin sitä kuparinpunaista väriä näihin pitkiin hiuksiin...

Pavarotti

• Junior Member
  • **
(No subject)
« Reply #46 on: June 26, 2003, 17:20:00 pm »
Kauneus on katsojan silmissä ja silleen, mutta mielestäni pitkät hiukset ovat mukavammat omille silmilleni. Enpä taida edes vilkuilla kovinkaan paljon lyhyt hiuksisia naisia, joten pakko sanoa näin. Biccaajillahan aika usein on lyhyet hiukset, joten urheilullinen ihminen usein pitää lyhyitä hiuksia vain niiden käytännöllisyyden takia ja mielestäni heille sopii loistavasti lyhyet. Sekin johtuu vain siitä, että biccaajilla ( huipulla ) nyt vaan sattuu olemaan niin kovan luokan kropat eli tukan pituus vaan unohtuu muun kauniin lomassa, joten jos katsottavaa riittää ihan sama =) ...joo siis menipäs taas tuonne rajan taakse, mutta totuus on tämä: naiselle sopii paremmin pitkätukka ja se on siinä.

Iina

• V.I.P. MEMBER
(No subject)
« Reply #47 on: June 26, 2003, 21:19:00 pm »
TOTUUS  [Confused]

Eeva

• Full Member
(No subject)
« Reply #48 on: July 31, 2003, 08:30:00 am »
Itselläni on ollut vaaleat pitkät hiukset lähes koko ikäni, enkä halua luopua niistä.
Pitkät hiukset on mielestäni kauniimmat ja naisellisemmat   [Smile]  

Mutta. Kertokaapa hyviä vinkkejä kuinka pitää hiuksia kiinni töissä. Teen toimistotyötä ja kiinni niitä mieluummin pitäisin, mutta kuinka   [Confused]  
Mikä teidän suosikkikampaus on silloin kun hiukset pitää olla kiinni?

Kiitti vinkeistä etukäteen   [Smile]

87

• Guest
(No subject)
« Reply #49 on: July 31, 2003, 08:53:00 am »
Ponnari. Olen tosi laiska+huono laittamaan hiuksiani, joten sen monimutkaisempien viritysten kanssa menee aamutuimaan yleensä hermot. Toisaalta ponnari kuluttaa sivuhiuksiani, joten pidän hiukset yleensä auki.

Olen edelleen kateellinen yhdelle lapsuusajan ystävälleni, joka osasi väkertää vyötäröpitkistä hiuksistaan ranskalaisen letin kahdella eri tyylillä suit sait sukkelaan. Ja se oli siisti kuin mikä. Mulla ei ole koskaan riittänyt pitkäjänteisyys opetella sitä taitoa.

Gizi

• Full Member
(No subject)
« Reply #50 on: July 31, 2003, 13:32:00 pm »
Minulla oli piiiitkäät vaaleat luonnonkiharat hiukset vielä noin kolmisen vuotta sitten, mutta sit olin hiusmallina päättötöissä ystävälleni ja annoin vapaat kädet.. Ensin ne lyheni olkapäillä ja noin puolen vuoden päästä niskassa oli sentin mittainen tukka ja päällä noin viisi.. Nyt sitten olen yrittänyt todella kauan kasvattaa pitkiä hiuksia ja ne tulee aina leikattua kun kasvatusvaihe on todella ruma.. Nyt hiukset on olkapäille ja kasvaako nämä tästä enää alaspäin.. Kertokaa rakkaat ystävät.. Saanko enää ikinä pitkiä hiuksia? Hope so..  [Frown]

[ 31-07-2003, 13:36: Viestiä on muokannut: Gizi ]

Gizi

• Full Member
(No subject)
« Reply #51 on: July 31, 2003, 13:38:00 pm »

[ 31-07-2003, 13:39: Viestiä on muokannut: Gizi ]

Gizi

• Full Member
(No subject)
« Reply #52 on: July 31, 2003, 13:38:00 pm »
Tuohon Christinan kuvaan..
Kysymys kuuluu:   [director]    KUKA IDIOOTTI LAITTAA PÄÄLLEEN TOLLAISET VAATTEET JOS ON TOSSA KONDIKSESSA!!! Haloo!!!!! Aivan järkyttävää.. Christina varmastikkin tietää, että sen kuvia ilmestyy joka paikassa niin hieman voisi ehkä miettiä pukeutumista..

Miisa

• New Face
  • *
(No subject)
« Reply #53 on: September 22, 2003, 18:32:00 pm »
Gizi kyllä sä saat vielä pitkät hiukset, älä huoli!    [Big Grin]   Mulle tapahtu sama homma muutama vuosi sitten. Sattuneesta syystä leikkasin tosi lyhyet hiukset, joita vihasin yli kaiken. Kasvatusvaiheessa tuli leikeltyä tosi paljon, joten se kesti ja kauan. Sitten kun sain sen olkapäille saakka niin ei mennyt kauankaan kun huomasin, että mullahan on taas pitkät hiukset! Nyt ne on jo yli puolen selän ja vielä kasvatan.   [thum]

hullumai

• ELITE MEMBER

Chantel

• Junior Member
  • **
Re: Lyhyet vai pitkät hiukset?
« Reply #55 on: July 10, 2008, 14:31:38 pm »
Minulla on aina, aina ollut pitkät hiukset. Ihan tasapitkät ei kuitenkaan, vähän kerrostusta kasvojen ympärillä. Nyt on alkanut pahasti nyppimään kampaaja, joka aina puhuu siitä, miten minun kannattaisi kokeilla lyhyttä mallia, vaikka hiukset ovatkin aika paksut ja terveet. Ei saa nykyään mennä kampaajalle ilman, että kuulee fraasia "kyllä tästä voisi jonkun 15cm leikata, vaikka latvat ovatkin hyvät". Onko se sitten joku syy leikata?  raapiipaataan Kampaajallani on itsellään lyhyt, rankasti kerrostettu ja ohut tukka, joten tuntuu siltä, että hän mielellään toteuttaisi samaa mallia kaikille asiakkailleen. En ole vielä Suomessa törmännyt kampaajaan, joka osaisi tehdä kauniita leikkauksia pitkiin hiuksiin puhumatta siitä, miten lyhyet hiukset sopii naisille loppujen lopuksi paremmin... Itselläni ei tosin ole suomalaista hiuslaatua, joten ymmärrän kyllä, miten joku tosi ohuthiuksinen haluaa pitäytyä lyhyessä mallissa. Jotenkin vaan alkaa tuntumaan siltä, ettei täällä ole moniakaan kampaajia, jotka osaisivat toteuttaa naisellisen ja imartelevan lyhyen mallin... Kaikki tuntuu olevan revittyjä kananperseitä, ihmeellisiä niskahaituvia ja miehekkäitä malleja.  voivoi No, jokainen tyylillään...

tytteli

• Full Member
« Reply #56 on: July 10, 2008, 14:51:10 pm »
Minun mielestäni riippuu aivan kasvojen mallista ja hiusten laadusta kumpi sopii paremmin. Itselläni ei ihan lyhyttä tukkaa ikinä ole ollutkaan, lyhyin on ollut sellanen polkka tukka. Tällä hetkellä Hiukset about olkapäille. :)

Pitkiä, siis oikeasti pitkiä hiuksia jotka ovat jonnekin puoleen selkään asti minulla ei ole koskaan ollutkaan. Ne eivät vain jostain syystä kasva. Kasvavat vähän olkapäiden ylitse ja sen jälkeen kasvu vaan pysähtyy jotenkin ja latvat alkavat mennä huonoiksi. Ei tajuu. Harmi, koska minun mielestäni pitkä tukka on mahottoman kaunis ja seksikäs! beauty:

Sagio

• THE MASTER OF BEAUTY
« Reply #57 on: July 11, 2008, 10:25:25 am »
En ole vielä Suomessa törmännyt kampaajaan, joka osaisi tehdä kauniita leikkauksia pitkiin hiuksiin puhumatta siitä, miten lyhyet hiukset sopii naisille loppujen lopuksi paremmin... Itselläni ei tosin ole suomalaista hiuslaatua, joten ymmärrän kyllä, miten joku tosi ohuthiuksinen haluaa pitäytyä lyhyessä mallissa. Jotenkin vaan alkaa tuntumaan siltä, ettei täällä ole moniakaan kampaajia, jotka osaisivat toteuttaa naisellisen ja imartelevan lyhyen mallin... Kaikki tuntuu olevan revittyjä kananperseitä, ihmeellisiä niskahaituvia ja miehekkäitä malleja.  voivoi No, jokainen tyylillään...

Riku Tuovinen, avasi hiljattain oman kampaamon Energiataloon Kamppiin. Ennen johti Runeberginkadun TS-Salonkia, nyt siis oma Butik Helsinki. Leikkaa pitkät hiukset kauniiksi ja helposti käsiteltäviksi ja jos joskus haluatkin lyhyen tukan niin ei taatusti tee siitä kananpersettä. Leikkaa käytännössä aina hiukset niin, että niiden laittamiseen ei tarvitse lakkaa eikä muutenkaan ylimääräistä vaivaa. Lahjakkuus ja ihana ihminen. En tiedä miksi kerron tämän, kun Rikulle on muutenkin niin pitkät jonot..  :shrug

Chantel

• Junior Member
  • **
« Reply #58 on: July 11, 2008, 18:41:20 pm »
^ Kiva silti tietää, että tuollaisiakin kampaajia löytyy!  kiitos Omasta kotikaupungistani ei tunnu ainakaan tällaisia löytyvän...  Kampaajat tuntuvat muutenkin suhtautuvan aika karsaasti siihen, että tuodaan mukaan oma kuva, tai oma hahmotelma paperilla siitä, millaisen toivoo lopputuloksen olevan... Leikkaisivat mieluiten peruspolkkaa ja tasoittelisivat latvoja. Helsingissä on pari ihan hyvää kampaajaa, mutta ei sielläkään nyt ihan hiusten takia viitsi käydä.  :wink

Jenna Jamesonilla on muuten kiva keskipituinen malli.